IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Devil Driver [DevilDriver] Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2004 22:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb bij een maat net de eerste plaat van deze band gehoord. Het is de nieuwe project van Dez Fafara van Coalchamber. Ik was een beetje huiverig dat ik een of andere standaard numetal plaatje zou horen maar het viel me allerszins me.

Het combineert de energie, agressie en boosheid van Hatebreed met een vleugje death metal en complementeert dit met een energieke 'zwaardere' vorm van numetal.

Ik moet zeggen dat die plaat behoorlijk beukt. Ik zou zeggen: give it a try.


url: http://www.devildriver.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-08-2007 14:57]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-01-2004 22:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja inspiratieloos. Totaal niet boeient.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-01-2004 22:48 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Klinkt niet verkeerd.


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-01-2004 23:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 22:22 schreef Chelman het volgende:
Ik heb bij een maat net de eerste plaat van deze band gehoord. Het is de nieuwe project van Dez Fafara van Coalchamber. Ik was een beetje huiverig dat ik een of andere standaard numetal plaatje zou horen maar het viel me allerszins me.

Het combineert de energie, agressie en boosheid van Hatebreed met een vleugje death metal en complementeert dit met een energieke 'zwaardere' vorm van numetal.

Ik moet zeggen dat die plaat behoorlijk beukt. Ik zou zeggen: give it a try.


url: http://www.devildriver.com/
nou, ik ben benieuwd. maar als ik me een interview in de aardschok goed herinner is het geen project maar een band en is de band coal chamber niet meer actief (wat niet te betreuren is aangezien dit een zuivere schijtband was)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2004 23:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 23:30 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, ik ben benieuwd. maar als ik me een interview in de aardschok goed herinner is het geen project maar een band en is de band coal chamber niet meer actief (wat niet te betreuren is aangezien dit een zuivere schijtband was)


Ja dat klopt. Ik bedoelde ook nieuwe project in de zin van nieuwe full time band.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-01-2004 23:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

desalniettemin ben ik benieuwd naar deze band. Ik kan me er weinig bij voorstellen. Lijkt het een beetje op de Iowa cd van Slipknot? (een ijzersterke cd naar mijn mening)


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 03-01-2004 17:02 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Ik vindt devil driver Zeer lekker klinken!

Ik denk dat ze nog wel een paar cd,s gaan maken!
Ze hebben er de ervaring wel voor!


"Sehnsucht"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-01-2004 17:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 23:37 schreef attila_de_hun het volgende:
desalniettemin ben ik benieuwd naar deze band. Ik kan me er weinig bij voorstellen. Lijkt het een beetje op de Iowa cd van Slipknot? (een ijzersterke cd naar mijn mening)


Wat de energie en aggressie betreft lijkt het wel op Iowa. Muzikaal vind ik dit wel echter wat meer in zijn 'eigen' straatje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-01-2004 20:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 22:22 schreef Chelman het volgende:
(...)

Het combineert de energie, agressie en boosheid van Hatebreed met een vleugje death metal en complementeert dit met een energieke 'zwaardere' vorm van numetal.

(...)


Helemaal mee eens!


edit: Zo nu en dan hebben de nummers zelfs een beetje een thrashy inslag...


[Dit bericht is gewijzigd door altx op 17-01-2004 20:23]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 20:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 20:16 schreef altx het volgende:
Helemaal mee eens!


edit: Zo nu en dan hebben de nummers zelfs een beetje een thrashy inslag...



Ja klopt inderdaad.

Ik heb hem nu al een paar keer gehoord en hij blijft me steeds behagen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2004 20:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm heb nummertjes gedownload en niks mis mee

Tekstueel is het helaas nog zo plat als een dubbeltje maar muzikaal klinkt het prima


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-01-2004 20:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 20:49 schreef Jenje het volgende:
Hmm heb nummertjes gedownload en niks mis mee

Tekstueel is het helaas nog zo plat als een dubbeltje maar muzikaal klinkt het prima


Hehe, hij gaat in ieder geval vooruit...

Goede teksten is misschien wat voor zijn volgende band...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2004 20:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm andere nummer (could care less) is wat minder. Ook tekstueel weer zo slap.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-01-2004 23:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Voor de mensen die dit soort muziek aan kunnen horen:

De nieuwe Korn (Take A Look In The Mirror) gaat bij tijd en wijle ook de DevilDriver kant op en is ook meer metalcore dan poppy nu-metal, alhoewel de poppy nu-metal er (helaas misschien) niet helemaal uit is.

Ik vind hem zelf zeer goed te pruimen (maar dat zegt op zich niet zo heel erg veel... ).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 19-01-2004 18:07 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Inderdaad erg gaaf, zelfs de mensen die nu-metal kut vinden is deze cd goed te doen, ik erger me ook niet meer zo aan de stem van de zanger, die vond ik bij Coal Chamber niet om aan te horen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-01-2004 18:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Best te doen dit...maar ik genoot ook van Coal Chamber, want ik ben gay...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-01-2004 18:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 18:09 schreef Voice Of Doom het volgende:
Best te doen dit...maar ik genoot ook van Coal Chamber, want ik ben gay...


T'is idd dat je het zelf zegt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-01-2004 19:14 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 17:55 schreef Chelman het volgende:
Wat de energie en aggressie betreft lijkt het wel op Iowa. Muzikaal vind ik dit wel echter wat meer in zijn 'eigen' straatje.

Het doet me wel wat denken aan een gemiddeld iets snellere White Zombie uit de Astro-creep2000 tijd.


Touché, pussycat!


-=SpIrIt=-
We come before Thee wearing serpent headed Masks..
Usericon van -=SpIrIt=-
Posted 21-01-2004 15:59 by -=SpIrIt=- Wijzig reactieProfiel van -=SpIrIt=-Quote dit bericht

Sowieso niet erg boeiend textueel gezien... ook muzikaal steekt het bepaald niet met kop en schouders boven het metal veld uit...

Kortom, wel aardig maar het is je 18 Eurie niet echt waard.

Cijfer: 6,5

[Dit bericht is gewijzigd door -=SpIrIt=- op 21-01-2004 16:01]


It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2004 16:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

18 euro betaal ik zowiezo nooit voor cd's ....


-=SpIrIt=-
We come before Thee wearing serpent headed Masks..
Usericon van -=SpIrIt=-
Posted 21-01-2004 16:13 by -=SpIrIt=- Wijzig reactieProfiel van -=SpIrIt=-Quote dit bericht

Ik ook niet... maar via de meeste kanalen betaal je dat er wel voor... (alhoewel... voor sommige CD's betaal ik wel meer dan 18 euro)


It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-01-2004 18:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Opeth gaat er mee toeren; samen met Moonspell...

zal dus wel het checken waard zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2004 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rare combinatie.

Zal wel met labels/geld te maken hebben


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 18:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 18:49 schreef Tormented soul het volgende:
Opeth gaat er mee toeren; samen met Moonspell...

zal dus wel het checken waard zijn


en wat heeft dit met devil driver te maken?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-01-2004 18:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Opeth gaat touren met Devil diver EN Moonspell


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 18:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

laa maar...ik heb alleen opeth en moonspell gelzen.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen