IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Devil Driver [DevilDriver] Vorige pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2009 14:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En in Amsterdam.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2009 11:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfff... ik vind er niet veel aan

teveel rock


signature


RealmRot
Usericon van RealmRot
Posted 27-06-2009 19:37 by RealmRot Wijzig reactieProfiel van RealmRotQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 11:41 schreef Hypnos het volgende:
pfff... ik vind er niet veel aan

teveel rock


De nieuwe plaat zeker ja.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 27-06-2009 20:31 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 27 juni 2009 11:41 schreef Hypnos het volgende:
pfff... ik vind er niet veel aan

teveel rock

Lol

ik snap het wel

maar ik vind het lekker

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 27-06-2009 20:31]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 14:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Laatste dagen weer een paar keer geluisterd; blijft toch wel een erg fijn plaatje dat Pray for Villains, mogelijk hun beste tot nu toe. Benieuwd hoe de heren verder gaan ontwikkelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2010 14:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net toevallig een nummer aan het luisteren
Clouds over California,
eigenlijk niet zo slecht
beter dan al die popmetalkak uit Amerikanus


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-02-2010 19:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Clouds over California is een briljant nummer, net zoals When Summoned. 'Vroeger' was ik echt verslaafd aan The Fury of Our Maker's Hand, maar ondertussen ben ik die cd echt beu geluisterd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-02-2010 20:01 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2009 11:41 schreef Hypnos het volgende:
pfff... ik vind er niet veel aan

teveel rock


yelmer
Usericon van yelmer
Posted 13-02-2010 20:29 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

quote:
Op 13 februari 2010 19:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Clouds over California is een briljant nummer, net zoals When Summoned. 'Vroeger' was ik echt verslaafd aan The Fury of Our Maker's Hand, maar ondertussen ben ik die cd echt beu geluisterd.


same here



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-01-2011 19:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dag Michael. Ik contacteer je in verband met jullie nieuwe album The Beast. Ik heb het al mogen en kunnen beluisteren en meteen valt op dat het geen tweede Pray For Villains is geworden. Niet dat het compleet on-"Double D" geworden is, maar toch gans anders dan het voorgaande album. Was dat een bewuste zet?
Hallo, ja, je valt met de deur in huis. We wilden dan wel geen tweede Pray For Villains maken, maar gewoon "iets anders". We zaten ook allen in een meer brutale mindset in de studio. Niet bewust, gewoon... door omstandigheden.

Dus de reacties van de fans, vrij negatieve reacties, op Pray For Villains hebben niets te maken met de "andere aanpak"?
Weet je, het vorige album was wat meer mellow, innovatief als je wil. Maar er zaten ook bijzonder harde nummers in. Resurrection Blvd. bijvoorbeeld, een nummer dat ik zelf een knaller van formaat vind. Natuurlijk ja, de fans zijn harder gewend van ons, dat maken we met The Beast helemaal goed in dat opzicht.




Stomme fans, ze waren prima aan het ontwikkelen wat betreft PfV. Mag best weer een tikje harder worden, maar de innovativiteit hoeft er van mij echt niet af. Sterker nog, dat zou de band meteen weer wat minder interessant maken.


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2011 19:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Echt heerlijk hoe je een gratis nieuwe single van RoadRunner krijgt (te downloaden op hun site), je je email adres in moet vullen en 3 mailtjes krijgt van roadrunner en dan vervolgens een download met een snelheid van 4,6kb/s op je bord gesmeten krijgt


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-01-2011 19:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Kijken hoe lang hij erop staat


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2011 19:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Godver, ik loop echt achter. DevilDriver was vroeger altijd een van mn favo bands (samen met lamb of god en unearth, reken maar uit hoe oud ik was)


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 10-01-2011 19:45 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 10 januari 2011 19:45 schreef iPim het volgende:
Godver, ik loop echt achter. DevilDriver was vroeger altijd een van mn favo bands (samen met lamb of god en unearth, reken maar uit hoe oud ik was)


Mensen uit 1993 mogen geen ´vroeger´ zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 10-01-2011 19:46]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-01-2011 19:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2011 19:45 schreef iPim het volgende:
Godver, ik loop echt achter. DevilDriver was vroeger altijd een van mn favo bands (samen met lamb of god en unearth, reken maar uit hoe oud ik was)

Ik bedoelde niet dat je achterliep wat betreft doorhebben hoe lang hij al op JoeBoob stond, maar dat ik me afvraag hoe lang het duurt voordat hij er afgehaald wordt door RR


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2011 19:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Aha, aha. Ik heb hem in ieder geval beluisterd, en ik weet het niet helemaal. Mij iets te schreeuwerig en wat DD brengt heb ik al vaak genoeg van ze gehoord. Wel strakke gitaarsolo en uberstrakdrumwerk zoals altijd.

Zal waarschijnlijk een geinige plaat worden, ik zie er redelijk naar uit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-03-2011 12:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat vindt men hier van het nieuwe album Beast? Ik ben nooit een grote fan geweest van deze band. Hoewel ik The last kind words wel een heel fijn album vind en live is deze band ronduit geweldig.

Toen ik een aantal nieuwe nummers had gehoord heb ik vol enthousiasme het nieuwe album aangeschaft. Vooral omdat de nummers die ik had gehoord zo lekker agressief overkwamen.

Na enkele luisterbeurten kan ik zeggen dat Beast inderdaad het meest agressieve Devildriver album is wat ze ooit hebben uitgebracht. Helaas heeft die agressie de plaats ingenomen van sterke songs. Want, hoe bruut dit album ook is, het blijft geen moment echt hangen.

Ik heb de special-edition die ongeveer een uur duurt. Terwijl een dik half uurtje meer dan genoeg was geweest. Langer blijft het niet echt interessant.

Slecht is dit album zeker niet. Het dendert lekker door en als je een slechte dag hebt blaast dit album fijn het stof uit je kop. Maar het blijft domweg niet lang genoeg hangen om interessant te blijven. En dat is toch echt erg jammer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-03-2011 13:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind het net iets te lang duren en het tipt echt nergens aan de pure klasse die The Last Kind Words was, maar het is weer een erg sterke plaat geworden. Net een tikkeltje beter dan Pray for Villains.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-07-2011 11:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Intussen heb ik het album meer tijd gegund maar mijn mening is helaas nog niet veranderd. Het is best een lekker album maar er blijft veel te weinig hangen. Erg jammer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 27-06-2012 22:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Devildriver heeft getekend bij Napalm Records en zal in 2013 een nieuw album uitbrengen!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 27-06-2012 22:47 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

The amounts of fuck I give ->


Black seeds of bunny!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-06-2012 22:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:47 schreef Nyghtslave het volgende:
The amounts of fucks I ever got ->


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2012 22:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:50 schreef iPim het volgende:



 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2018 7:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pim :')

Outlaws 'til the End, Vol. 1 is al even beschikbaar. Een album vol country-covers, helaas helemaal dichtgesmeerd door een niet door te komen productie en enkele melodieuze tierlantijntjes die niet werken. Catchiness nul, terwijl dat toch hetgeen is dat ik zoek in deze band.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen