IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vàli Vorige pagina
Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 12-09-2013 13:51 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2013 12:53 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Precies wat ik verwachtte. Niets meer, niets minder. Staat hier nu voor het eerst op.

Helaas. Niets meer, iets minder. En wel meer dan iets, zou ik vooralsnog zeggen. Misschien groeit het nog.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 12-09-2013 16:57 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2013 13:51 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Helaas. Niets meer, iets minder. En wel meer dan iets, zou ik vooralsnog zeggen. Misschien groeit het nog.

Ik vind hem ook zwakker. Het geheel is een stuk lichter en de goede productie heeft niet hetzelfde effect op me als wat de korrel in het geluid van Forlatt destijds met me deed.

Nu denk ik dat de lange absentie van Vali hier ook een rol in speelt. De nieuwkomer heeft gewoon twee mooie albums op zak, de "veteraan" wordt er echter pijnlijk aan herinnerd dat hem niets anders rest dan nostalgisch terugblikken naar een tijd die nimmer terug te halen is.

Ik ga even ontevreden janken in een hoekje


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 12-09-2013 17:55 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2013 16:57 schreef Sisyphos het volgende:
Ik vind hem ook zwakker. Het geheel is een stuk lichter en de goede productie heeft niet hetzelfde effect op me als wat de korrel in het geluid van Forlatt destijds met me deed.

Nu denk ik dat de lange absentie van Vali hier ook een rol in speelt. De nieuwkomer heeft gewoon twee mooie albums op zak, de "veteraan" wordt er echter pijnlijk aan herinnerd dat hem niets anders rest dan nostalgisch terugblikken naar een tijd die nimmer terug te halen is.

Niets aan toe te voegen. Heb "Forlatt" gelukkig op 12" liggen nu . Overigens, als ik het goed begrijp heeft Vàli een platencontract voor welgeteld 5 albums en is "Skoglandskap" daar de eerste van. Kunnen we in dit tempo nog 28 jaar vooruit. Ben benieuwd.


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-11-2013 8:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wanneer ik de vergelijking met 'Forlatt' achterwege laat, vind ik het toch weer een prettig album. Luistert fijn weg, wel lichter, maar prettig als de studiemuziek waar ik Vàli geregeld voor gebruik.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 12-11-2013 11:26 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2013 8:39 schreef Silence het volgende:
Wanneer ik de vergelijking met 'Forlatt' achterwege laat, vind ik het toch weer een prettig album. Luistert fijn weg, wel lichter, maar prettig als de studiemuziek waar ik Vàli geregeld voor gebruik.

Precies dit. Ik blijk hem ook veel regelmatiger te draaien dan ik in eerste instantie verwachtte.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 15-11-2013 16:32 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Zo overtuigd ben ik er nog niet van, maar heb 'm eigenlijk ook pas drie keer geluisterd. Begin 'm her en der al meer te waarderen, ben benieuwd hoeveel groei er nog in zit.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 15-11-2013 16:36 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:32 schreef Haeresiarch Sr. het volgende: Begin 'm her en der al meer te waarderen, ben benieuwd hoeveel groei er nog in zit.

Zei hij met de ogen op z'n kruis gericht.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 15-11-2013 16:36 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht



Als die analogie opgaat wordt de nieuwe Vàli vast een van m'n favoriete platen.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-11-2013 16:37]


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-11-2013 16:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:36 schreef Sisyphos het volgende:
Zei hij met de ogen op z'n kruis gericht.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 15-11-2013 16:38 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2013 16:36 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:


Als die analogie opgaat wordt de nieuwe Vàli vast een van m'n favoriete platen.

En die van mij


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen