IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : VON Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 22-03-2004 1:05 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dan mijn excuses, en is deze band inderdaad waarlijk kwaadaardig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 12:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vluchtelingen Organisatie Nederland


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 12:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En die grap was gelukkig nog niet gemaakt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 15:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik wil hem best nog wel een keertje maken


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 10:58 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 19-08-2004 15:47]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Harm
Ik ben het niet.
Usericon van Harm
Posted 09-08-2004 16:54 by Harm Wijzig reactieProfiel van HarmQuote dit bericht

Haha, daar komt de gemiddelde mens al vrij snel achter. Maar daar wordt het niet minder heerschend von.


Echt niet.


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 09-08-2004 17:21 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Ik las het boek 'a clockwork orange' en in de tienertaal van de toekomst, wat er in het boek en in de film wordt gesproken, betekend von geur.

Klinkt opzich wel logisch.

blood von, bloed geur.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 19-08-2004 15:48]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 19-08-2004 15:47 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Ja spiritist, je hebt groot gelijk!



You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 15:07 schreef Chelman het volgende:
Dat iets beter klinkt dan een Stadsbosbeheer bladeren stofzuiger wil nog niet zeggen dat het goed is. Een Kia is beter dan een Lada maar het blijft troep.


hahaha

eerlijk gezegd, ik vind er ook niet veel aan

drum is constant zelfde ritme!

leuk topic dit

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-02-2008 14:35]


signature


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-02-2008 17:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Blijf het toch wel vet vinden.
Vér hun tijd vooruit... op z'n minst.
Hail Satanic Blood!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 04-02-2008 18:58 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2008 17:27 schreef MBMarduk het volgende:
Blijf het toch wel vet vinden.
Vér hun tijd vooruit... op z'n minst.
Hail Satanic Blood!


+1


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


R.
Usericon van R.
Posted 04-02-2008 18:59 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Tijd vooruit, tijd vooruit,
Het is gewoon hele slechte death metal.

ps. dit wilt niet zeggen dat ik het niet gaaf vind.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-02-2008 19:00]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-02-2008 19:06 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

haha hun tijd vooruit rot op man... Von mag dan op zn tijd best lekker te doen zijn maar hun tijd vooruit??? waarmee dan


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2009 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat is er nu zo kult aan Von?


signature


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-03-2009 20:17 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Kult is VON niet, en ze deden het toen ook al als zovele het toen ook al deden.
In 1992 dan 1 demo.
Kult in dit genre waar VON en Blasphemy hun inspiratie vandaan haalden is Sarcofago-I.N.R.I.
Een veel betere kwalitatieve band vernoemde na een nummer van hun demo hun bandnaam.


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 23-06-2009 10:53 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

En wie zijn hier de gelukkigen die vannacht de Die-Hard repress van Satanic Blood Angel bij NWN! hebben kunnen kopen?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-06-2009 11:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

re-press?

Original ist immer besser!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 11:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 juni 2009 10:53 schreef Fluisterwoud het volgende:
En wie zijn hier de gelukkigen die vannacht de Die-Hard repress van Satanic Blood Angel bij NWN! hebben kunnen kopen?


:')

tering, NWN blijft maar bezig met die idioterie...


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-06-2009 13:30 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik kan mij nog een refreintje herinneren, iets met SATAN HEEY SATAN HEEEY

edit;



[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 23-06-2009 13:31]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 23-06-2009 19:03 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Deze is wel mooi gemaakt, maar de muziek kennen we onderhand wel, er zijn betere underground bands die meer aandacht verdienen.

http://www.hrrecords.de/pictures/VONdlpBLACK.jpg


R.
Usericon van R.
Posted 23-06-2009 19:22 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hehe, die heb ik in 2004 dacht ik aan karnivoor verkocht. Poster heb ik hier nog, maar die is met een zilveren ipv rode print.

"Repress of one of the most influential and essential black metal recordings are now"

Wat een onzin zeg.. in '92 waren er tig goede bands die veel meer invloed hebben gehad op black metal.


[Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-06-2009 19:25]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 19:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die poster heb ik ook nog dus ik denk dat dat aan iemand anders was de lp's zelf heb ik allang weer verkocht, heb de cd al


Je moeder.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-06-2009 20:34 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 23 juni 2009 19:22 schreef R. het volgende:

"Repress of one of the most influential and essential black metal recordings are now"

Wat een onzin zeg.. in '92 waren er tig goede bands die veel meer invloed hebben gehad op black metal.



+1, had ook eigenlijk niet eens van VON gehoord (ben ook absoluut geen kenner, daar niet van)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


R.
Usericon van R.
Posted 23-06-2009 20:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 19:51 schreef karnivoor het volgende:
die poster heb ik ook nog dus ik denk dat dat aan iemand anders was de lp's zelf heb ik allang weer verkocht, heb de cd al


Nee.. was echt aan jou. Had jouw nml nog aan de telefoon toen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2009 21:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Net even die nummers op die myspace geluisterd. Ik hou wel van simpele muziek, maar op de één of andere manier vind ik Von vrij saai.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen