IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Virus Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-01-2004 22:47 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Heeft iemand deze geniale band al beluisterd?
Het is de nieuwe band van Carl-Michael Eide van Ved Buens Ende e.d. Geen blackmetal, maar enorm briljant!!

Hier wat beschrijvingen:

The eccentricity of Virus lies at it's core as it features members of the prominent Ven Buens Ende. Virus is a new beginning though and conjures avantgarde auras of darkwave rock (Talking Heads) with unorthodox metal (Voivod). For the ones that seek adventures and new discoveries, Virus will plaque your ears for quite awhile... [The End Rex.]

Trip down the road to asymmetric glory. Traffic jam above the high-speed clouds. Lapse of navigation. Fall asleep tomorrow afternoon. Ghost whirl locomotive. Spin around until dizzy. Street numb motorist.
Places between car and man. The mechanic grin of a dog sticking its head out of the window flashing by. Bandits on the sidewalk.
Unending crossroads. Tender touch of the gasoline queen. Deafening roar of the engine. Regain consciousness as the sun is reddening. Sirens make the air coagulate. Intimate parties in the basement of a pick-up truck. Men without driver's licenses rule the road. Cruising toward magnificent accidents. Picking up hitchhiking whales.
Trip down the road not taken in a parked wreck. You are not moving.
The road is.[Jester Records]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 8:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hebben ze een urltje?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-01-2004 11:33 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zou niet weten of er muziek online staat, maar als je wilt kan ik het wel even branden voor je?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 13:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

U hebt meel


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-01-2004 14:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Mail even nar nordstormproductions at yahoo.com

Het andere adres light plat, vanwege een kapotte server.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 14:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 0:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Godverdomme!!!!!!! Ik lag op bed een boekje te lezen met deze plaat op.

Tering wat een geweldige plaat! Dit is het meest originele werk dat ik gehoord heb sinds dat ik een sperma cel was.

Gangrad, thanks!

En nu ga ik naar bed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-01-2004 0:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 januari 2004 0:53 schreef Chelman het volgende:
Godverdomme!!!!!!! Ik lag op bed een boekje te lezen met deze plaat op.

Tering wat een geweldige plaat! Dit is het meest originele werk dat ik gehoord heb sinds dat ik een sperma cel was.

Gangrad, thanks!

En nu ga ik naar bed.

ik begin nieuwsgierig te worden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 22-01-2004 0:58 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 22 januari 2004 0:55 schreef ElitE het volgende:
ik begin nieuwsgierig te worden
me to


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-01-2004 10:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, heersende shit................


sander je hebt trouwens mail aangaande VIRUS... ik was goed onder de indruk.....


oh, je hebt nog wat bier laten staan hier..

maar das over een aantal uur op, dus wees snel ..
hahahi


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 11:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 22:47 schreef Gangrad het volgende:
Heeft iemand deze geniale band al beluisterd?
Het is de nieuwe band van Carl-Michael Eide van Ved Buens Ende e.d. Geen blackmetal, maar enorm briljant!!

Hier wat beschrijvingen:

The eccentricity of Virus lies at it's core as it features members of the prominent Ven Buens Ende. Virus is a new beginning though and conjures avantgarde auras of darkwave rock (Talking Heads) with unorthodox metal (Voivod). For the ones that seek adventures and new discoveries, Virus will plaque your ears for quite awhile... [The End Rex.]

Trip down the road to asymmetric glory. Traffic jam above the high-speed clouds. Lapse of navigation. Fall asleep tomorrow afternoon. Ghost whirl locomotive. Spin around until dizzy. Street numb motorist.
Places between car and man. The mechanic grin of a dog sticking its head out of the window flashing by. Bandits on the sidewalk.
Unending crossroads. Tender touch of the gasoline queen. Deafening roar of the engine. Regain consciousness as the sun is reddening. Sirens make the air coagulate. Intimate parties in the basement of a pick-up truck. Men without driver's licenses rule the road. Cruising toward magnificent accidents. Picking up hitchhiking whales.
Trip down the road not taken in a parked wreck. You are not moving.
The road is.[Jester Records]



ay, die beschrijving maakt me niet enthousiast. Ik verwacht zo een opgefokte mix tussen watchtower, industriële zooi,een afwezigheid van enige vorm vanproductie, gevuld met blackmetalgekrijs.

maar goed, ik zal het eesn luisteren als ik het tegenkom.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-01-2004 11:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hahaha
het is precies het tegenovergestelde van je beschrijving!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 11:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 11:30 schreef irritante klootzak het volgende:
hahaha
het is precies het tegenovergestelde van je beschrijving!


o, dan ga ik het zeker eens beluisteren!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-01-2004 13:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 11:15 schreef attila_de_hun het volgende:
ay, die beschrijving maakt me niet enthousiast. Ik verwacht zo een opgefokte mix tussen watchtower, industriële zooi,een afwezigheid van enige vorm vanproductie, gevuld met blackmetalgekrijs.

maar goed, ik zal het eesn luisteren als ik het tegenkom.


Zoals klootzak al zei. You couldn't be further from the truth.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-01-2004 15:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Stelletje putdeksels! Luisteren!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:26 schreef Chelman het volgende:
Stelletje putdeksels! Luisteren!


Ik blijf promoten.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-02-2004 0:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

is er al een url dan met een mp3?


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

dit is de url van hun label

http://www.jester-records.com/artists_sub.php?ID=11


Er staan volgens mij geen MP3s op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-02-2004 0:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

je ster records, sorry hoor.

maar geen mp3, das minder reden tot hilariteiet. ik ben niet bepaald van de zomaar iets kopen.


Oud Vuil.


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 22-02-2004 20:59 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

VIRUS = VET
! Origineel & geniaal !

"must"

..toch maar eens een keer luisteren Wim..

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 22-02-2004 21:01]


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-02-2004 21:33 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Heb 't album een paar keer beluisterd, maar echt indruk maken doet 't nog niet. Ene oor in, andere oor uit. Echt super-origineel vind ik 't ook niet, klinkt in m'n oren als een vertraagde versie van Alchemist vermengd met wat Arcturus.

Nog maar 's een keer luisteren dan.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 27-02-2004 0:36 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 21:33 schreef filosofem het volgende:
Heb 't album een paar keer beluisterd, maar echt indruk maken doet 't nog niet. Ene oor in, andere oor uit. Echt super-origineel vind ik 't ook niet, klinkt in m'n oren als een vertraagde versie van Alchemist vermengd met wat Arcturus.

Nog maar 's een keer luisteren dan.


Als je dit niet origineel vind moet je je afvragen of je niet eens een trommelvlies-transplantatie moet overwegen.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 27-02-2004 2:20 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 21:33 schreef filosofem het volgende:
Heb 't album een paar keer beluisterd, maar echt indruk maken doet 't nog niet. Ene oor in, andere oor uit. Echt super-origineel vind ik 't ook niet, klinkt in m'n oren als een vertraagde versie van Alchemist vermengd met wat Arcturus.

Nog maar 's een keer luisteren dan.

Muziek voor muziekanten.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-08-2004 15:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heb net het nummer road doorgestruurd gekregen... wat een heerschend nummer is dat zeg ! damn


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-08-2006 20:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-08-2006 20:28 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

PWND


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen