IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : De landing op Mars Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-01-2004 13:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 januari 2004 13:49 schreef helmet het volgende:
Met 325 kilometer afstand kon de Mars Express anders nog foto's maken van de crash site, dus dan zien we in ieder geval wat er gebeurd is.


Maar hoe gedetailleerd dan? Ze kunnen toch moeilijk technische mankementen achterhalen door foto's van de crash site?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-01-2004 13:52 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 januari 2004 13:51 schreef Jebes het volgende:
Maar hoe gedetailleerd dan? Ze kunnen toch moeilijk technische mankementen achterhalen door foto's van de crash site?
Een probleem met de parachute of de airbags moet toch duidelijk zichtbaar zijn


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-01-2004 13:53 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 januari 2004 13:52 schreef helmet het volgende:
Een probleem met de parachute of de airbags moet toch duidelijk zichtbaar zijn


Dat mag ik hopen ja Maar het zal vast wel een verfijnder probleem zijn wat onmogelijk te achterhalen is waardoor het de volgende keer weer mis gaat


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-01-2004 14:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hoop het wel, wordt anders weer 5 jaar wachten op goede omstandigheden..

Wel vervelend dat we nu toch weer op die amerikanen aangewezen zijn voor mooie plaatjes


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-01-2004 14:05 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:53 schreef Jebes het volgende:
Dat mag ik hopen ja Maar het zal vast wel een verfijnder probleem zijn wat onmogelijk te achterhalen is waardoor het de volgende keer weer mis gaat


Ik denk dat het het martiaanse leger is, wat het 'aardse invasie-tuig' bestrijdt door hun airbags lek te prikken..



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-01-2004 14:47 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Marvin ook?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 14:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 14:47 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Marvin ook?



Marvin heerscht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 10-01-2004 10:46 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

en waarom wille we dan plaatjes van die bevrore kloot modder?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-01-2004 11:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat ik niet snap is dat die kloot-viool van een Bush nu binnen tien jaar mensen op mars rond wil laten wandelen...

Waarschijnlijk vanuit het gedachtengoed:
-Op aarde zit niemand meer op Amerikanen te wachten dus gaan we maar de ruimte in. Wat mij betreft prima laat ze in de ruimte maar lekker teruggaan naar hun isiolatsionisme van voor de tweede wereldoorlog.
-Of is hij niet bang voor terroristische aanslagen op Mars...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2004 12:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 11:20 schreef Staalman het volgende:
Wat ik niet snap is dat die kloot-viool van een Bush nu binnen tien jaar mensen op mars rond wil laten wandelen...

Waarschijnlijk vanuit het gedachtengoed:
-Op aarde zit niemand meer op Amerikanen te wachten dus gaan we maar de ruimte in. Wat mij betreft prima laat ze in de ruimte maar lekker teruggaan naar hun isiolatsionisme van voor de tweede wereldoorlog.
-Of is hij niet bang voor terroristische aanslagen op Mars...

Ik denk het ook ja!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-01-2004 14:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 11:20 schreef Staalman het volgende:
Wat ik niet snap is dat die kloot-viool van een Bush nu binnen tien jaar mensen op mars rond wil laten wandelen...


Nou, eindelijk eens een vooruitstrevende gedacht van George. Naar mijn mening dient de mens zich te ontworstelen van de aarde als erg weer een grote stap voorwaarts genomen georden moet worden. Alles is hier toch al overgeëxploiteerd? laten ze Mars of de Maan of zo gaan ontginnen voor bepaalde grondstoffen. De Maan is toch een prima startpunt voor een ruimteries bijv(geen atmosfeer. Ook levert dit vast weer kennis op. OP de maan zul je met een ruimte telescoop waarschijnlijk meer te zien krijgen als hier op de aarde met de vele (licht) verontreingingen hier. Eindelijk eens een goed punt van George. Het is alleen de vraag hoe het betaald met worden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2004 15:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hmmmm... het lijkt mij dat het een investering in de toekomst is en er uiteindelijk veel geld uitgehaald kan worden, bovendien denk ik dat voor zaken van zo'n groot belang voor ons overleven, we niet alleen aan geld zouden moeten denken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-01-2004 17:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 14:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou, eindelijk eens een vooruitstrevende gedacht van George. Naar mijn mening dient de mens zich te ontworstelen van de aarde als erg weer een grote stap voorwaarts genomen georden moet worden. Alles is hier toch al overgeëxploiteerd? laten ze Mars of de Maan of zo gaan ontginnen voor bepaalde grondstoffen. De Maan is toch een prima startpunt voor een ruimteries bijv(geen atmosfeer. Ook levert dit vast weer kennis op. OP de maan zul je met een ruimte telescoop waarschijnlijk meer te zien krijgen als hier op de aarde met de vele (licht) verontreingingen hier. Eindelijk eens een goed punt van George. Het is alleen de vraag hoe het betaald met worden.


Ik ga jouw quote uit een andere topic niet meer zoeken maar ik ben het met je eens.

Ook mooi om te horen dat nog niet iedereen aan de ziekte: 'Bush zei het dus is het fout' bezweken is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-01-2004 17:52 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Snap niet zo wat Bush met dat hele Mars gedoe te maken heeft.
Voordat Bush in het Witte Huis zat, was Mars al lang prioriteit bij de NASA.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-01-2004 17:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Snap niet zo wat Bush met dat hele Mars gedoe te maken heeft.
Voordat Bush in het Witte Huis zat, was Mars al lang prioriteit bij de NASA.



De president tekent de cheques voor de NASA.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-01-2004 17:56 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:54 schreef Chelman het volgende:
De president tekent de cheques voor de NASA.....

Dat is waar, maar had een andere "klootviool" in het Witte Huis gezeten, dan was waarschijnlijk hetzelfde beleid gevoerd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-01-2004 17:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:56 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Dat is waar, maar had een andere "klootviool" in het Witte Huis gezeten, dan was waarschijnlijk hetzelfde beleid gevoerd.


Dat kan je niet zo stellen. Tuurlijk, Bush roept die dingen onder andere om zijn verkiezingscampagne goed te doen, maar of een andere president dat zou zeggen weet je niet.

Ik prefereer toch de republikeinen dus vind ik het niet zo erg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-01-2004 18:02 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:58 schreef Chelman het volgende:
Ik prefereer toch de republikeinen dus vind ik het niet zo erg.

Ik vind het helemaal niet erg, ongeacht welke Amerikanen de macht hebben.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-01-2004 21:14 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:38 schreef chriz het volgende:
ze zijn bij NASA volgens mij ook bezig met het ontwikkelen voor een onderzeëer voor een eventuele missie naar Europa


Ja, omdat die maan bedekt word door oceanen (onder een ijslaag) en er vermoedelijk vulkanische activiteiten zijn, gaan ze er van uit dat er op de oceaanbodem ook fumarolen voorkomen. Fumarolen zijn die pilaarvormige rokende onderwater-vulkanen waar men organismen heeft aangetroffen die totaal verschillen van alle andere leven op aarde. Men hoopt op de maan Europa ook dergelijk leven te vinden.

Als je het mij vraagt denk ik dat Amerika dat geld beter in andere zaken kan investeren dan dergelijke missies.
O.a. in de heropbouw van landen waar ze zomaar effe komen binnenvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door adder op 10-01-2004 21:15]


Uit liefde voor ZM.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-01-2004 21:16 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Zei ik organismen? Ik bedoel natuurlijk bacteriën.


Uit liefde voor ZM.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-01-2004 21:49 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik ben zelf 100% procent voor verdere verkenning/kolonisatie van de ruimte. Logische volgende stap in de natuurlijke ontwikkeling van de mensheid lijkt me. Hetzelfde als een kind wat het ouderlijk huis verlaat zeg maar.

Maar Bush zal weinig ideologische redenen hebben voor deze missies (zo slim is ie niet ) . Hij komt natuurlijk gewoon met deze plannen omdat ie herkozen wil worden. Plus heeft hij zelf in verkapte woorden gezegd dat de amerikanen zich weer superier moeten voelen in de wereld. Als de VS als eerste een basis op de maan en later op mars heeft, zal hij de geschiedenisboeken ingaan als de president die dit mogelijk maakte.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


TYLER B.
WIJ!!
Usericon van TYLER B.
Posted 11-01-2004 4:38 by TYLER B. Profiel van TYLER B.Quote dit bericht

[volledig buiten dekwestie, zo offtopic als het maar kan zijn,... ]

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-01-2004 5:54]


SATAN.........................JUIST!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2004 16:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 21:49 schreef Daops het volgende:
Ik ben zelf 100% procent voor verdere verkenning/kolonisatie van de ruimte. Logische volgende stap in de natuurlijke ontwikkeling van de mensheid lijkt me. Hetzelfde als een kind wat het ouderlijk huis verlaat zeg maar.

Maar Bush zal weinig ideologische redenen hebben voor deze missies (zo slim is ie niet ) . Hij komt natuurlijk gewoon met deze plannen omdat ie herkozen wil worden. Plus heeft hij zelf in verkapte woorden gezegd dat de amerikanen zich weer superier moeten voelen in de wereld. Als de VS als eerste een basis op de maan en later op mars heeft, zal hij de geschiedenisboeken ingaan als de president die dit mogelijk maakte.
Zal wel meevallen. Hoe lang kan die gast nog president blijven?, nog een jaar of 4/5? Om zulke ''plannen'' uit te voeren heeft nasa wel wat meer tijd nodig.
Over tien jaar mensen op mars; Dan is Bush al lang geen president meer en dat komt ook nog lang niet in de buurt van een basis op een ander hemellichaam.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2004 16:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 21:49 schreef Daops het volgende:
Maar Bush zal weinig ideologische redenen hebben voor deze missies (zo slim is ie niet ) . Hij komt natuurlijk gewoon met deze plannen omdat ie herkozen wil worden. .


Hier spreek je jezelf tegen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is bush opnieuw laten kiezen slim dan

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-01-2004 16:39]


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen