IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 08/02/04 : Fluisterwoud & Sauron in de batcave - 013 - killburg Vorige pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-02-2004 13:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 13:53 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik ga ook wel eens ergens alleen heen, ja boeiend als je iets graag wilt zien ga je toch gewoon
of heb ik dat?

Jij en ik iig wel. Bands eerst, en anders dan heb ik wrsch. geld teveel dat ik naar niet-beoeiende concerten ga. In dat geval ga ik meestal niet.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 09-02-2004 14:35 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Het was inderdaad een grote fotoshoot... Ik heb er zelf ook wel aan meegedaan daar niet van... maar ik laat mensen dus gewoon staan waar ze staan. Laat ze maar lekker headbangen.

Ps. Filmpjes en foto's komen binnenkort online... ik zal wel ff een linkje plaatsen hier.


Inter faeces et urinam nascimur


Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 09-02-2004 15:08 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2004 19:34 schreef Stoerbaard het volgende:
Fluisterwoud was vét SauroN was ietwat chaotisch en minder boeiend. Maar wel leuk.


Daar sluit ik me bij aan...
Het was weer een goede en gezellige metalmatinee


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-02-2004 15:53 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Jep heel relaxte metalmatinee, hoewel ik niet echt vergelijkingsmateriaal heb
Allebei de bands waren erg goed, sauron heerste wat mij betreft even hard als fluisterwoud, hoewel ik daar wel alleen in sta
Ook leuk dat het na afloop vh concert nog lang gezellig bleef in de Batcave, kunnen ze bij de FNR nog wat van leren.


Follow the freezing moon...


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 09-02-2004 17:24 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2004 15:08 schreef Burghuzahlka het volgende:
Daar sluit ik me bij aan...
Het was weer een goede en gezellige metalmatinee


Wisten jullie trouwens dat ik bang ben van Burghuzahlka? Dat voelt ze....


Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 09-02-2004 17:33 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

Nee da wist ik nie. Wel een interessante ontwikkeling.


Don't forget the ancient feeling.........It still rules.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-02-2004 18:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Meer foto's op http://members.fortunecity.com/metalpics

Bruut middagje gisteren.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 09-02-2004 23:07 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

bwa ha
dan blame ik de wieckse witte maar


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 09-02-2004 23:20 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Sorry voor het verneuken van de lay-out:


Meer pix en 2 filmpjes (helaas zonder geluid ) @ http://217.121.8.34/blunt/SauronFluisterwoud/sauronfluisterwoud.htm



Inter faeces et urinam nascimur


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-02-2004 10:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey vette heersende foto's en een gaaf filmpje...




We mogen ze wel op de website flikkeren he?

heersend!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 10-02-2004 11:15 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Je doet maar


Inter faeces et urinam nascimur


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-02-2004 11:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vette filmpjes Stoerbaard. ga je nu mee naar ragnarok?


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 10-02-2004 12:38 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Lijkt me een goed plan


Inter faeces et urinam nascimur


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen