IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Saturnus Volgende pagina
Kasper
Usericon van Kasper
Posted 10-01-2004 16:55 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

Zonet op hun site gelezen: Doommetalband Saturnus heeft geen platencontract meer! De (overigens sublieme)Denen hebben al 2 geniale albums en 1 Mini uit en kunnen rekenen op een fanatieke wereldwijde fanbase maar vinden geen label dat bereid is om hun 3de (volledig afgewerkte) album uit te brengen.

What the f*ck is wrong here?


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-01-2004 17:30 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

gewoon lekker zelf uitbrengen, eigen label starten


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 10-01-2004 19:12 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Mwoh, zo speciaal zijn die nie zenne


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 11-01-2004 13:13 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik vind het anders wel een erg goede band.
Mooie melodien, goeie vocals, mooie solo's,...

Erg productief zijn ze niet, but hey, als't maar kwaliteit is. Hun laatste album dateert al van 2000, 'k begon al te vrezen dat er mee gestopt waren

Bedankt voor de tip trouwens, 'k ga zo meteen hun albums nog eens opzetten


A black heart can only find beauty in darkness.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-01-2004 17:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 januari 2004 16:55 schreef Kasper het volgende:
Zonet op hun site gelezen: Doommetalband Saturnus heeft geen platencontract meer!

Terwijl er zoveel meukbands wel een contract hebben

Misschien moeten ze het gerucht gaan verspreiden dat ze True Black spelen. Dan zijn er meteen weer tig trieste labeltjes geinteresseerd... erg jammer, die metalscene van tegenwoordig


Zenial


' '
Usericon van ' '
Posted 11-01-2004 17:59 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Als ze nou 30x langzamer gaan spelen kunnen ze op NULLL records.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


BKOD
Usericon van BKOD
Posted 11-01-2004 22:59 by BKOD Wijzig reactieProfiel van BKODQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 16:55 schreef Kasper het volgende:
Zonet op hun site gelezen: Doommetalband Saturnus heeft geen platencontract meer! De (overigens sublieme)Denen hebben al 2 geniale albums en 1 Mini uit en kunnen rekenen op een fanatieke wereldwijde fanbase maar vinden geen label dat bereid is om hun 3de (volledig afgewerkte) album uit te brengen.


Hangt er natuurlijk ook vanaf wat hun eisen t.o.v. de platenfirma zijn...
What the f*ck is wrong here?


Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-02-2004 19:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Heb ik een cd van hun gehaald, lees ik NU pas dat ze geen platencontract meer hebben . idioot gewoon


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-04-2004 12:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 19:05 schreef Tormented soul het volgende:
Heb ik een cd van hun gehaald, lees ik NU pas dat ze geen platencontract meer hebben . idioot gewoon


welke CD heb je dan gehaald en miischien nog wel belangrijker, waar?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-04-2004 12:40 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Paradise belongs to you is een heersch cd . Martyre vind ik gelijk een stuk minder eigenlijk .


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-04-2004 12:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 12:33 schreef Mark Z het volgende:
welke CD heb je dan gehaald en miischien nog wel belangrijker, waar?


Ik zal het even wijzigen, GEHAD. En dan wel een kopie van Stijn (die die plaat hoogstwaarschijnlijk van jou heeft )





[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-04-2004 12:43]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-04-2004 12:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 12:40 schreef Vlkodlak het volgende:
Paradise belongs to you is een heersch cd . Martyre vind ik gelijk een stuk minder eigenlijk .


helemaal mee eens


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-04-2004 12:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2004 12:42 schreef Tormented soul het volgende:
Ik zal het even wijzigen, GEHAD. En dan wel een kopie van Stijn (die die plaat hoogstwaarschijnlijk van jou heeft )






hahaha dat kan wel kloppen

zoek al heel lang naar het orgineel van paradise belongs to you maar kan het nergens vinden....


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2004 18:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

op Graspop gewoon de complete discografie gekocht!












ja ik ben blij


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-02-2006 21:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Op 1 mei komt 'Veronica Decides to Die', de nieuwe plaat uit. Prima nieuws!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


zeratul
Usericon van zeratul
Posted 12-05-2006 12:38 by zeratul Wijzig reactieProfiel van zeratulQuote dit bericht

En die ruled!
Schitterende cd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2006 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb em thuis liggen ... wel aardig ... jammer dat het allemaal zo naar bekendere bands klinkt


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-05-2006 21:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2006 12:38 schreef zeratul het volgende:
En die ruled!
Schitterende cd.


Ik vind hem beter dan Martyre. Erg gave CD!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2006 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm in Rain Wash Me zit wat riffwerk wat volgens mij wel heel erg van MDB gejat is ...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 05-06-2006 16:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 21:05 schreef Mark Z het volgende:
Op 1 mei komt 'Veronica Decides to Die', de nieuwe plaat uit. Prima nieuws!


Ik heb hem nu ook een paar keer gehoord en ik moet zeggen dat ik aardig positief verrast ben. Ik had niet verwacht dat ze met zo'n sterk album terug zouden komen. Jenje heeft overigens wel gelijk dat het nummer 'Rain wash me' wel erg sterke MDB referenties laat horen (doet me met name door de achtergrond gitaar sterk denken aan 'The cry of mankind'), echter hebben alle nummers die typische Saturnus atmosfeer. In een aantal nummers wordt zelfs hetzelfde niveau gehaald als op het prachtige 'Paradise belongs to you' en ook de productie is piekfijn in orde (terwijl het toch nog dat typische Saturnus geluid heeft).


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goedverdomme wat is die laatste zaalig

VDTD


signature


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 13-08-2007 18:13 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Uit de bio:

"During the first half of 1997 the group played a number of show in Copenhagen.
The most renown of these was a 5 hour gig in Sct. Stefan's Church on Good-Friday, the inside of the church was covered in white sheets, upon which different images was projected, the band was supported by a live classical choir of 20 women."

Weet iemand of dat is opgenomen?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-12-2012 8:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat is het nieuwe album geweldig. Gaat richting Paradise Belongs To You, zo goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-12-2012 8:36]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-11-2016 20:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



met Thomas


signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-11-2016 12:46 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Trezebezen gillen?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-11-2016 13:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen