IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mooiste seizoen Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-10-2001 19:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Twerd tijd voor een nieuw topic van mijn kant dus kheb m'n hersenen maar es belast met het bedenken van een onderwerp en daar is het volgende uitgekomen: Wat is het mooiste seizoen in het jaar en waarom?

Voor mij is dit de winter, het 1e wat me daarbij te binnen schiet is eigenlijk de knusheid en warmte. Dat warme chocolademelk sfeertje na het schaatsen En natuurlijk de sneeuw, en de metalmuziek die veel beter klinkt. Ik vind winter eigenlijk ook wel het seizoen van de metalheads. Mee eens of niet?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2001 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Herfst met winter als goeie tweede ...
Zomer zuigt .. heet ...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 22-10-2001 19:30 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik ga voor de winter.
Maar dan moet het wel een goeie koude winter zijn, met een blauwe lucht en het zonnetje schijnt de gehele dag.
Geen natte winter.


Heads I win, tails you lose


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 22-10-2001 19:33 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

HERST ONLY !!!! donkere kleuren van de dood heersen dan op deze aardkloot. Alles laat zijn bladeren sterven.

Winter = TE KOUD
Lente = TE LIEF
Zomer = TE WARM

Only the flood save's your ass !!!


Wiegen Meister !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2001 19:37 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

sorry maar de meisjes lopen er mooier bij in de zomer dussuh...

ZOMER



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-10-2001 19:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tja, doe mij ook maar zomer.


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-10-2001 20:03 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De winter, geen twijfel over mogelijk.
Maar dan moet het wel goed koud wezen, sneeuw, ijs, alles erop en eraan.
Ik vind het prachtig als de straten zo'n dunne witte ijslaag hebben.
Een ander voordeel van de winter is dat het langer donker is, 's ochtends is het donker als ik naar mijn werk moet, en 's avonds als ik vrij ben is het alweer aan het schemeren.

Het enige nadeel van de winter vind ik ijzel. Daar houd ik echt niet van, en zeker niet als ik nog moet rijden of fietsen.


the only pleasure is pain


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-10-2001 20:24 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik kan niet kiezen:

lente: zon wordt warmer en de bomen zijn mooi lichtgroen
zomer: warm en strakblauwe lucht, verkoeling door een heftig onweer
herfst: gekleurde bomen met prachtig rood licht van de laagstaande zon, en de knusheid van een storm met regen die klettert tegen de ramen
winter: helder vriezend weer met rijp over alles heen, witte deken over alle bomen...

natuur rules!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-10-2001 20:28 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

De winter; de sfeer is dan het heerlijkst. Sneeuw, dauw, het kille temperatuur, mooie landschappen.

Heerlijk om dan met black metal in de discman buiten te lopen.



Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 22-10-2001 20:48 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Het Formule 1 seizoen is ook erg mooi.
Of het voetbal seizoen.


Heads I win, tails you lose


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-10-2001 20:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

jachtseizoen?

Nee, ik vind de winters hier altijd wel mooi, alle weilanden helemaal wit, en je ziet zo mooi elk takje van de boom als er vorst op zit ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 22-10-2001 20:52 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Wat dat betreft zou ik wel in Noorwegen of Zweden willen wonen. Mooie winters, sneeuw en hevige kou gegarandeerd, heel veel bossen en natuur, dus een prachtige herfst, en een vrij koele zomer met af en toe mooi weer en in de lente ontdooit alles en komt alles weer opnieuw in leven. Ideaal toch?


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-10-2001 21:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 20:24 schreef suzanne het volgende:
Ik kan niet kiezen:

lente: zon wordt warmer en de bomen zijn mooi lichtgroen
zomer: warm en strakblauwe lucht, verkoeling door een heftig onweer
herfst: gekleurde bomen met prachtig rood licht van de laagstaande zon, en de knusheid van een storm met regen die klettert tegen de ramen
winter: helder vriezend weer met rijp over alles heen, witte deken over alle bomen...

natuur rules!




Enige nadeel van den zomer is dat ik soms toch wel erg veel last heb van de hitte.


Dead things grow from deep inside...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-10-2001 21:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Alle seizoenen zijn mooi. Maar hier in nederland heb ik het liefst einde zomer en de herfst denk ik. Eigenlijk hou ik vooral van winter, maar niet hier in ons kikkerlandje. Ga maar eens naar het hoge noorden en je ziet wat ik bedoel... zo mooi!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-10-2001 23:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Winter!
Zomer en lente zuigen het hardste. Te veel zonlicht, yich. Te warm, yich. Te veel dames in weinig kleding... Geen compensatie, winter rules.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-10-2001 23:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 20:51 schreef Claw het volgende:
jachtseizoen?

Nee, ik vind de winters hier altijd wel mooi, alle weilanden helemaal wit, en je ziet zo mooi elk takje van de boom als er vorst op zit ...


Nachtvorst? (sorry, kon het niet laten.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2001 23:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

voor mij ook de winter. hellas worden die steeds slapper hier. ik zit ook serieus te overwegen om naar scandinavie te verhuizen (als de kans zich voordoet op leuk werk daar zijn we vertrokken) twee voordelen. lekker weer en veel open ruimte en natuur maar toch een cultuur die wij herkennen.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 22-10-2001 23:17 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 21:37 schreef Vargen666 het volgende:
Eigenlijk hou ik vooral van winter, maar niet hier in ons kikkerlandje. Ga maar eens naar het hoge noorden en je ziet wat ik bedoel... zo mooi!
Helemaal mee eens!

Ik hou ook vooraf van winter met veel sneeuw en ijs. Al vind ik het hier ook heel mooi als er sneeuw en vooral veel ijs ligt, zodat ik kan gaan schaatsen. Schaatsen


No regrets and no remorse...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-10-2001 23:21 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Absoluut de zomer ... dan is het lekker warm en lopen de dames in korte rokjes met leuke topjes .

Ik heb echt een schijthekel aan sneeuw als ik er op uit moet. Sneeuw is alleen leuk om met je kleine neefje op de slee doorheen te raggen verder vind ik het helemaal kut.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-10-2001 0:03 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

De herfst. Zonder twijfel. Al ben ik het met Suus eens dat alle seizoene mooi zijn en zijn charme hebben


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-10-2001 0:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Het enige seizoen waar ik niet tegen kan is de lente. Maar dat komt doordat ik dan hooikoorts krijg. Verder is het op zich wel een mooi seizoen.

Ik blijf toch bij winter. Goeie band.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-10-2001 0:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 23:21 schreef Paul het volgende:
Absoluut de zomer ... dan is het lekker warm en lopen de dames in korte rokjes met leuke topjes .

Ik heb echt een schijthekel aan sneeuw als ik er op uit moet. Sneeuw is alleen leuk om met je kleine neefje op de slee doorheen te raggen verder vind ik het helemaal kut.


dat wou ik nou ook net schrijven, en vooral het strand niet vergeten


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2001 1:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Strand zuigt
Zand in je anus, zwetende kop .. veels te heet
en je zwarte kleren maken het nog eens tig keer warmer.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-10-2001 1:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

je moet ook onder een parasol op het terras van een strandtent gaan zitten met uitzicht op het strand en natuurlijk een biertje.
Want zand is idd kut


Bazzio Attacks!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-10-2001 9:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

WINTER ..... zneeuwwwwwww, ijs en kou, das heerlijk, dan loop je weer op je kistjes in lange jas door zo' sneeuwstorm, echt heerlijk, zou best wel es lekker im me zwembroekkie door de sneeuw willen rollen......maarreh ik laat me een beetje gaan geloof ik hehe


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Ares
Usericon van Ares
Posted 23-10-2001 10:35 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

DE WINTER HEERST!
De zomer is zo ranzig heet en veel te vrolijk.
De lente is klote omdat het het einde van de winter aankondigd
De herfst is wel aardig aangezien de winter er dan weer aan zit te komen


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen