IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Rob Oudkerk de hoerenloper. Nou en? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2004 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 19:56 schreef Chelman het volgende:
Oxiderende tarrels....
AH dude .. stop ..plssss


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2004 20:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, wat een gezeik over menselijke trekjes.


Oud Vuil.


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 19-01-2004 20:08 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Rob Oudkerk is een held! Allen wat lafjes dat íe nu ontkent te snuiven met oud en nieuw. Maarja, niemand is perfect



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2004 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Grappig dat mensen klagen over zijn hoerelopen maar niet over zijn overspel ...


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 19-01-2004 20:10 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 januari 2004 20:09 schreef Jenje het volgende:
Grappig dat mensen klagen over zijn hoerelopen maar niet over zijn overspel ...


Z'n vrouw weet ervan zegtie.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 20:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 20:09 schreef Jenje het volgende:
Grappig dat mensen klagen over zijn hoerelopen maar niet over zijn overspel ...


Mij gaat het dan ook minder om zijn morele integriteit dan om zijn wettelijke integriteit. (toen hij aan het hoereren was, was het nog illegaal)

Verder is hij een ambtenaar en derhalve betaal ik zijn salaris. Ik wens niet dat mijn geld aan een drugsverslaving van iemand opgaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2004 20:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 20:10 schreef GRAFTAK het volgende:
Z'n vrouw weet ervan zegtie.

Nha als ze het best vind, wat is er dan überhaupt te zeiken?

Niemand heeft er last van ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 20:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 20:10 schreef GRAFTAK het volgende:
Z'n vrouw weet ervan zegtie.


tsja...als jij en ik dit weten dan weet zij het ook lijkt mij


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 19-01-2004 20:13 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

@ Jenje YEP

@ Chelman



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2004 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

mooi .. SLOTJE!


Massahysterie om niets


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-01-2004 20:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 januari 2004 20:11 schreef Chelman het volgende:
Mij gaat het dan ook minder om zijn morele integriteit dan om zijn wettelijke integriteit. (toen hij aan het hoereren was, was het nog illegaal)

Verder is hij een ambtenaar en derhalve betaal ik zijn salaris. Ik wens niet dat mijn geld aan een drugsverslaving van iemand opgaat.


mja, dat zal allemaal best, maar maak je je niet een klein beetje te druk?

zoveel criminele daden op 1 dag in heel de wereld en half nederland wordt debiel van een vent die doet, waar mensen goed in zijn. nl. zichzelf vermaken. dat dat van ons geld is. ach, er gebeuren wel vreemdere dingen met onze belastingcenten in het legale circuit.


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-01-2004 21:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

[Oudkerk mode]GVD kut marokaanse heroine hoeren[/Oudkerk mode]


Bazzio Attacks!!!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-01-2004 22:46 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 20:11 schreef Chelman het volgende:
Mij gaat het dan ook minder om zijn morele integriteit dan om zijn wettelijke integriteit. (toen hij aan het hoereren was, was het nog illegaal)


tjongejonge fatsoensrakker. het lijkt me een beetje overdreven om daar nu nog een punt van te maken.

quote:

Verder is hij een ambtenaar en derhalve betaal ik zijn salaris. Ik wens niet dat mijn geld aan een drugsverslaving van iemand opgaat.

hetgeen dus nog steeds niet vaststaat. maar goed, jij hebt bij voorbaat al besloten dat hij een drugsverslaafde is. erg genuanceerd, chelman.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2004 23:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 januari 2004 11:53 schreef Chelman het volgende:
In de slaapkamer is echt prive.

Naar de hoeren lopen is dat niet (vindt plaats in publiek domein)




Dit klopt pas als het hoerenlopen gebeurt onder werktijd; in de vrije tijd is het wel degelijk prive.

Verder schijnt www.hookers,com of .nl een site te zijn die met het werk te maken heeft volgens een collega die niet bekritiseerd wordt; vrij vaag dat laatste

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2004 23:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 19-01-2004 23:27 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

Nou zijn er net allerlei wetten op de Nederlandse samenleving losgelaten die voor bepaalde doelgroepen mensonterende levensomstandigheden veroorzaken, soms in zo'n ernstige mate dat je kan spreken van misdaden tegen de mensenlijkheid en dat van rijkswege uit. Dat zetten tegenover een wethoudertje dat zijn pik niet in z'n broek kan houden en daar een hoop herrie over maken vind ik op z'n zachts gezegd een beetje overdreven, maar anderzeids is die hete herfst er dan toch eindelijk nog gekomen


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 23:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:27 schreef nachtschade het volgende:
Nou zijn er net allerlei wetten op de Nederlandse samenleving losgelaten die voor bepaalde doelgroepen mensonterende levensomstandigheden veroorzaken, soms in zo'n ernstige mate dat je kan spreken van misdaden tegen de mensenlijkheid en dat van rijkswege uit.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 19-01-2004 23:29 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:28 schreef Chelman het volgende:

Ja, zwaar gehandicapte mensen hun verzorging afnemen, noem ik een misdaad.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2004 23:31 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:29 schreef nachtschade het volgende:
Ja, zwaar gehandicapte mensen hun verzorging afnemen, noem ik een misdaad.


En terecht.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 23:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:29 schreef nachtschade het volgende:
Ja, zwaar gehandicapte mensen hun verzorging afnemen, noem ik een misdaad.


Welke wet ontneemt gehandicapte mensen de zorg?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-01-2004 23:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:32 schreef Chelman het volgende:
Welke wet ontneemt gehandicapte mensen de zorg?


Wel, al die bezuinigingsmaatregelen waar ze nu mee bezig zijn. En ik weet waarover ik praat, want ik zit er op z'n zachtst gezegd vrij dicht boven op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 19-01-2004 23:35 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

Chelman jongen. Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende zaken. Ik ben je één keer tegemoet gekomen omdat je zonodig moest, maar nu even niet. Zoals ik al eens tegen je zei, "hou de actualiteit bij"


BTW: Wat mij betreft kan het wethoudertje blijven.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 19-01-2004 23:37 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:34 schreef altx het volgende:
Wel, al die bezuinigingsmaatregelen waar ze nu mee bezig zijn. En ik weet waarover ik praat, want ik zit er op z'n zachtst gezegd vrij dicht boven op...
Ik heb er ook veel mee te maken, het is niet om aan te zien.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-01-2004 23:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 23:32 schreef Chelman het volgende:
Welke wet ontneemt gehandicapte mensen de zorg?


O.a. medicijnen voor chronisch zieken die zonder pardon uit het ziekenfonds zijn gehaald onder het motto van bezuinigingen, geen wet, maar de uitwerking is hetzelfde.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 23:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat is er met eigen vernatwoordelijheid gebeurd? Wat is er met steun van b.v. familie gebeurd? Waarom zou ik MOETEN opdraaien voor iemand anders (in tegenstelling tot eventueel WILLEN opdraaien)?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 19-01-2004 23:42 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

We zijn weer in een tijd beland waarin mensen moeten kiezen tussen hun hoognodige medicatie en een redelijk gezonde maaltijd.
Mensen die zichzelf niet kunnen verzorgen en nu afhankelijk zijn van mantelzorg en zelfs dat is niet voor iedereen weggelegd, want je moet maar die mensen in je omgeving hebben die dat voor je over hebben.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen