IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bloodhound Gang Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-01-2004 11:53 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Goed wie kent deze band niet? Vind het echt geweldige muzikale band met een heel goed gevoel voor humor! Heel erg bekent van nummers als Fire water burn & The bad touch. Hun teksten slaan werkelijk nergens op maar het sluit allemaal zo goed op elkaar aan dat het gewoon grappig is! Wat te denken van nummers met als titel "A lapdance is so much better when the stripper is crying" Ik zelf heb Hooray for boobies en One fierce beer coaster. Ik vraag me af of deze lui nog live optreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 21-01-2004 12:27]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-01-2004 12:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

The bloodhound gang is echt geweldig gaaf! Geniaal die teksten! Ik luister er al heel erg lang naar, en ken de teksten allemal uit mijn hoofd zo ongeveer, maar toch blijven er mij nog steeds dingen op vallen. De teksten zijn eigenlijk nog heel subtiel. Heel veel dingen slaan op elkaar terug, en ze kunnen dingen als pijpen enzo geweldig verwoorden. Geweldige vergelijkingen, Meesterlijk!



VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 21-01-2004 12:20 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Eén keer live gezien en ik heb hier nog een cd, geloof ik. Maar 't is net als een leuke grap: 1x horen is leuk, 2x ook nog wel, maar daarna gaat de lol er al snel af...

Geslaagd stukje tekst van die band is toch wel:
I'm not black like Barry White but I am white like Frank Black is


We don't take it, we just fake it...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-01-2004 12:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja, t'is niet onaardig om een keer aan te horen. Maar om daar een cd van te kopen of uberhaupt op mp3 te hebben. Nee


"This one is older than shit, heavier than time!"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-01-2004 13:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bloodhound Gang, niks voor mij, ik vind het niveau-verlagende muziek


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-01-2004 13:08 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Lache man die bloodhound gang...vooral dat nummer met die riff van for whom the bell tolls


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-01-2004 13:09 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 13:08 schreef BARABAS het volgende:
Lache man die bloodhound gang...vooral dat nummer met die riff van for whom the bell tolls


klopt ja, dat nummer heet mope


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-01-2004 15:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 12:20 schreef VivaHate het volgende:
Maar 't is net als een leuke grap: 1x horen is leuk, 2x ook nog wel, maar daarna gaat de lol er al snel af...




Idd.

Ik vind het vetste " crucified and all I got was this lousy t-shirt"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 15:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 13:06 schreef beli mawr het volgende:
Bloodhound Gang, niks voor mij, ik vind het niveau-verlagende muziek


Waarom?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-01-2004 15:35 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Bloodhoundgang! hehe, meesterlijke band.
Heb ook Hooray For Bobies en One Fierce Beer Coaster. Erg leuke cd's, al kan ik One Fierce Beercoaster niet opzetten omdat een bepaalde persoon die heeft geleend


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2004 15:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

geinige band, heb ze een keer live gezien op Parkpop, meesterlijk!!

Ze haalden iemand uit het publiek, als het hem lukte tijdens het concert een tray cola op te zuipen kreeg hij een CD ofzo..

Dat werd kotsen natuurlijk

"A lapdance is so much better when the stripper's cryin'"

Als ik er voor in de stemming ben kan ik er goed om lachen, zeker als ik bezopen ben


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2004 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuke humormuziek, idd alcohol muziek. MMeer niet, zal er niet van wakker liggen als ze stoppen


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-01-2004 16:30 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 15:35 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Bloodhoundgang! hehe, meesterlijke band.
Heb ook Hooray For Bobies en One Fierce Beer Coaster. Erg leuke cd's, al kan ik One Fierce Beercoaster niet opzetten omdat een bepaalde persoon die heeft geleend




Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-01-2004 16:31 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:30 schreef Visor het volgende:



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 16:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja bloodhound gang heerscht


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-01-2004 16:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 januari 2004 15:33 schreef Chelman het volgende:
Waarom?

pfft; als je je fans on stage gewoon in hun broek doet pissen is de lol er volledig af voor mij, hun teksten zijn ook bagger


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-01-2004 16:41 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 15:39 schreef Jenje het volgende:
Leuke humormuziek, idd alcohol muziek. MMeer niet, zal er niet van wakker liggen als ze stoppen


Idd, ook leuk bij feesten en partijen


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2004 16:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:35 schreef beli mawr het volgende:
pfft; als je je fans on stage gewoon in hun broek doet pissen is de lol er volledig af voor mij, hun teksten zijn ook bagger


Niet alles kan serieus zijn....


All work and no play makes Jack a dull boy.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-01-2004 16:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 januari 2004 16:42 schreef Chelman het volgende:
Niet alles kan serieus zijn....


All work and no play makes Jack a dull boy.....

pfft, zo'n zaken doe je toch gewoon niet, ik heb al tig grappige intermezzo's gezien tijdens optredens maar nog nooit zo iets, dat is niet meer grappig volgens mij maar eerder, hoe zou ik het zeggen, zielig. Als je zo een show wilt maken, dan stel ik me toch aardig vragen bij die band.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-01-2004 16:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:35 schreef beli mawr het volgende:
pfft; als je je fans on stage gewoon in hun broek doet pissen is de lol er volledig af voor mij, hun teksten zijn ook bagger
Niks mis mee toch om zulke idioten voor lul te zetten op het podium?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 21-01-2004 17:57 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 11:53 schreef Visor het volgende:
Goed wie kent deze band niet? Vind het echt geweldige muzikale band met een heel goed gevoel voor humor!

grappige band wel, maar erg muzikaal ? nee toch ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-01-2004 18:03 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 17:57 schreef X-Act het volgende:
grappige band wel, maar erg muzikaal ? nee toch ...


Vind het leuk dat ze verschillende stijlen spelen.


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2004 19:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ze zijn grappig

quote:

I hope he grins like Jack Nicholson,
And forces you to play a game called Balls On Chin,
And whatever happens next is all a blur,
But you remember "fist" can be a verb,




[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-01-2004 11:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-01-2004 20:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2004 15:37 schreef Snaack het volgende:
geinige band, heb ze een keer live gezien op Parkpop, meesterlijk!!

Ze haalden iemand uit het publiek, als het hem lukte tijdens het concert een tray cola op te zuipen kreeg hij een CD ofzo..

Dat werd kotsen natuurlijk

"A lapdance is so much better when the stripper's cryin'"

Als ik er voor in de stemming ben kan ik er goed om lachen, zeker als ik bezopen ben

Hahahaha ja en toen was die gast nog eens dubbel de lul omdat ze het geintje met de trechter uithaalden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Merlin
Usericon van Merlin
Posted 22-01-2004 22:54 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

I wish I was queer so I could get chicks blijft ook lachen. Net als I hope you die, en talloze anderen.
Ik hoop dat ze weer eens wat nieuws uit gaan brengen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-01-2004 23:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ja, leuke band.

Sweat baby, sweat baby
Sex is a Texas drought
Me and you do the kind of stuff
That only Prince would sing about
So put your hands down my pants
And I bet you'll feel nuts

You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Gettin' horny now

THE BAD TOUCH dus,

goed nummer ook nog eens, voor allen die hier zeuren over de muzikale kwaliteiten.



Oud Vuil.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen