IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cadaveria
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 22-01-2004 20:19 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

(Eerst en vooral, het Cadaveria topic dat bestaat gaat over ZMer Cadaveria. Dit topic niet, dus niet sluiten, AUB.)

Cadaveria, ex-zangeres voor Opera IX heeft een nieuwe cd uit: "Far Away From Conformity". De groep speelt, in zoverre ik goed ben in het vinden van omschrijvingen, symphonic death. Hun eerste cd was matig, maar de nieuwe is toch echt wel erg sterk...

Zijn er nog ZM-ers die dit wel goed vinden?

Homepage
Videofragment van "Spell", van de eerste cd

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 22-01-2004 20:20]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2004 22:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 20:19 schreef DarknessThere het volgende:
(Eerst en vooral, het Cadaveria topic dat bestaat gaat over ZMer Cadaveria. Dit topic niet, dus niet sluiten, AUB.)

Cadaveria, ex-zangeres voor Opera IX heeft een nieuwe cd uit: "Far Away From Conformity". De groep speelt, in zoverre ik goed ben in het vinden van omschrijvingen, symphonic death. Hun eerste cd was matig, maar de nieuwe is toch echt wel erg sterk...

Zijn er nog ZM-ers die dit wel goed vinden?

Homepage
Videofragment van "Spell", van de eerste cd


Hmz, ik vind juist de eerste een stuk beter dan de tweede. Maar misschien moet ik die tweede nog wat meer luisterbeurten gunnen...

Verder moet ik ook wel zeggen dat de cd's die ze met Opera IX heeft gemaakt, IMHO ook beter zijn dan wat ze tot nu toe solo heeft gepresteerd, alhoewel het niet helemaal met elkaar te vergelijken is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-01-2004 23:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die eerste cd moest wat luister beureten hebben maar is best aardig, niet geheel mijn ding.
Ik zal'm binnekort weer'es aanzetten misschien dat ik die nieuwe nog wel koop.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-01-2004 0:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

De eerste is saai maar best geniaal [jaja]...De tweede koop ik een dezer dagen wel neem ik aan...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-01-2004 0:49 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Van Cadaveria heb ik The Shadows’ Madame en van Opera IX The Call of the Wood. Best goeje CD's als ik ervoor in de stemming ben, vooral die stem is heerlijk
Die nieuwe moet ik dan maar eens zoeken... wist er eerlijk gezegd niks van

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 23-01-2004 0:50]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-01-2004 9:47 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 22:43 schreef altx het volgende:
Hmz, ik vind juist de eerste een stuk beter dan de tweede. Maar misschien moet ik die tweede nog wat meer luisterbeurten gunnen...


Ik denk het wel. Het is even wennen, maar ik vind dan vooral de zang op de nieuwe een stuk meer gevarieerd dan op The Shadow's Madame.

quote:
Op 22 januari 2004 22:43 schreef altx het volgende:
Verder moet ik ook wel zeggen dat de cd's die ze met Opera IX heeft gemaakt, IMHO ook beter zijn dan wat ze tot nu toe solo heeft gepresteerd, alhoewel het niet helemaal met elkaar te vergelijken is.

Mja, klopt wel. Maar by gone's zijn by gone's.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-04-2005 12:05 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 januari 2004 20:19 schreef DarknessThere het volgende:
Cadaveria, ex-zangeres voor Opera IX heeft een nieuwe cd uit: "Far Away From Conformity". De groep speelt, in zoverre ik goed ben in het vinden van omschrijvingen, symphonic death. Hun eerste cd was matig, maar de nieuwe is toch echt wel erg sterk...

Zijn er nog ZM-ers die dit wel goed vinden?


Is inderdaad een erg sterk cdtje geworden, is nu toch wel een van mijn favorieten van 2004


Zenial


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-04-2005 20:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2005 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*bump* dan maar effe

Ik heb die cd The Black Opera nog wel .. voor mooi bod/ruil wiul ik em wel g\wegdoen


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-04-2005 12:07 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Smijt mijn topic maar dicht ja... de verklaring van die topic staat vooral niet in de eerste post...


Just_Jo
I'm not sick, I always look like this
Usericon van Just_Jo
Posted 12-04-2005 20:11 by Just_Jo Wijzig reactieProfiel van Just_JoQuote dit bericht



Far Away heb ik thuis liggen en ligt lekker in het gehoor.. vind ik


There are lessons, that sadness can only teach


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-04-2005 21:47 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2005 12:03 schreef Jenje het volgende:
*bump* dan maar effe

Ik heb die cd The Black Opera nog wel .. voor mooi bod/ruil wiul ik em wel gwegdoen

Ik heb er nog wel twee cds van Slechtvalk voor over. Anders moet je maar een prijs noemen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2005 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Slechtvalk nee dank je ...

Mail anders ruillijstje maar naar mijn mailadres (zie profiel), ik ruil het liefst


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-04-2005 22:35 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Dat is mijn ruillijstje... heh, sorry.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen