IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2004 20:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Man leeft maand op McDonald's


De 33-jarige Morgan Spurlock uit New York is in één maand tijd dertien kilo aangekomen door in die maand drie keer per dag bij McDonald's te eten. Ook steeg zijn cholesterolgehalte met veertig procent, werd zijn lever vergiftigd, zijn huid vlekkerig, had hij last van hoofdpijn en daalde zijn libido aanzienlijk .

De dokter die Spurlock in het oog hield zei dat het feit dat de lever vergiftigd werd, het meest schokkend was. "Het werd erg, erg slecht. Niemand van ons had gedacht dat het zo erg kon worden."

Spurlock maakte van zijn avontuur een film, 'Super Size Me', welke de grote hit is op het Sundance Film Festival in de staat Utah. De inspiratie voor het geheel was een documentaire waarin advocaten van de fastfoodketen aangaven dat het eten van McDonald's voedzaam is. Sinds Spurlock zeven maanden geleden stopte met filmen, is hij niet meer bij McDonald's geweest. Naar eigen zeggen is hij nu weer helemaal gezond.

Dat MacDonalds lekker smakend vergif verkoopt was me wel duidelijk maar zo erg? Maar ja, de status van al ons voedsel, dus niet alleen het fast-food, is niet om over naar huis te schrijven denk ik.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 23-01-2004 20:11 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ja, en?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-01-2004 20:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ga dan ook naar burger king.


Oud Vuil.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-01-2004 20:13 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Mja, als je een maand lang rauwe aardappelen eet, krijg je ook scheurbuik.


Uit liefde voor ZM.


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 23-01-2004 20:15 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 januari 2004 20:13 schreef webblaster wim het volgende:
ga dan ook naar burger king.


JUIST!! Dan word je net zo ziek maar het is tenminste goed te hachelen!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-01-2004 20:16 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:13 schreef webblaster wim het volgende:
ga dan ook naar burger king.

JUIST!! B-K HEERSCHT!

Fuck Mac.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2004 20:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:13 schreef adder het volgende:
Mja, als je een maand lang rauwe aardappelen eet, krijg je ook scheurbuik.


Ik zou zeggen, doe het en maak er een film van!


Maar Filosofum, ditwas een poging van mij om over Macdonalds-klaagtopic te starten, eventueel uitgebreid naar de algehele toestand van ons voedsel.


IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 23-01-2004 20:18 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Man leeft maand op McDonald's


De 33-jarige Morgan Spurlock uit New York is in één maand tijd dertien kilo aangekomen door in die maand drie keer per dag bij McDonald's te eten. Ook steeg zijn cholesterolgehalte met veertig procent, werd zijn lever vergiftigd, zijn huid vlekkerig, had hij last van hoofdpijn en daalde zijn libido aanzienlijk .

De dokter die Spurlock in het oog hield zei dat het feit dat de lever vergiftigd werd, het meest schokkend was. "Het werd erg, erg slecht. Niemand van ons had gedacht dat het zo erg kon worden."

Spurlock maakte van zijn avontuur een film, 'Super Size Me', welke de grote hit is op het Sundance Film Festival in de staat Utah. De inspiratie voor het geheel was een documentaire waarin advocaten van de fastfoodketen aangaven dat het eten van McDonald's voedzaam is. Sinds Spurlock zeven maanden geleden stopte met filmen, is hij niet meer bij McDonald's geweest. Naar eigen zeggen is hij nu weer helemaal gezond.

Dat MacDonalds lekker smakend vergif verkoopt was me wel duidelijk maar zo erg? Maar ja, de status van al ons voedsel, dus niet alleen het fast-food, is niet om over naar huis te schrijven denk ik.


Hmm driemaal daags naar de mac gaan en dat een maand volhouden..dan snap ik wel dat je daar niet bepaald gezond van wordt..


Verdeel en heersch


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-01-2004 20:21 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zou zeggen, doe het en maak er een film van!


Ik zou meer verdienen met een film waarin aardappelen ergens... nee, laat maar. Ik ben weer stom aan het lullen.


Uit liefde voor ZM.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2004 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fucking hell, als je drie keer per dag een maand lang boerenkool vreet word je ook hartstikke ziek.

Oftewel, weer een typisch amerikaans niets zeggend KUT onderzoek.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-01-2004 21:46 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Sinds Spurlock zeven maanden geleden stopte met filmen, is hij niet meer bij McDonald's geweest. Naar eigen zeggen is hij nu weer helemaal gezond.
Gezond!? Na een maand McDonalds word je ook geestelijk beschadigd. Hoewel... voordat je aan zoiets begint, moet je geestelijk ook niet helemaal in orde zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 23-01-2004 22:10]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-01-2004 22:34 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

nou, ik naam aan dat ie niet iedere dag drie keer hetzelfde heeft gegeten, want dat is natuurlijk wel belangrijk bij het onderzoek, als hij alleen maar slaatjes zou eten zou het nog wel meevallen lijkt me, maar door het gebrek aan caloriën was ie dan waarschijnlijk na twee weken al omgevallen, als hij iedere dag drie keer burgers at dan hoef ik in ieder geval niet zijn lever te zien nee , en dan heeft Jenje gelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 23-01-2004 22:34]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-01-2004 0:20 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 23 januari 2004 21:36 schreef Jenje het volgende:
Fucking hell, als je drie keer per dag een maand lang boerenkool vreet word je ook hartstikke ziek.

Oftewel, weer een typisch amerikaans niets zeggend KUT onderzoek.
nee dat vindt ik niet kloppen Jan, als hij nou 3 keer per dag een Bigmac zou bikken, dan zeg ik ok (in vergelijking met jou boerenkool) maar ik neem aan dat hij alles van de menukaart heeft gehad... Mac claimt dat haar voedsel in een verantwoord dieet past, ik vindt het nog zo'n kul nog niet eigenlijk.


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-01-2004 0:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach, het was toch ook wel enigzins te verwachten met dat voedsel daar.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-01-2004 0:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 21:36 schreef Jenje het volgende:
Fucking hell, als je drie keer per dag een maand lang boerenkool vreet word je ook hartstikke ziek.

Dat denk ik niet eigenlijk (boerenkool is toch stukken gezonder). Dat zou eigenlijk eens uitgeprobeerd moeten worden, maar dan wel 'eerlijk' (aangenomen dat de meneer uit het onderzoek niet 's ochtends ook aan de Big Mac, McChicken en French Fries gaat). Dus drie maanden lang 's morgens brood met kaas, 's middags brood met hagelslag en 's avonds boer'nkool met een meter worst, of zo.

Attila, heb je een bron of zo van dit onderzoek? Ik zou wel eens willen weten of de persoon in kwestie de hele menukaart heeft afgewerkt of echt drie keer per dag een Big Mac eet. Als het laatste waar is, dan is het inderdaad wel een kul-onderzoek, dat wel.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-01-2004 0:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:13 schreef adder het volgende:
Mja, als je een maand lang rauwe aardappelen eet, krijg je ook scheurbuik.


Poe, dat weet ik nog zo net niet! Aerdappelen bevatten namelijk een hoop Vitamine C en tekort daaraan is de oorzaak van scheurbuik dus...


Dear dirty delightful old drunken old days


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-01-2004 0:51 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

de mac zuigt neger snikkels


berger king HEERSCHT


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-01-2004 0:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ga toch eens fatsoenlijk eten, Heaumeaux!



robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-01-2004 0:57 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 24 januari 2004 0:56 schreef Snaack het volgende:
ga toch eens fatsoenlijk eten, Heaumeaux!




Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-01-2004 1:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 21:36 schreef Jenje het volgende:
Fucking hell, als je drie keer per dag een maand lang boerenkool vreet word je ook hartstikke ziek.

Oftewel, weer een typisch amerikaans niets zeggend KUT onderzoek.

Boerenkool is de meest voedzame groente, er zitten alle vitamines en mineralen in. natuurlijk niet helemaal in de goede verhouding, maar in het leger had je vroeger meestal boerenkool of peen(de op 1 na voedzaamste groente)
en de groente die je bij de mac krijgt lijkt meer op water in een vaste vorm
Ook is zijn lever vergiftigt dat lukt je niet zo snel met boerenkool. met frituutvetten kom je al een heel eind.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 24-01-2004 8:16 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ok soms mac snacken is lekker ( al valt het altijd tegen, en moet je altijd 10 minuten later alsnog een lekkere snee brood met vlees pakken) maar een maand lang alleen maar mac?

die kerel moet toch verdomd veel geld hebben gekregen om zoiets debiels te doen...Iedere boerenklootzak ken bedenken dat je dr zo ziek als een hond van wordt


My madness, my sadness


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2004 10:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 1:56 schreef ElitE het volgende:
Boerenkool is de meest voedzame groente, er zitten alle vitamines en mineralen in. natuurlijk niet helemaal in de goede verhouding, maar in het leger had je vroeger meestal boerenkool of peen(de op 1 na voedzaamste groente)
en de groente die je bij de mac krijgt lijkt meer op water in een vaste vorm
Ook is zijn lever vergiftigt dat lukt je niet zo snel met boerenkool. met frituutvetten kom je al een heel eind.
Natuurlijk is het ongezond om 3 maal daags vette hap in je mik te schuiven. Maar het artikel doet denken dat MacDonalds slecht is. Neen, ALLE fastfood is slecht, en ik denk als je de Mac gaat vergelijken met het gros van de friettenten en shoarmatenten, dat de mac er dan niet eens zo beroerd vanaf komt.

En er is zover ik weet geen enkel gerecht waar alle vitaminen en minralen in de juiste verhouding inzitten zodat je bij driemaals daagse consumptie geen gebrek aan het één of ander krijgt.

De conclusie van dit (farce van een) onderzoek is misschien wel juist maar de onderzoeksmethode is er één die men op een feestje bedenkt na het nuttigen van teveel alcoholische versnaperingen.


IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 24-01-2004 10:14 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 10:06 schreef Jenje het volgende:
Natuurlijk is het ongezond om 3 maal daags vette hap in je mik te schuiven. Maar het artikel doet denken dat MacDonalds slecht is. Neen, ALLE fastfood is slecht, en ik denk als je de Mac gaat vergelijken met het gros van de friettenten en shoarmatenten, dat de mac er dan niet eens zo beroerd vanaf komt.

En er is zover ik weet geen enkel gerecht waar alle vitaminen en minralen in de juiste verhouding inzitten zodat je bij driemaals daagse consumptie geen gebrek aan het één of ander krijgt.

De conclusie van dit (farce van een) onderzoek is misschien wel juist maar de onderzoeksmethode is er één die men op een feestje bedenkt na het nuttigen van teveel alcoholische versnaperingen.


Ach..zolang alles met mate gebeurd, kan er weinig misgaan lijkt me


Verdeel en heersch


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2004 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Juist.

Je zult echt geen hartaanval krijgen van 1 big mac per week.


IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 24-01-2004 10:34 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 10:22 schreef Jenje het volgende:
Juist.

Je zult echt geen hartaanval krijgen van 1 big mac per week.


Nee je moet er hooguit van kotsen, maar dat is ook alles


Verdeel en heersch


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-01-2004 10:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het is bewezen dat muizen/ratten letterlijk verslaafd raken aan de Mac, inclusief ontwenningsverschijnselen.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen