IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2007 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 14:08 schreef skullfuck het volgende:
Ik ook

Dat trek ik tenminste.
Trek jij maar lekker aan je frikandel mit sahne ....


hmm honger nu ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2007 14:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 14:05 schreef Jenje het volgende:
Karton is net zo recyclebaar als glas Beli, glas moet namelijk ook een oven in om opnieuw gesmolten te worden.

Ik bedoel, koop de ingrediënten eens voor een maaltijd, het vlees is verpakt, de aardappelen zitten in een plastic zak, groente in een plastic zak. Dat men dan gaat neuzelen over kartonnen bakjes terwijl de MacDonalds een eigen, nageoneg gesloten recyclestroom heeft is gewoon een soort van meeloperig neuzelen.
Precies. Het is makkelijk meelullen tegen de Mcdonalds lobby.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-05-2007 14:10]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-05-2007 14:10 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 29 mei 2007 14:08 schreef Jenje het volgende:
hmm honger nu ..


Dat kom door al dat gelul over eten.


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-05-2007 14:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 14:05 schreef Jenje het volgende:
Karton is net zo recyclebaar als glas Beli, glas moet namelijk ook een oven in om opnieuw gesmolten te worden.

Ik bedoel, koop de ingrediënten eens voor een maaltijd, het vlees is verpakt, de aardappelen zitten in een plastic zak, groente in een plastic zak. Dat men dan gaat neuzelen over kartonnen bakjes terwijl de MacDonalds een eigen, nageoneg gesloten recyclestroom heeft is gewoon een soort van meeloperig neuzelen.


Ik vind de Mac gruwelijk smerig maar desondanks een hele dikke +1.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2007 15:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

misschien mocht Beli vroeger nooit een Mc-kinderfeestje van zn ouders (j/k eh Beli )

maargoed, met het gevaar op dat ik "aangevallen" word omdat t mn werkgever is (wat trouwens compleet losstaat van mn reactie) ga ik toch maar effe reageren.

Ik vraag me af wat nou eigenlijk het grote probleem is waarom iedereen altijd zo anti-mac is. Ik begrijp dat er dingen zijn die niet helemaal zuiver zijn, maar wat is t dan dat de Mac er voor iedereen zo uitspringt? Ik hoor bijvoorbeeld nooit iets over een Burger King of een KFC terwijl die volgens mij toch de zelfde praktijken erop nahouden.

das hetzelfde als een reclame van wakkerdier die ik gister op de radio hoorde over Hema-rookworsten, dat de biggetjes niet verdoofd worden voor de castratie. erg vervelend en gemeen en wat allemaal nog meer, en begrijp me niet verkeerd, ik keur het helemaal niet goed, maar als slager Jansen op de hoek zo te werk gaat hoor je niemand.

Ik begrijp gewoon niet waarom iemand zich zo af kan zetten tegen 1 bedrijf in het algemeen en over de rest niks te zeggen.. Wat maakt de BK dan beter? (buiten de smaakbeleving, want das natuurlijk heel betrekkelijk, en voor iedereen verschillend.) En misschien heeft de pizzaria waar je elk weekend zit te snaaien ook wel gehakt van koeien die nog nooit daglicht hebben gezien...

oh en wat dat afval betreft, Beli, dat valt wel mee. Het overgrote deel wordt gerecycled. Al het voedselafval wordt omgezet tot veevoedsel, alle plastic en karton in de keuken wordt gescheiden, en met de hygiene en voedselveiligheid zit t ook wel snor. Er wordt voor elke grill minimaal 1 keer per dag een patty-check uitgevoerd om de interne temperatuur te controleren, alle vriezers worden elke dag gecontroleerd om te zorgen dat alle producten goed diepgevroren blijven en alles wordt iedere dag grondig schoongemaakt door een ervaren poetsbedrijf.

Het klopt inderdaad dat er ook een deel (het gedeelte afval dat door de gasten wordt weggegooid) in de verbrandingsoven verdwijnt, maar dat is overal zo. ga maar bij de snackbar in het dorp of bij het sjiekste sterrenrestaurant wat je kan vinden kijken, dat gebeurt bij ieder bedrijf dat afval produceert. Het is gewoon not done om van zo'n bedrijf te verwachten dat alles gescheiden moet worden want dat is gewoon onmogelijk.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2007 15:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ach, dat soort kreten komen van die enorm linkse lui die alle grote concerns als boosdoeners zien. Van die PvdD-stemmers, kraakertuig. Maargoed, daarvan weet je gewoon dat ze niet helemaal 100% zijn en niet helder kunnen nadenken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2007 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iedereen die zo gezonde meuk loopt te vreten hoor ik ook niet over de berichten dat al dat zogenaamde gezonde voer niet zo gezond blijkt te zijn en dat er gevallen zijn dat er maar 20% vd voedingswaarde in de producten zat die eropstond ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-05-2007 15:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 15:07 schreef watery black het volgende:
Ik vraag me af wat nou eigenlijk het grote probleem is waarom iedereen altijd zo anti-mac is. Ik begrijp dat er dingen zijn die niet helemaal zuiver zijn, maar wat is t dan dat de Mac er voor iedereen zo uitspringt? Ik hoor bijvoorbeeld nooit iets over een Burger King of een KFC terwijl die volgens mij toch de zelfde praktijken erop nahouden.



De 'niet-zuivere' zaken zijn vooral bedenksels van vieze crusties die iedereen het liefst op een dieet van noten en soja zouden zetten. De reden waarom de Mac uitspringt is dat ze groter dan die andere toko's zijn. Veel geld verdienen volgens een concept die crusties niet aanstaat is reden genoeg om campagnes op touw te zetten.

En dit terwijl de culturele verloedering dat door de Mac veroorzaakt wordt, een veel groter 'probleem' is dan de vermeende ongure zaakjes. Het is kut dat je zelfs in Timboektoe een Mac hebt die op de een of andere manier de locale voedsel weet te verdringen en zodoende de varieteit doet verminderen. Het is ook kut dat kinderen denken dat een gefrituurd karton met een berg zout en smerige kaas voor een lekkernij zonder weerga doorgaat. Maar goed, een echt probleem vind ik het niet echt. Het is de markt die blijkbaar in een behoefte voldoet, zij het een voor mij onbegrijpelijke behoefte.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2007 15:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mckroket.. daar kun je me voor wakker maken hoor!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-05-2007 15:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat MD zelf ook maar één seconde wakker ligt van al die negatieve publiciteit. Misschien is het wel deel van hun succesformule.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-05-2007 16:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 15:58 schreef WhiteRider het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat MD zelf ook maar één seconde wakker ligt van al die negatieve publiciteit. Misschien is het wel deel van hun succesformule.


Ze liggen er wel wakker van want ze passen hun campagnes en marketing aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2007 16:06 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 15:52 schreef Chelman het volgende:
De 'niet-zuivere' zaken zijn vooral bedenksels van vieze crusties die iedereen het liefst op een dieet van noten en soja zouden zetten. De reden waarom de Mac uitspringt is dat ze groter dan die andere toko's zijn. Veel geld verdienen volgens een concept die crusties niet aanstaat is reden genoeg om campagnes op touw te zetten.

En dit terwijl de culturele verloedering dat door de Mac veroorzaakt wordt, een veel groter 'probleem' is dan de vermeende ongure zaakjes. Het is kut dat je zelfs in Timboektoe een Mac hebt die op de een of andere manier de locale voedsel weet te verdringen en zodoende de varieteit doet verminderen. Het is ook kut dat kinderen denken dat een gefrituurd karton met een berg zout en smerige kaas voor een lekkernij zonder weerga doorgaat. Maar goed, een echt probleem vind ik het niet echt. Het is de markt die blijkbaar in een behoefte voldoet, zij het een voor mij onbegrijpelijke behoefte.


ik wil niet zeggen dat die niet-zuivere dingen allemaal bedenksels zijn. ik weet bijvoorbeeld dat een (weliswaar klein) deel van de HMspeeltjes door kinderhandjes in china in elkaar gezet worden.
Wat je zegt over dat ze groter zijn begrijp ik wel, ik zie alleen niet in dat het dan ALTIJD specifiek de Mac is. Kijk, dat de mac gebruit wordt als hoofddoel in zo'n campagne begrijp ik volkomen. Het is gewoon een vorm van de aandacht trekken, en ervoor zorgen dat het probleem voor niemand een "ver van je bed-show" is. wie heeft er nou nog nooit bij de Mac gegeten? Er zullen veel meer mensen zijn die nog nooit BK hebben gegeten. Maar wat ik dus probeerde te zeggen, ik snap niet waarom mensen zoals Beli (en nog hele vele anderen) alleen de Mac eruit pakken. Zoals ik al zei, de BK en de KFC doen precies het zelfde, maar daar hoor je niks over. Ik heb Beli tenminste nog nooit iets zien zeggen over BK. Ik begrijp best wel dat mensen zo over een concern als de Mac kunnen denken, en dat respecteer ik ook. maar als het zo specifiek op 1 bedrijf gespitst is komt het inderdaad op mij over als pure napraterij en absoluut niet als iets waarover nagedacht is.

@ dat 2e deel wel een +1. maar ik weet niet of dat voor 100% aan "de mac" kan worden gewijt. tuurlijk, ze proberen hun producten aan de man te brengen, maar dat doet een Appie Heyn of een C&A ook. betekent nog niet dat iedereen daar zn spullen koopt. mensen gaan er gewoon op de verkeerde manier mee om. Waarom begrijp ik ook niet, maargoed.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2007 16:09 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 15:58 schreef WhiteRider het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat MD zelf ook maar één seconde wakker ligt van al die negatieve publiciteit. Misschien is het wel deel van hun succesformule.



tuurlijk wel. negatieve reclame is ook reclame, dat is waar. maar als jij overal negatieve reclame ergens over hoort ga je toch ook niet daar iets eten? wat de mac doet is proberen het negatieve om te buigen naar het positieve. zoals een paar jaar terug; er was te weinig variatie in het menu. nou, dan gooien we toch een paar salades ertegenaan? et voila, meer omzet. maar dat betekent dus wel dat ze luisteren naar wat de consument te zeggen heeft, en er ook iets mee doen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2007 16:13 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 15:57 schreef spectre het volgende:
Mckroket.. daar kun je me voor wakker maken hoor!


http://www.telegraaf.nl/binnenland/63188901/Slang_in_McKroket.html




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-05-2007 16:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

McKroket is echt smerig. Ik heb me mee laten sleuren naar de McDonalds en vervolgens dacht ik: "laat ik eens gek doen". Foute keuze. Vooral die mosterd is ranzig.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2007 16:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 16:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
McKroket is echt smerig. Ik heb me mee laten sleuren naar de McDonalds en vervolgens dacht ik: "laat ik eens gek doen". Foute keuze. Vooral die mosterd is ranzig.
Nee man, heerlijk!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-05-2007 16:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 16:09 schreef watery black het volgende:
tuurlijk wel. negatieve reclame is ook reclame, dat is waar. maar als jij overal negatieve reclame ergens over hoort ga je toch ook niet daar iets eten?

Ik niet nee, maar de gemiddelde hersenloze consument blijkbaar wel, ik heb namelijk nog nooit een vestiging zien sluiten.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-05-2007 16:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

McKroket is nog wel te happen ja, en de Chicken Mythic vind ik ook te doen. Maar ja, dat is maar relatief, he


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2007 16:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 16:25 schreef ZelThoR het volgende:
McKroket is nog wel te happen ja, en de Chicken Mythic vind ik ook te doen. Maar ja, dat is maar relatief, he
Precies. KFC vind ik persoonlijk nog het beste voer *burp* leveren van de 3. Zinger, Hotwings! doebijdieba


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-05-2007 16:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Volgens mij heb ik nog nooit bij KFC gegeten, maar dat hou ik ook liever zo. Als ik de mogelijkheid heb normaal te eten, doe ik dat met alle plezier.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2007 16:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 16:27 schreef WhiteRider het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit bij KFC gegeten, maar dat hou ik ook liever zo. Als ik de mogelijkheid heb normaal te eten, doe ik dat met alle plezier.
Stoer man, vooral doen natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-05-2007 16:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 16:28 schreef spectre het volgende:
Stoer man, vooral doen natuurlijk

Is niks stoers aan, ik vind al dat snackvoedsel gewoon niet te vreten.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-05-2007 16:34 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 mei 2007 16:26 schreef spectre het volgende:
Precies. KFC vind ik persoonlijk nog het beste voer *burp* leveren van de 3. Zinger, Hotwings! doebijdieba

Doe jezelf dan een lol, mocht je ooit in Eindhoven komen, en je ziet de KFC, LOOP ER DAN ZO HARD MOGELIJK VAN WEG!

Niets mis met de KFC, zeker niet, maar met die wel, wat een gore bende zeg, ik weet niet wat ze daar met het eten doen, maar het smaakt daar echt kut.

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 29-05-2007 16:35]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2007 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 16:28 schreef spectre het volgende:
Stoer man, vooral doen natuurlijk
Maar hij woont nog bij mamma dus hoeft zelf niet te koken he ..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-05-2007 16:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hey, volgens mij heb ik daar wel een keer gegeten met wat maten, voordat we naar de Effenaar gingen. Weet alleen niet zeker of het KFC was, maar ok.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen