IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-09-2007 10:41 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

nog maar sinds een paar maanden hoor knul


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-09-2007 10:44 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 10:24 schreef Judge M. het volgende:
Of de wedervraag aan jou: waarom moet jij zo nodig vlees eten

De mens heeft niet voor niets het gebit van een omnivoor


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-09-2007 14:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 september 2007 10:26 schreef BitchSlap het volgende:
het idee dat ik aan een stuk dood dier liep te kluiven vond ik barbaars en gewoon niet tof.

Nee hoor, daar zijn ze voor gemaakt :D


Zenial


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-09-2007 14:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 september 2007 14:45 schreef Zenial het volgende:
Nee hoor, daar zijn ze voor gemaakt :D
Wellicht dat de manier waarop ze worden doodgemaakt mensen wel tegenstaat



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2007 15:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 10:26 schreef BitchSlap het volgende:
het idee dat ik aan een stuk dood dier liep te kluiven vond ik barbaars en gewoon niet tof.




Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-09-2007 15:27 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 14:45 schreef Zenial het volgende:
Nee hoor, daar zijn ze voor gemaakt :D


Nee dat zeg je toch echt verkeerd om.

Wij mensen zijn gemaakt om zowel vlees als plantproducten te eten.

Als je een van beide niet doet resulteerd dit in het ongebruikt laten van een deel van het darmstelsel of/en het vergebruik maken van een ander deel van het darmstelsel.

Het is geen wonder dat mensen die al jaren vega zijn en ineens vlees eten buikpijn krijgen. Een bepaald deel van hun darmen dat gebruikt wordt voor het verteren van vlees (ooit wist ik nog welk deel, maar dat ben ik even kwijt) is al heel lang niet meer actief gebruikt en deze mensen hebben nu ineens gewone doodnormale spierpijn.

Mensen kijk naar je lichaam en je eigen ingewanden. Zie hoe het in elkaar zit en er is maar een conclusie mogelijk. Mensen zijn omnivoren. Respecteer dit feit der natuur.


Niet dat ik zeg dat vega zijn helemaal fout zijn, maar het argument uit respect voor de natuur slaat nergens op. Je kunt ook scharrelvlees eten.




Maar dan nog een ding.

De Mac verliest het altijd tegenover de BK, hoewel ze met hun chicken mythic ook eindelijk iets eetbaars produceren.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2007 15:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 14:45 schreef Zenial het volgende:
Nee hoor, daar zijn ze voor gemaakt :D




quote:
Op 7 september 2007 14:52 schreef Judge M. het volgende:
Wellicht dat de manier waarop ze worden doodgemaakt mensen wel tegenstaat


Oh?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2007 15:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 15:27 schreef Pandora het volgende:
Niet dat ik zeg dat vega zijn helemaal fout zijn, maar het argument uit respect voor de natuur slaat nergens op. Je kunt ook scharrelvlees eten.


Nee, daar word je blij van.

Jagen is beter.



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-09-2007 15:33]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-09-2007 15:34 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 15:31 schreef Schaep het volgende:
Nee, daar word je blij van.

Jagen is beter.




als je wilt jagen kan je in het jachtseizoen wel bij m'n schoonfamilie terecht hoor.

Die schieten elk jaar wel een paar herten of worst en biefstuk van te maken. Best lekker trouwens.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2007 20:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 15:34 schreef Pandora het volgende:
als je wilt jagen kan je in het jachtseizoen wel bij m'n schoonfamilie terecht hoor.

Die schieten elk jaar wel een paar herten of worst en biefstuk van te maken. Best lekker trouwens.


Nou en, laten we de alternatieve theorieën nader beschouwen. Als de sfinx 10.000-13.000 jaar oud is, stamt zij uit een periode waarin haar omgeving begroeid is door een (sub)tropisch regenwoud. Er is sprake van een opvallende rots, mogelijk heeft het de vorm van een kop. Deze rots inspireert de mens om, in het verschrikkelijke geweld van elkaar opvolgende natuurrampen, een standbeeld te creëren dat precies naar het oosten wordt gericht en uitkijkt naar zijn evenbeeld in het heelal.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2007 20:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 10:26 schreef BitchSlap het volgende:
sommige mensen willen geen slakken, slang of struisvogel eten. anderen geen spruitjes. weet ik veel, van het een op het andere moment wílde ik het gewoon niet meer. het idee dat ik aan een stuk dood dier liep te kluiven vond ik barbaars en gewoon niet tof.
Planten daarentegen zijn compleet gevoelloze wezens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2007 20:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat planten leven, dat is geen nieuws maar dat ze ook gevoelens zouden hebben is misschien minder bekend.
Bij proeven door wetenschappers is onbetwistbaar gebleken dat planten wel degelijk reageren op handelingen door de mens. Over de gehele wereld worden proeven uitgevoerd waarbij men elektroden op de planten vasthecht. Als men de plant dan beschadigt, is dit duidelijk op de meetapparatuur af te lezen.

Wetenschappers zouden 200 jaar geleden al vastgesteld hebben dat we zeer gevoelige planten kunnen herkennen wie het goed met hen voorheeft en wie niet. Niet alleen Charles Darwin, maar ook Goethe heeft zich met het gevoelsleven van planten bezig gehouden. Daarbij is toen al vastgesteld dat onbetrokkenheid en routinematig handelen hun levenskracht op den duur doet afnemen. In geen enkel geval mag een plant alleen maar een mooie kamerdecoratie zijn of opvulling die enkel wekelijks een keer liefdeloos water met wat voedsel erin toegediend krijgt.

Het was in 1966 dat de plantkundige Cleve Backster, een Amerikaan, het blad van de Philodendron verbond met een 'leugendetector', om het elektrisch geleidend vermogen te meten van die bladeren als het water van de wortels naar de bladeren gaat. De resultaten waren buitengewoon: alle experimenten waarbij een plant op een of andere manier geschonden werd, had het gevolg dat de wijzer van de meter fel uitsloeg. Toen hij overwoog een blad van deze plant te verbranden, vertoonde de meting een scherpe piek.

Vervolgens werden de tests ook op bolgewassen, sla, sinaasappelbomen en bananen uitgevoerd. Ook deze gaven telkens dezelfde of zeer gelijkende bevestigende resultaten. Alle planten reageerden op aangename of gevaarlijke situaties.
Sir Jagdis Chandler Bose herhaalde de proeven van Backster en dat met... dezelfde patronen. George Bernard Shaw was diep geraakt toen hij in een laboratorium ervoer, dat een kool hevige stuiptrekkingen kreeg als zij werd gekookt. Nog sterker is de gebeurtenis waarbij de elektroden reeds waren aangesloten maar er nog geen experimenten werden uitgevoerd. Om de een of andere reden gaven de meters reeds metingen weer. Men dacht eerst aan technische storingen, tot iemand van het onderzoeksteam ontdekte dat de grote grasvelden buiten het labo werden gemaaid! Toen men de man die daar mee bezig was vroeg om te stoppen, vielen de meters stil! Telkens als hij weer verder ging was er paniek bij de planten in het laboratorium.

Uit een en ander blijkt in ieder geval duidelijk dat planten ook gevoel hebben en ingaan op de gebeurtenissen in hun omgeving. Daarom is het niet moeilijk om te begrijpen dat zij ook reageren op muziek. Klassieke en rustige muziek stimuleren de groei heel duidelijk. Daarentegen waren de planten die in een overeenkomstig onderzoek blootgesteld werden aan scherpe, agressieve muziek aan het einde van de onderzoeksperiode zichtbaar gestresst en meetbaar kleiner. Ze floreren spectaculair goed als ze op een vriendelijke manier worden verzorgd en als er een goede stemming hangt. Vanzelfsprekend zullen deze onbekende positieve krachten alleen maar tot uiting komen, als ook aan de basiscondities voor een goede groei wordt voldaan. Zonder dat zou ook de meest tedere behandeling geen succes kennen.

De planten houden dus blijkbaar van gezelligheid. Daarbij is het hen blijkbaar om het even of ze zich onder soortgenoten vertoeven of in het gezelschap van mensen. Zo zouden planten beter groeien naargelang hun oppas meer thuis is. Misschien is dat de verklaring voor het feit dat solitaire planten het niet zo goed willen doen. Volgens de onderzoekers moet je zoveel mogelijk tegen uw planten spreken en ze daarbij niet vergeten van de bladeren te strelen. Een vreemde werkwijze, maar duidelijk met zeer goede resultaten.

Ongelooflijk was de uitslag van het onderzoek waarbij Backster wilde ontdekken of planten misschien zelfs gedachten bezitten. Een medewerker van Backster, die de planten voor de test niet kende, kreeg de opdracht enkele testplanten ruw te behandelen en er schade bij aan te brengen. Verschillende vreemde personen moesten enkele uren later voorbij de beschadigde planten passeren. Hierop reageerden de planten niet. Toen de ruwe assistent voorbij kwam waren er ineens zeer hevige reacties bij de planten waarneembaar. Zelfs de planten die als getuigen de misdaden hadden meegemaakt reageerden. Hierdoor werd een duidelijk bewijs geleverd omtrent het gevoel van een plant.

De meeste onderzoekers die deze fenomenen optekenden werden door hun collega’s niet ernstig genomen. Toch heeft ze dat tot nu toe niet weerhouden hun onderzoeksresultaten bekend te maken om zo het onbekende leven van de plant een klein stapje vooruit te helpen.
Nu u dit alles heeft gelezen kunt u misschien iets vaker een klassiek muziekje aanzetten, al is het dan maar als excuus dat het goed is voor uw kamerplanten. In elk geval als u begint te hakken of te wieden, zit er dan maar niet al te erg mee in.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-09-2007 20:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Sarcasme, Schaep.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2007 20:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ai, ik hap te snel.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 07-09-2007 21:00 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Lekker happen in een big mac, dat dan weer wel.


Of ben ik nu erg off-topic?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-09-2007 21:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

die saus is goor. En je mag er niet meer roken. Dus toen ik nog rookte had ik er al een hekel aan.


Suck my piss


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 07-09-2007 21:14 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Die saus heerscht!

En zelfs toen ik nog rookte ging ik altijd al niet roken zitten, hehe.

Maar meestal haal ik het bij de mcdrive en eet het dan thuis op, veel betere sfeer ook.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-09-2007 21:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Dat kan ik beamen.

De sfeer.

Schaep snapt het niet, Skullfuck is toch nooit bij Wim geweest, wat is deze?


Suck my piss


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 07-09-2007 23:54 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik ben wel Michael McDonald fan, telt dat ook?
np sweet freedom


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-09-2007 0:15 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, laten we het over wansmaak hebben!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-09-2007 0:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

waarom niet.


Suck my piss


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-08-2009 22:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl



Respect voor degenen die hem tot het einde uitzitten..



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-08-2009 22:20 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nee, lukte me niet, sorry. Kwam nog niet eens tot de minuut


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-08-2009 22:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

+1. Afgrijselijk


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-08-2009 22:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2007 21:14 schreef Wansmaak het volgende:
Die saus heerscht!

En zelfs toen ik nog rookte ging ik altijd al niet roken zitten, hehe.

Maar meestal haal ik het bij de mcdrive en eet het dan thuis op, veel betere sfeer ook.


Geheim recept, clone your own big mac sauce:



quote:
Op 13 augustus 2009 22:12 schreef Judge M. het volgende:


Respect voor degenen die hem tot het einde uitzitten..


Skullfuck/black jew zou hem wel trekken, denk ik. Jammer dat hij weg is.



Oja, volgens mij had ik die al in het fastfoodtopic geplaatst.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen