IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Nieuws voor de MacDonalds fans Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 6:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Probeer eens een gewoon hamburgertje (Mijn favo) bij de mac, Bas.

Met alleen een kwakje saus en een augurkje proef je misschien meer vlees dan met al dat knaagdierenvoer er bij tussen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-12-2011 6:53]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 10:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 6:21 schreef MR. N het volgende:
*mening*

Wanneer gaan mensen hier feiten posten in plaats van dit soort geneuzel?
Niks mening.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 10:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het is niet voor niks dat je alle chef-koks en andere mensen die verstand hebben van smaak en eten de 'voeding' bij de Mac hoort verafschuwen, van Oliver tot Bocuse. Dat is echt niet alleen maar mening.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-12-2011 10:59 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 6:21 schreef MR. N het volgende:
*mening*

Wanneer gaan mensen hier feiten posten in plaats van dit soort geneuzel?

Wil je een discussie met harde feiten over de hamburgers bij de Mac?


té kansloos.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-12-2011 11:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://nutritiondata.self.com/facts/foods-from-mcdonalds/6220/2



Ander feit: na het eten van een Mac-maaltijd krijg ik sowieso een zéér onrustige maag terwijl ik daar normaal geen last van heb


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-12-2011 11:04 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 8 december 2011 11:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://nutritiondata.self.com/facts/foods-from-mcdonalds/6220/2



Ander feit: na het eten van een Mac-maaltijd krijg ik sowieso een zéér onrustige maag terwijl ik daar normaal geen last van heb


Ja omdat je het in no time naar binnen schrokt

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-12-2011 11:04]


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 11:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het is gewoon simpel.

Als ik onderweg ben en even een snelle hap in mijn maag wil hebben verkies ik gewoon een Mac of vergelijkbaar iets boven een gehaktstaaf die al een halve dag in de vitrine bij een tankstation naar keus ligt.

Persoonlijk vind ik een vergelijking met een al dan niet gewaardeerd restaurant volslagen onzinnig.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-12-2011 11:05 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 11:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Ander feit: na het eten van een Mac-maaltijd krijg ik sowieso een zéér onrustige maag terwijl ik daar normaal geen last van heb


Kun je dat even specificeren?
(Indien mogelijk met doktersverklaring. Om het geven van een mening uit te sluiten.)


@XXL: Bij de meeste tankstations kun je tegenwoordig ook verse broodjes halen.
Ik woon praktisch naast een Mac en ik heb eigenlijk nooit de behoefte om daar te eten. Wanneer ik toch wat haal, heb ik er eigenlijk gelijk spijt van.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-12-2011 11:09]


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-12-2011 11:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 11:04 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ja omdat je het in no time naar binnen schrokt

Nee.
quote:
Op 8 december 2011 11:05 schreef XXL het volgende:
Persoonlijk vind ik een vergelijking met een al dan niet gewaardeerd restaurant volslagen onzinnig.

Ik vergelijk het toch ook niet met een restaurant?
quote:
Op 8 december 2011 11:05 schreef stigma het volgende:
Kun je dat even specificeren?
(Indien mogelijk met doktersverklaring. Om het geven van een mening uit te sluiten.)

Mijn maag rommelt ervan


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-12-2011 11:12 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 8 december 2011 11:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee.



Jawel!


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 11:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 6:52 schreef XXL het volgende:
Probeer eens een gewoon hamburgertje (Mijn favo) bij de mac, Bas.

Met alleen een kwakje saus en een augurkje proef je misschien meer vlees dan met al dat knaagdierenvoer er bij tussen.
Al gedaan. Het hele assortiment heb ik geproefd. Om een onafhankelijk oordeel te proberen te vormen. Ik vond het drie keer niks, op de sundaes met chocola en nootjes en de gefrituurde garnalen na. En ik ga onmundig drieten van het voer daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-12-2011 11:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 11:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik vergelijk het toch ook niet met een restaurant?



Klopt. Ik reageerde dan ook niet op een uitspraak van jou.


quote:
Op 8 december 2011 10:57 schreef bastianus het volgende:
Het is niet voor niks dat je alle chef-koks en andere mensen die verstand hebben van smaak en eten de 'voeding' bij de Mac hoort verafschuwen, van Oliver tot Bocuse. Dat is echt niet alleen maar mening.




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-12-2011 11:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 11:26 schreef XXL het volgende:
Klopt. Ik reageerde dan ook niet op een uitspraak van jou.

Ohja, ik vroeg me al af wie je dan wel bedoelde

Maar dat zegt toch dat mensen die verstand van voedsel hebben het ook maar niets vinden? Dat is niet hetzelfde als vergelijken met een restaurant


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2011 11:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 11:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ohja, ik vroeg me al af wie je dan wel bedoelde

Maar dat zegt toch dat mensen die verstand van voedsel hebben het ook maar niets vinden? Dat is niet hetzelfde als vergelijken met een restaurant
Juist.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 08-12-2011 13:30 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 10:59 schreef stigma het volgende:
Wil je een discussie met harde feiten over de hamburgers bij de Mac?


Het gaat niet over de kwaliteit van de burgers maar of men het lekker vindt of niet. Dat fastfoodketens doorgaans troep produceren is algemeen bekend.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 13:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik vind het wel lekker. Op zijn tijd.


... hoe de hazen lopen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2016 15:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-04-2016 17:46 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Zelfs als het gratis zou zijn: het is en blijft 'voedsel' van volstrekt inferieure kwaliteit. Als je daar vrijwillig gaat eten, dan heb je echt een hekel aan jezelf.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-04-2016 20:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind de milkshakes altijd wel OK.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-04-2016 20:07 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Jammer alleen dat het in die papierkartonnen bekers zit, dat proef je. In de usa in doorzichtige plastic bekers, veel beter.

Hmmm, het is dus vooral all you can eat patat. Tsja, ik weet precies hoeveel patat ik bij welke burger wil, van mij hoeft het niet.

En zelf je burger samenstellen, die proef is ook al in Hoorn bezig, zoals ik al in het fastfoodtopic schreef.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 18-04-2016 20:07]


VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-04-2016 9:55 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2016 17:46 schreef WMP het volgende:
Zelfs als het gratis zou zijn: het is en blijft 'voedsel' van volstrekt inferieure kwaliteit. Als je daar vrijwillig gaat eten, dan heb je echt een hekel aan jezelf.


En al die gezinnen met hun kinderen dan.

Dees week, stopt er een bus Spanjaarden, beginnen aan de ingang wied te paffen.


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-04-2016 20:55 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Wat deed jij daar dan?




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-04-2016 20:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hij zat in de ballenbak.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-04-2016 21:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Meticuleus inspecteren hein.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-04-2016 8:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2016 20:55 schreef De Vieze Man het volgende:
Wat deed jij daar dan?





Eten.

Het zal mij allemaal worst wezen.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen