IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wat vragen over reizen Vorige pagina | Volgende pagina
svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 24-01-2004 16:20 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Als je uiteindelijk in Japan moest geraken, hou er dan rekening mee dat het daar extreem duur is. Een vriend van me werkt er en alles is buitengewoon duur.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 16:21 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 16:19 schreef Pandora het volgende:
Als het goed is kom je zowiezo door hooggebergte heen.
Maar vertrekken na de winter klinkt al veel beter dan vertrekken na de zomer.


Klopt, ik hou wel van uitdaging en een beetje risico, maar ik heb geen doodswens


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 16:24 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 16:20 schreef svartsyn het volgende:
Als je uiteindelijk in Japan moest geraken, hou er dan rekening mee dat het daar extreem duur is. Een vriend van me werkt er en alles is buitengewoon duur.



Weet ik. Maar ook daar wil ik de steden vermijden. Ik wil al tijden (hoe vreemd t ook klinkt) een shintoistisch of boeddistisch klooster in om eens rust in mn hoofd te krijgen (ik heb veel met beide religies). Of dat er ooit van gaat komen, weet ik niet maar ik probeer de kans te grijpen als ik m tegenkom.

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 24-01-2004 16:25]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 24-01-2004 16:32 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Er is ook een boek van Laurens van der Post over Rusland, misschien is dat ook wel nuttig om te lezen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-01-2004 16:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

@blackjack: had je mij net een meel gestuurd? ik heb hem per ongeluk weggeflikkerd samen met wat spam....stuur anders nog een keer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-01-2004 16:40 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

wow wat gaaf! wandelend helemaal daarheen gaan!!!!

ikzelf wandel heel vaak in oostenrijk van hut naar hut. maar Dat is heel anders dus veel advies kan ik je denk ik niet geven.

zorg voor goeie schoenen en een goeie rugzak haha


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 16:52 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 16:35 schreef Chelman het volgende:
@blackjack: had je mij net een meel gestuurd? ik heb hem per ongeluk weggeflikkerd samen met wat spam....stuur anders nog een keer.


Ja had ik...okee dan...komt ie.

Chelman, je hebt meel!

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 24-01-2004 16:53]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 16:56 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 16:32 schreef elessar het volgende:
Er is ook een boek van Laurens van der Post over Rusland, misschien is dat ook wel nuttig om te lezen.



Heb je misschien de titel of t ISDN nummer? Ik weet niet hoeveel boeken die kerel geschreven heeft, dus...


quote:
Op 24 januari 2004 16:40 schreef
Nar'Hyarmen het volgende:

wow wat gaaf! wandelend helemaal daarheen gaan!!!!

ikzelf wandel heel vaak in oostenrijk van hut naar hut. maar Dat is heel anders dus veel advies kan ik je denk ik niet geven.

zorg voor goeie schoenen en een goeie rugzak haha


Ja, zoiets ben ik van plan, alleen van dorp naar dorp ipv hut naar hut.
Over die schoenen en rugzak: welk merk(en) staat(staan) bekend als "goed"?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-01-2004 17:01 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 16:56 schreef Blackjack het volgende:

Ja, zoiets ben ik van plan, alleen van dorp naar dorp ipv hut naar hut.
Over die schoenen en rugzak: welk merk(en) staat(staan) bekend als "goed"?


Tsja ik kan wel merken op gaan noemen die bekend staan als 'goed' maar ikzelf heb de fijnste rugzak van de wereld gekocht in oostenrijk, en die is niet van een bekend merk. Ik zou dus gewoon naar een stuk of 5 (wandel)sport winkels gaan, daar vanalles uitproberen en vragen e.d. en dan gewoon nemen wat het best is. (op prijs moet je niet gaan letten, zou sonde zijn als je iets goedkopers koopt wat net niet zo lekker zit als die duurdere, je hebt het echt nodig als je gaat lopen!)


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 17:04 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ja, ik heb dr een waar ik een maand in mn uppie mee door frankrijk ben getrokken, die was prima te doen (alleen véél te veel meegenomen, dat was minder: dan loop je niet zo snel).
Tipje voor de komende reis dus...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-01-2004 17:08 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:04 schreef Blackjack het volgende:
Ja, ik heb dr een waar ik een maand in mn uppie mee door frankrijk ben getrokken, die was prima te doen (alleen véél te veel meegenomen, dat was minder: dan loop je niet zo snel).
Tipje voor de komende reis dus...


veel meenemen is al snel een probleem geloof ik. Ik heb daar ook altijd last van iig :p (ik moet altijd veel dragen van mijn broertje en mijn zusje... kleine kindjes mogen niet zoveel dragen namelijk) :S


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-01-2004 17:10 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

Azie...wauw daar wil k ook naar toe....k ga me er met mijn opleiding op richten na dit jaar ...

k wil ook zeker nog ns die treinreis willen doen van Moskou naar Peking !! (die is volgens mij wel relatief veilig @ blackjack)


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-01-2004 17:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 januari 2004 16:56 schreef Blackjack het volgende:
Over die schoenen en rugzak: welk merk(en) staat(staan) bekend als "goed"?

Schoenen: Gewone combats, daar trok ik mee door Schotland en Ierland, nog steeds de beste schoenen vind ik om mee te gaan trekken

Rugzak: Ik heb een Lafumarugzak, die zijn heel erg goed.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 17:14 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:10 schreef she_devil het volgende:
Azie...wauw daar wil k ook naar toe....k ga me er met mijn opleiding op richten na dit jaar ...

k wil ook zeker nog ns die treinreis willen doen van Moskou naar Peking !! (die is volgens mij wel relatief veilig @ blackjack)



Oriënt Express is dat he? Klopt, die is veilig genoeg ja.
Misschien als ik wat comfort wil, pak ik m nog.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 17:16 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:12 schreef beli mawr het volgende:
Schoenen: Gewone combats, daar trok ik mee door Schotland en Ierland, nog steeds de beste schoenen vind ik om mee te gaan trekken

Rugzak: Ik heb een Lafumarugzak, die zijn heel erg goed.


Combats: ja en nee.
Ik heb ze zelf gehad en ze waren echt prima zolang ze van binnen okee waren. Toen daar op een gegeven moment de binnenkant versleten was, werd dat leer heel snel keihard en scherp, en was er niet meer op te lopen.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-01-2004 17:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 24 januari 2004 17:14 schreef Blackjack het volgende:
Oriënt Express is dat he? Klopt, die is veilig genoeg ja.
Misschien als ik wat comfort wil, pak ik m nog.
denk niet dat ie mega comfortabel zal zijn...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 24-01-2004 17:23 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:21 schreef she_devil het volgende:
denk niet dat ie mega comfortabel zal zijn...


"Comfort" als; dak boven mn hoofd en zittend reizen. Da's de bovengrens aan de hoeveelheid comfort die ik nodig heb.
Heerlijk, ontberingen...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-01-2004 17:24 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:23 schreef Blackjack het volgende:
"Comfort" als; dak boven mn hoofd en zittend reizen. Da's de bovengrens aan de hoeveelheid comfort die ik nodig heb.
Heerlijk, ontberingen...


psies


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 18:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

iemand hier tips hoe men voor een leuke prijs in Amerika kan belanden?
Ik had gehoord dat het via Antwerpen zowieso een stuk goedkoper vliegen is naar de Sates en idem ook vanuit Frankrijk.
Zijn er hier mensen aanwezig die hier ervaring mee of kennis van hebben?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2005 18:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon op straat verkondigen dat jij de vliegtickets voor 9-11 hebt verzorgd... ben je er in no time en gratis ....


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 18:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

lol, ok is een optie
anyone else?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 18:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 18:13 schreef invictis het volgende:
iemand hier tips hoe men voor een leuke prijs in Amerika kan belanden?
Ik had gehoord dat het via Antwerpen zowieso een stuk goedkoper vliegen is naar de Sates en idem ook vanuit Frankrijk.
Zijn er hier mensen aanwezig die hier ervaring mee of kennis van hebben?


Icelandair via Reykjavik was altijd retegoedkoop. Heb weleens voor 500 oude guldens een retourtje gescoord.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2013 9:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik zou mijn vrouw graag verrassen met een citytripje naar Liverpool, omdat Echo and The Bunnymen, waar ze grote fan van is, daar in december komt optreden. Nu alleen nog goedkope vliegtickets vinden. Ryan Air vliegt niet naar Liverpool. En de 2 vluchten die van Amsterdam vertrekken zijn fucking duur. Iemand tips i.v.m. websites of vliegtuigmaatschappijen? Alvast merci!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 18-10-2013 9:09 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

easyJet.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-10-2013 9:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 18 oktober 2013 9:06 schreef PandroidJack het volgende:
Ik zou mijn vrouw graag verrassen met een citytripje naar Liverpool, omdat Echo and The Bunnymen, waar ze grote fan van is, daar in december komt optreden. Nu alleen nog goedkope vliegtickets vinden. Ryan Air vliegt niet naar Liverpool. En de 2 vluchten die van Amsterdam vertrekken zijn fucking duur. Iemand tips i.v.m. websites of vliegtuigmaatschappijen? Alvast merci!


Budgetair, Vliegwinkel, Cheaptickets. Wissel ook eens met je vertrekdagen, scheelt soms enorm, evenals vertrekken vanaf een ander vliegveld. Weet niet waar je woont, maar wij vertrekken vaak vanaf Weeze (Düsseldorf), scheelt soms enorm t.o.v. Nederlandse vliegvelden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen