IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : weer een mogelijke overstroming; nu te Stein (Limburg) Vorige pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-01-2004 6:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Och ja, laat die Hollanders maar lachen en trots zijn op hun stinkende steden waar je als blanke tot een minderheid behoort. De hele wereld lacht jullie uit. Ik schaam me ervoor dat Limburg een provincie van Nederland is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2004 8:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 14:20 schreef Metallica-Freak het volgende:
Oude schip ligt hoger......
(daar houd de weg echt letterlijk op gewoon)
Ken ik niet .. maar Delfzijl ligt aan zee ... dus je moet nog niet wat hoger kunnen in frielsnad ofzo, anders waddeneiland ...

Maar hier zijn verdomd weinig overstromingen ...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-01-2004 17:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De dijk bij Stein blijkt helemaal niet lek te zijn. Rijkswaterstaat meldt dat de verzakking door een gesprongen waterleiding is veroorzaakt. Rijkswaterstaat geeft toe een 'stomme fout' te hebben gemaakt. De organisatie had moeten weten dat er een waterleiding in de dijk langs het Julianakanaal zat.

Rijkswaterstaat wilde vandaag een damwand plaatsen, maar heeft de reparatie van de dijk na de ontdekking van de gesprongen waterleiding uitgesteld. Het is nog altijd niet bekend wanneer de honderden geëvacueerde inwoners van het gebied achter de dijk weer naar huis mogen.

In een reactie laat Rijkswaterstaat weten zich te schamen voor de blunder. Het was bekend dat een waterleiding onder de dijk doorliep. Echter de bijbehorende bordjes stonden verkeerd, waardoor hierover verwarring bestond. Het is onduidelijk waarom gedurende de afgelopen twee dagen nog geen klachten over de kapotte waterleiding bij waterleidingbedrijf WML zijn binnengekomen. De gesprongen waterleiding is inmiddels afgesloten.

Op dit moment start een persconferentie van de burgemeester van Stein


Lekker slim!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-01-2004 17:34 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

sukkels!!!!!!!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2004 17:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja ik hoorde het net op het nieuws.
Wat een piemels!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 29-01-2004 19:35 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Als er iets in deze provincie aan de hand is, valt het me telkens weer op dat wanneer omwonenden e.d. om commentaar wordt gevraagd, ze altijd extreem slimme mensen met een nauwelijks hoorbaar accent uitzoeken


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-01-2004 21:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dit is gewoon te erg om waar te zijn. Wat een stelletje amateurs. Bij het zien van de eerste kaart van de brandweer weet je toch wel dat het de waterleiding kan zijn. Hebben ze voor niets die dijk naar de tifus geholpen door naar een gat te zoeken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-01-2004 21:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 19:35 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Als er iets in deze provincie aan de hand is, valt het me telkens weer op dat wanneer omwonenden e.d. om commentaar wordt gevraagd, ze altijd extreem slimme mensen met een nauwelijks hoorbaar accent uitzoeken
Anders begrijpt de rest van Nederland het niet... DUH


FREEZE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2004 2:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2004 17:15 schreef Vampie het volgende:
De dijk bij Stein blijkt helemaal niet lek te zijn. Rijkswaterstaat meldt dat de verzakking door een gesprongen waterleiding is veroorzaakt. Rijkswaterstaat geeft toe een 'stomme fout' te hebben gemaakt. De organisatie had moeten weten dat er een waterleiding in de dijk langs het Julianakanaal zat.

Rijkswaterstaat wilde vandaag een damwand plaatsen, maar heeft de reparatie van de dijk na de ontdekking van de gesprongen waterleiding uitgesteld. Het is nog altijd niet bekend wanneer de honderden geëvacueerde inwoners van het gebied achter de dijk weer naar huis mogen.

In een reactie laat Rijkswaterstaat weten zich te schamen voor de blunder. Het was bekend dat een waterleiding onder de dijk doorliep. Echter de bijbehorende bordjes stonden verkeerd, waardoor hierover verwarring bestond. Het is onduidelijk waarom gedurende de afgelopen twee dagen nog geen klachten over de kapotte waterleiding bij waterleidingbedrijf WML zijn binnengekomen. De gesprongen waterleiding is inmiddels afgesloten.

Op dit moment start een persconferentie van de burgemeester van Stein


Lekker slim!


Dit staat alvast op nummer 1 van het domste voorval van 2004; ben benieuwd of men er hier nog overheen gaat (waarschijnlijk andere Limburgers )


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-01-2004 2:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 januari 2004 2:27 schreef Mutilator het volgende:
Dit staat alvast op nummer 1 van het domste voorval van 2004; ben benieuwd of men er hier nog overheen gaat (waarschijnlijk andere Limburgers )

is daar al een topic voor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-01-2004 12:14 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 29 januari 2004 21:31 schreef Phantom Lord het volgende:
Anders begrijpt de rest van Nederland het niet... DUH

Volgens mij begrijp jij het niet. Ik bedoel juist dat er met opzet domme mensen met een overdreven accent worden uitgezocht (soms lijkt het wel gespeeld), juist om zo'n clichébeeld van die o zo domme Limburgers neer te zetten. Duh...
Die leken me toch wel genoeg om aan te geven dat die opmerking sarcastisch bedoeld was. Maar ja... ik had er natuurlijk rekening mee moeten houden dat er ook niet-Limburgers op dit forum zitten die te dom zijn om zoiets te begrijpen
Sjtomme Hollender

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 30-01-2004 12:15]


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 31-01-2004 11:35 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

En dan voel ik me meteen weer enorm trots om uit Stein te komen! Dat haalt het niveau nog wat omlaag! Nu staat Stein city ook meteen op de kaart. Weleswaar voor meest domme actie ooit, maar het gaat om het idee. Tis trouwens schitterend om te zien hoe iedereen elkaar nu de zwarte Piet toespeeld. En ik kan me heel goed voorstellen dat heel Nederland zoiets heeft van "daar heb je weer zo'n domme Limburger". Dan heb je nog nooit naar TV Limburg of de regionale televisie hier gekeken! Wat een mongolen! Waar halen ze die mensen vandaan?! Mocht je ooit in Limburg een TV aanzetten, vraag dan ff of je Fer Forel mag kijken. Het toonbeeld van Limburgse intelligentie . Geef die man een lintje.


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 31-01-2004 16:42 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens


Dat is wat ik bedoelde. Je moet jezelf gewoon een enorruhhmm Limbuhhrigs accent aanmeten (liefst zo Heerlens mogelijk), heel dom praten en vooral net zo dom uit je ogen kijken... en voor je het weet ben je op TV. Zodat al die Hollanders weer lekker kunnen lachen om al die o zo domme Limbuhhriggurs


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 31-01-2004 16:48 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 16:42 schreef MetalTuupLimburg het volgende:

Dat is wat ik bedoelde. Je moet jezelf gewoon een enorruhhmm Limbuhhrigs accent aanmeten (liefst zo Heerlens mogelijk), heel dom praten en vooral net zo dom uit je ogen kijken... en voor je het weet ben je op TV. Zodat al die Hollanders weer lekker kunnen lachen om al die o zo domme Limbuhhriggurs



Ik weet t. En af en toe krijg ik plaatsvervangende schaamte als ik weer zo'n Lémburriger hoor praten in zo'n Huilands-accent.
En ja, t lijkt wel alsof ze echt de stomste types hebben uitgekozen om Limburg te vertegenwoordigen naar buiten toe.

Die Hollénsje kúusje...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-01-2004 16:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 6:44 schreef Heiden het volgende:
Och ja, laat die Hollanders maar lachen en trots zijn op hun stinkende steden waar je als blanke tot een minderheid behoort. De hele wereld lacht jullie uit. Ik schaam me ervoor dat Limburg een provincie van Nederland is.
Ahm... kerol, het is simpel je ervoor te schamen en je er van weg te draaien, maar daar wordt het probleem niet mee opgelost.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen