IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Funeral Winds Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 29-01-2004 17:13 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

De search vond hier geen topic over, dus ik neem aan dat die er nog niet is.
Maar weet iemand mischien wanneer hun nieuwe cd eindelijk uitkomt?
En zijn er mensen die spullen van ze hebben waar ze van af willen?



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-01-2004 17:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

bestaan ze nog dan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-01-2004 17:20 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 29 januari 2004 17:17 schreef Dunne_Hein het volgende:
bestaan ze nog dan?


IK dacht van wel, maar het is wel lange tijd stil geweest omdat een lid in de gevangenis zat, dit staat op de site

quote:
A new album by Funeral Winds will be recorded soon as the release is sheduled for the second half of 2003 also on Death To Mankind records.
Sombre Records from Germany will release the"Screaming for Resurrection" LP, sheduled for the summer of 2003, which includes the "Resurrection..." demo and "Screaming for Grace" split CD recordings on vinyl. A splït 7" is sheduled for the second half of 2003 on Sombre Records with Apolokia from Germany.


Maar daar heb ik verder niks meer over gehoord



Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 29-01-2004 17:22 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

gevangenis?

Nee toch?
De neie plaat komt eraan, hij zou eind Januari uit moeten komen maar dat zal wel weer iets later worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 29-01-2004 17:22]


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-01-2004 17:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 29 januari 2004 17:22 schreef Poggwyd het volgende:
gevangenis?

Nee toch?
De neie plaat komt eraan, hij zou eind Januari uit moeten komen maar dat zal wel weer iets later worden.


quote:
Right after the recordings, guitarist and main force behind Funeral Winds, Hellchrist Xul got arrested for a manslaughter attempt and got jailed.




Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 17:27 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Ze bestaan gewoon nog maar dan met een hele nieuwe line-up behalve Hellcrist Xul.

Binnekort komt het nieuwe album uit (op Death to Mankind) genaamd Koude Haat


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-01-2004 17:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uh zónder hellchrist xul?

dus niet voor zover ik weet, dat stukje is al zo gedateerd als het maar kan


Je moeder.


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 18:36 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

nee juist MET! De rest is veranderd...

RSD Xul (Satanic Blood) en Balgradon Xul (Infinity)


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 29-01-2004 18:50 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Ik meende serieus dat die beste man daarvoor nooit veroordeelt was...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-01-2004 19:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vond het vroeger een erg gave band,heb ze eigenlijk niet meer zo gevolgd de laatste tijd.Heb vroeger(+/- 10 jaar geleden) een tijdje met H.Xull geschreven,heb toen nog een officiele Funeral Winds video gekregen getiteld "Live in Poland" met beelden van een festival uit 1994.Erg gaaf....ik ga meteen weer eens de split draaien met Abigail


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-01-2004 20:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja ben benieuwd naar de nieuwe cd, Godslayer Xul was wel erg oke.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-01-2004 20:33 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 20:23 schreef Sater het volgende:
Ja ben benieuwd naar de nieuwe cd, Godslayer Xul was wel erg oke.


Ik vond hem maar matig, weinig bijzonders (itt het eerdere werk)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-01-2004 20:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Niet heel bijzonder, wel gewoon erg lekker vuig.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 20:43 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Ik vond em wel goed, ook tof dat er op de re-release als bonus nog wat nummers van Inferi (nu Domini Inferi) staan.

Een van jullie wil zeker zn FW ouwetje niet aan mij verkaufe...



Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-01-2004 11:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 18:50 schreef Poggwyd het volgende:
Ik meende serieus dat die beste man daarvoor nooit veroordeelt was...
klopt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-01-2004 11:37 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik meende dat vroeger ook zo'n spookverhaal de ronde deed over maurits


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 30-01-2004 16:32 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

Hellchrist heeft zo'n twee maanden vast gezeten voor "poging doodslag" op Bart Wallenberg (ex-Sinister).
Daarna heeft hij een alternatieve straf gekregen in een ziekenhuis.
Als ik me niet vergis heeft die Bart enkele dagen op de intensive care gelegen met bloed in zijn longen, was bijna verdronken in zijn eigen bloed

Funeral Winds

Die andere FW leden zijn ook geen lieverdjes, RSD (bassist)schijnt ook voor poging doodslag gezeten te hebben.




Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 30-01-2004 16:49 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

Die nieuwe CD had al eind vorig jaar uit moeten komen op Death To Mankind.

De LP op Sombre zal wel niet meer gereleased worden omdat het label RIP is.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-01-2004 18:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 16:49 schreef Terreurizer het volgende:
Die nieuwe CD had al eind vorig jaar uit moeten komen op Death To Mankind.

De LP op Sombre zal wel niet meer gereleased worden omdat het label RIP is.
Bij FW heeft het altijd iets langer geduurd.Ik weet nog dat "Godslayer Xul" ook veel meer dan een jaar vertraging had.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 31-01-2004 19:12 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

Die Godslayer zou in 1995 op Lethal Records (o.a:Graveland) uitkomen en is later pas in 1998 uitgebracht op het Daimonion label.

DTM heeft volgens mij met elke release vertraging, die Godslayer re-release had volgens mij ook vertraging en het nieuwe album zou in het tweede deel van 2003 uikomen aldus de FW website.


Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 03-02-2004 16:21 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

Hier kan je de website vinden:

www.funeralwinds.cjb.net

of hun label:

www.deathtomankind.com


Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 15-02-2004 12:33 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

Het volgende heb ik van het Krieg forum, hij moet nu uit zijn....

Funeral Winds-Koude Haat...

FUNERAL WINDS - Koude Haat LP / CD

'''After a long silence Funeral Winds strikes back with "Koude Haat", a amazing new album !! Rawer, more extreme and blacker than ever.... somehow returning to their old early '90s days but with a more mature and experienced style,, if you worship "Pure Holocaust" and "De Mysteriis Dom Sathanas" don't miss this one !! This album won't dissapoint anyone !!!

Available in :
- Limited to 500 copies regular LP edition with inner insert with lyrics and band pictures
&
- Compact Disc including 16 pages booklet with lyrics, pics and blasphemous images from desecrated cementeries.

Order it for :
Regular 12" LP - 13 Euro / 16 $US + postage

Compact Disc - 12 Euro / 15 $US + postage '''


www.deathtomankind.com



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 10:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Geweldige agressieve schijf is koude haat geworden
De black aanrader van eigen bodem tot nu toe dit jaar ( en mijn lijstje Nederlandse 2004 releases is al aardig groot).
Hij is vetter, sneller en afwisselender dan 'godslayer', dit ook zeker met dank aan de drums van Balgradon. De vocalen zijn ook geweldig ziekelijk omdat er een (g)ruizende echo overheen zit, wat trouwens een studio/opname foutje is.
Ik ben erg benieuwd hoe dit live klinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-04-2004 11:10]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 14-04-2004 11:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 10:55 schreef kwelgeest het volgende:
..(g)ruizende ego...

Een WAT? Bedoel je echo of toch ego?


JVV
Usericon van JVV
Posted 14-04-2004 11:05 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Funeral Winds treedt zaterdag 17 april op in de Pazzop in Bladel! En met Hellchrist Xul natuurlijk!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 11:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 11:00 schreef MBMarduk het volgende:
Een WAT? Bedoel je echo of toch ego?
het is ochtend


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen