IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het vogelpest virus...... Vorige pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-02-2004 11:54 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

UITSTEKEND!!!

De overheden kunnen weer achterover hangen..
Economie stijgt binnen 2 jaar..
Want ongeveer 8-15% van de Wereldbevolking sterft door de menselijke varant van de vogelpest..

Het duurt een half jaar voordat er genoeg vacin is..

Van vergrijzing naar verjonging.

Werkgelegenheid stijgt, huizenmarkt is niet meer overbelast, ruimte op school.

Tja, alleen hopen dat je bij die andere dikke 90% hoort.


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Captian Crips !!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 12:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
Van vergrijzing naar verjonging.


En waarom zou bij een erge ziekte verjonging optreden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:30 schreef attila_de_hun het volgende:
En waarom zou bij een erge ziekte verjonging optreden?
Ouderen (bejaarden) zijn vatbaarder


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 12:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:31 schreef Jenje het volgende:
Ouderen (bejaarden) zijn vatbaarder


maar ook geïsoleerder.(opgesloten in een bejaardentehuis).

Bij de AIDS epidemie in Afrika overleven net alle hele jongeren en hele ouderen want niemand wil daar sex mee.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:34 schreef attila_de_hun het volgende:
maar ook geïsoleerder.(opgesloten in een bejaardentehuis).

Bij de AIDS epidemie in Afrika overleven net alle hele jongeren en hele ouderen want niemand wil daar sex mee.
Ok, maar vogelpest is geen SOA en verspreid zich door normaal contact, en er hoeft maar 1 bejaarde in zo'n bejaardetehuis ziek te worden en het hele huis gaat eraan (ok beteje overdreven, maar you ctach my drift)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2004 12:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:36 schreef Jenje het volgende:
Ok, maar vogelpest is geen SOA en verspreid zich door normaal contact, en er hoeft maar 1 bejaarde in zo'n bejaardetehuis ziek te worden en het hele huis gaat eraan (ok beteje overdreven, maar you ctach my drift)

I catch your drift. Maar ik ging er niet per se vanuit dat dit vogelvirus flink om zich heen ging slaan. Maar idd, als dit wel het geval zou zijn is de kans groot dat er verjonging optreedt. <--gelijk geven doet pijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:45 schreef attila_de_hun het volgende:
I catch your drift. Maar ik ging er niet per se vanuit dat dit vogelvirus flink om zich heen ging slaan. Maar idd, als dit wel het geval zou zijn is de kans groot dat er verjonging optreedt. <--gelijk geven doet pijn.
woohoo!

Maar het is niet meer dan logisch dat er steeds dodelijkere ziektes komen aangezien de andere ziektes bestreden worden. De natuur probeert het aantal mensen te verminderen, zo werkt dat nu eenmaal.

Ziekenhuizen zijn dus eigenlijk gruwelijk onnatuurlijk ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-02-2004 15:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 23:42 schreef MBMarduk het volgende:
Juist ja, ben ik opzich wel met je eens...MAAR!
Gevolg is wel dat zonder een gezonde beroepsbevolking er nergens in een land fatsoelijk werk kan worden verricht. Gevolg is dat de economie NOG meer naar de kloten gaat (voor zover dat in de meeste afrikaanse landen kan) en dus dat NOG meer mensen de uitzichtloosheid aldaar proberen te ontvluchten. (Lees: hun geluk elders in de wereld gaan proberen en hun AIDS meenemen)
Die mensen hebben die virusremmers NU nodig zodat ze zichzelf en hun land kunnen redden en om een nog grotere diaspora af te wenden.
Ik ook niet dat wij die mensen toe moeten laten in onze landen ivm onze eigen economie (arbeidsplaatsen) en door die aids ook volksgezondheid.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-02-2004 15:57]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-02-2004 19:37 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:47 schreef Jenje het volgende:
Maar het is niet meer dan logisch dat er steeds dodelijkere ziektes komen aangezien de andere ziektes bestreden worden. De natuur probeert het aantal mensen te verminderen, zo werkt dat nu eenmaal.



Yep, natuurlijk evenwicht van ziektes zal altijd bestaan. Denken we net ziekte no 1 uit geroeid te hebben, komt de volgende wel weer opzetten.
Inenten beschouw ik dan ook als min of meer nutteloos.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-02-2004 19:38 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
UITSTEKEND!!!

De overheden kunnen weer achterover hangen..
Economie stijgt binnen 2 jaar..
Want ongeveer 8-15% van de Wereldbevolking sterft door de menselijke varant van de vogelpest..

Het duurt een half jaar voordat er genoeg vacin is..

Van vergrijzing naar verjonging.

Werkgelegenheid stijgt, huizenmarkt is niet meer overbelast, ruimte op school.

Tja, alleen hopen dat je bij die andere dikke 90% hoort.



Waar haal jij deze cijfers vandaan???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2004 19:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
UITSTEKEND!!!

De overheden kunnen weer achterover hangen..
Economie stijgt binnen 2 jaar..
Want ongeveer 8-15% van de Wereldbevolking sterft door de menselijke varant van de vogelpest..

Het duurt een half jaar voordat er genoeg vacin is..

Van vergrijzing naar verjonging.

Werkgelegenheid stijgt, huizenmarkt is niet meer overbelast, ruimte op school.

Tja, alleen hopen dat je bij die andere dikke 90% hoort.
Wat een weloverwogen stoere 'ik geef geen fuck om de wereld' reactie! Briljant!!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 04-02-2004 21:57 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Maar wat ik nou nog steeds niet begrijp: id het nu vogelPEST of vogelGRIEP???? Het wordt zo ontzetten vaak door elkaar gebruikt (zelfs binnen een reportage) dat je gaat denken dat het hetzelfde is. Maar is dat ook zo, of zijn het 2 verschillende ziektes? Ik ben het spoor n beetje bijster...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-02-2004 22:00 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:54 schreef ElitE het volgende:
ach ja misschien het weer eens tijd voor een virus die 1/5e van de wereldbevolikng van kant maakt


Maakt zeker niets uit als jij bij die 1/5 zit.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-02-2004 0:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 22:00 schreef Frietbal het volgende:
Maakt zeker niets uit als jij bij die 1/5 zit.

Nope
Met z'n allen, met z'n aahhaaaallen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-02-2004 0:40 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het virus kan zeker deze kant op komen, maar hier zal het toch minder slachtoffers maken.
De mensen zijn hier over het algemeen gezonder en sterker.
En het zal waarswchijnlijk vooral de ouderen en de kinderen treffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 05-02-2004 0:41]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-02-2004 0:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 februari 2004 0:40 schreef Leviathanica het volgende:
Het virus kan zeker deze kant op komen, maar hier zal het toch minder slachtoffers maken.
De mensen zijn hier over het algemeen gezonder en sterker.
En het zal waarswchijnlijk vooral de ouderen en de kinderen treffen.

Hoeft niet, Spaanse griep greep juist de meest gezonde mensen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


In-Zane
Usericon van In-Zane
Posted 05-02-2004 9:08 by In-Zane Wijzig reactieProfiel van In-ZaneQuote dit bericht

dat zou wel een hoop rust geven ja


I remember the day, the sun went out. It halted all progression with all it's beauty.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen