IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kataklysm Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-03-2004 22:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 21:39 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe heerscht -->.


Ah, jij hebt 'm al? Ik ben erg benieuwd


..."Hate can only create more hate"...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-03-2004 23:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 22:55 schreef Immortella het volgende:
Ah, jij hebt 'm al? Ik ben erg benieuwd


Het lijkt teveel op de vorige en vind em al vrij snel saai worden. Geen koper imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-03-2004 23:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 23:33 schreef 0Tolerence het volgende:
Het lijkt teveel op de vorige en vind em al vrij snel saai worden. Geen koper imo


Ik vind het niet erg wanneer het veel op de vorige lijkt, al moet het niet saai worden inderdaad.
Ik ga hem sowieso eens luisteren


..."Hate can only create more hate"...


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 19-03-2004 4:32 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik dacht dat 't enorme kutmuziek was, maar nu ik dat nieuwe album gehoord heb moet ik die mening toch maar ff bijstellen


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-03-2004 13:31 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Die nieuwe Kataklysm cd's halen het niet bij een knaller als Temple Of Knowledge...


None of us are saints - Albert Fish


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2004 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, vind ik van niet, band is gewoon flink van stijl veranderd.


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 19-03-2004 13:35 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 13:31 schreef Arson het volgende:
Die nieuwe Kataklysm cd's halen het niet bij een knaller als Temple Of Knowledge...


Inderdaad, Sylvain was en is de zanger die het beste bij Kataklysm past.
Temple.. is een originele cd terwijl bv. poetry of war maar een gewone schijf is, ik bedoel echt apart is het niet meer.


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 19-03-2004 13:36 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 13:31 schreef Arson het volgende:
Die nieuwe Kataklysm cd's halen het niet bij een knaller als Temple Of Knowledge...


Inderdaad, Sylvain was en is de zanger die het beste bij Kataklysm past.
Temple.. is een originele cd terwijl bv. poetry of war maar een gewone schijf is, ik bedoel echt apart is het niet meer.


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-03-2004 14:25 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

gozer wij snappen elkaar

... het chaotische van TOK heeft zoveel meer dan die afgezaagde shit die ze tegewoordig voortbrengen. Het is allemaal niet slecht, maar ook verre van origineel


None of us are saints - Albert Fish


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-03-2004 20:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 21:39 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe heerscht -->.


Ik vind die nieuwe ook wel heerschen. Hij staat bij mij op de moet-ik-nog-aanschaffen lijst, een lijst waarop ondanks verwoede pogingen deze en vorige maand meer titels bij komen dan dat er af kunnen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 19-03-2004 20:31 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik heb ergens Epic: The Poetry Of War liggen, vond het op zich wel leuk, alleen jammer dat-ie kwijt is momenteel...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-03-2004 20:39 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Kataklysm heerscht peentjes


LAI LAI HEI


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-03-2004 21:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 20:31 schreef Miss Lucifer het volgende:
Ik heb ergens Epic: The Poetry Of War liggen, vond het op zich wel leuk, alleen jammer dat-ie kwijt is momenteel...


Kwijt?! Heiligschennis!

Als ik een cd kwijt zou zijn, zou ik net zo lang zoeken totdat ik 'm weer gevonden heb. Ik zou daar echt niet tegen kunnen om een cd kwijt te zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 19-03-2004 21:46 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 21:23 schreef altx het volgende:
Kwijt?! Heiligschennis!

Als ik een cd kwijt zou zijn, zou ik net zo lang zoeken totdat ik 'm weer gevonden heb. Ik zou daar echt niet tegen kunnen om een cd kwijt te zijn...



Ach joh, ik raak zo vaak wel iets kwijt... maar volgens mij weet ik al waar ie ligt


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-03-2004 21:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 maart 2004 21:23 schreef altx het volgende:
Kwijt?! Heiligschennis!

Als ik een cd kwijt zou zijn, zou ik net zo lang zoeken totdat ik 'm weer gevonden heb. Ik zou daar echt niet tegen kunnen om een cd kwijt te zijn...


Ik zou sowieso nooit CD's kwijtraken



Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 19-03-2004 21:50 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 21:46 schreef Kramy het volgende:
Ik zou sowieso nooit CD's kwijtraken


Tsss... bitch!

Yay! Gevonden!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-03-2004 22:08 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 maart 2004 21:50 schreef Miss Lucifer het volgende:
Tsss... bitch!

Yay! Gevonden!


Sloddervos

Ow en eh ontopic!

Ik ken eigenlijk (vrijwel) niets van kataklysm.. aangezien mijn eerste aanraking met de band niet echt positief was geloof ik.
Welke cd raden de kenners mij aan om ze eens een keer goed uit te checken?
Het liefst een cd die een beetje symbool staat voor de muziek die kataklysm door de jaren heen gemaakt heeft.. of een buitenbeentje uit het ouvre wanneer hij ECHT goed is

Alvast bedankt



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-03-2004 23:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 22:08 schreef Kramy het volgende:
Sloddervos

Ow en eh ontopic!

Ik ken eigenlijk (vrijwel) niets van kataklysm.. aangezien mijn eerste aanraking met de band niet echt positief was geloof ik.
Welke cd raden de kenners mij aan om ze eens een keer goed uit te checken?
Het liefst een cd die een beetje symbool staat voor de muziek die kataklysm door de jaren heen gemaakt heeft.. of een buitenbeentje uit het ouvre wanneer hij ECHT goed is

Alvast bedankt



Als je ff iets naarboven scrollt dan kom je het antwoordt zo tegen


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-03-2004 23:40 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 23:22 schreef 0Tolerence het volgende:
Als je ff iets naarboven scrollt dan kom je het antwoordt zo tegen

Bij mij is dat naar onder scrollen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-03-2004 17:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nieuwe plaat even in de winkel geluisterd, en ben niet zo positief. Ben soieso geen Kataklysm liefhebber, (op zijn tijd wel leuk) maar Serenity In Fire doet me weinig. het ene moment verdrinken ze zich in de blastbeats en het andere moment hoor ik een wat slap Vader aftreksel...
Misschien dat ik, als ik hem nog eens aandachtig luister, van gedachte verander maar mn eerste indruk is niet zo positief


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-03-2004 17:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

recensie komt binnekort online. Ik vind de nieuwe een lekkere plaat, al is het geblast soms gewoon te erg. Shadows & Dust was beter imo.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-03-2004 23:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik luister nu de nieuwe schijf, wát een lekkere plaat weer zeg!! Ligt inderdaad erg in het verlengde van Shadows & Dust en de blastbeats zijn niet van de lucht.. Maar desondanks heerlijk schijfje, muziek waar ik helemaal enthousiast van word!
Helemaal goedgekeurd! (tot nu toe)..


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-03-2004 23:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 23:56 schreef Immortella het volgende:
Ik luister nu de nieuwe schijf, wát een lekkere plaat weer zeg!! Ligt inderdaad erg in het verlengde van Shadows & Dust en de blastbeats zijn niet van de lucht.. Maar desondanks heerlijk schijfje, muziek waar ik helemaal enthousiast van word!
Helemaal goedgekeurd! (tot nu toe)..



dacht ik ook


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-03-2004 1:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ze zijn trouwens met deze plaat ook (weer)meer de thrashy kant opgegaan, erg lekker die snelle beukende stukken, waarin de zang ook duidelijk thrashiër is


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-03-2004 20:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

*schop* Al meer mensen deze heersende nieuwe cd beluisterd/gekocht?


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen