IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gameplay at the office.
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-10-2001 22:04 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

doortrapte spelletjes op het werk.

Gebeurd dat veel?



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-10-2001 14:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Bij mij niet, wel flauwe grapjes.

zoals tegen je collega zeggen dat meneer Beer heeft gebeld, en dan het nummer van een
dierentuin geven.



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-10-2001 14:01]



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-10-2001 14:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2001 14:00 schreef Azagthoth het volgende:
Bij mij niet, wel flauwe grapjes.

zoals tegen je collega zeggen dat meneer Beer heeft gebelt, en dan het nummer van een
dierentuin geven.



das er wel een met een baard zeg ,
hier wordt er nog wel eens gerost, maar of dat onder de spelletjes valt ??
Je hardt er wel van af ja


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-10-2001 14:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hehe, de mensen waarbij ik in het kantoor zit zijn allemaal eigenaren. Ik heb ooit gehoord dat je die niet moet slaan..





SheRa
Usericon van SheRa
Posted 26-10-2001 14:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2001 14:00 schreef Azagthoth het volgende:
Bij mij niet, wel flauwe grapjes.

zoals tegen je collega zeggen dat meneer Beer heeft gebeld, en dan het nummer van een
dierentuin geven.




Lol, dat moet ik ook eens proberen!

Wat we weleens gedaan hebben is als er kinderen aan het etteren zijn en steeds bellen die doorverbinden met een bepaalde collega die dan opneemt met "Goedenavond, meldkamer politie Groningen".


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2001 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb jaren lang op zaterdagen en in vakanties in supermarkten gewerkt.
Daar hadden we toch altijd wel een aantal goeie grappen die we uithaalden
Bijvoorbeeld bij nieuwe collega's, dan liet je ze bougievonkjes halen voor de electrische palletwagen bij het tankstation op dehoek, en als ze net weg waren bel je snel dat tankstation op dat ze hem door moeten sturen enzo , kostte hem dan vaak uren om erachter te komen dat ie in de zeik werd genomen.
En samen met 2 collegaatjes onze beroemde onzichtbare hond Billy. Die elke zaterdag toch wel weer voor enkele uren plezier zorgde.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-10-2001 15:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2001 15:27 schreef Jenje het volgende:
Ik heb jaren lang op zaterdagen en in vakanties in supermarkten gewerkt.
Daar hadden we toch altijd wel een aantal goeie grappen die we uithaalden
Bijvoorbeeld bij nieuwe collega's, dan liet je ze bougievonkjes halen voor de electrische palletwagen bij het tankstation op dehoek, en als ze net weg waren bel je snel dat tankstation op dat ze hem door moeten sturen enzo , kostte hem dan vaak uren om erachter te komen dat ie in de zeik werd genomen.
En samen met 2 collegaatjes onze beroemde onzichtbare hond Billy. Die elke zaterdag toch wel weer voor enkele uren plezier zorgde.

Dat met die hond kan ik me heel goed iets bij voorstellen lol


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-07-2012 22:50 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 26 oktober 2001 15:27 schreef Jenje het volgende:
Ik heb jaren lang op zaterdagen en in vakanties in supermarkten gewerkt.
Daar hadden we toch altijd wel een aantal goeie grappen die we uithaalden
Bijvoorbeeld bij nieuwe collega's, dan liet je ze bougievonkjes halen voor de electrische palletwagen bij het tankstation op dehoek, en als ze net weg waren bel je snel dat tankstation op dat ze hem door moeten sturen enzo , kostte hem dan vaak uren om erachter te komen dat ie in de zeik werd genomen.
En samen met 2 collegaatjes onze beroemde onzichtbare hond Billy. Die elke zaterdag toch wel weer voor enkele uren plezier zorgde.


Ja.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-07-2012 22:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Printscreen maken van iemands bureaublad en dat als achtergrond instellen. Vervolgens de bestaande koppelingen verwijderen of even in apart mapje stoppen.






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-07-2012 23:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 22:56 schreef Nix het volgende:
Printscreen maken van iemands bureaublad en dat als achtergrond instellen. Vervolgens de bestaande koppelingen verwijderen of even in apart mapje stoppen.






De wijsbegeerte-bachelors gaan met hun tijd vooruit, zie ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-07-2012 23:02 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ja, want studeren doe ik op kantoor.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen