IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Mortiis Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2002 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

neofolkdarkwave?

zucht
laat ook maar
why do i even bother ..


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-09-2002 21:50 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ZIE JE ! ALWEER!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 03-09-2002 21:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ow ik drukte het verkeerde streepje ik bedoelde /\ <---- die neofolk/darkwave


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 03-09-2002 21:54 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 11:47 schreef Vargen666 het volgende:
Ja, The Smell of Rain kan ik niet eens uitluisteren, ik word er gewoon gek van. Wat een kut CD. Het voorgaande werk ben ik niet zo bekend mee, maar wat ik gehoord heb kan me niet enorm boeien geloof ik.


Hetzelfde bij mij, ik kan The Smell of Rain niet luisteren en de paar andere nummers die ik ken vind ik ook niet interresant.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-09-2002 8:39 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

helaas valorian, ze hadden, die vond lp's al niet meer, misschien binnenkort (maar ja dat kennen we allemaal van displeased).

helaas dan toch maar een keer bij mortiis zelf bestellen



Warlock
Usericon van Warlock
Posted 28-06-2003 14:30 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Ik heb nu 4 Mortiis platen gehoord:

- Født til å herske
- Ånden som gjorde opprør
- The Stargate
- The Smell of Rain

Ånden som gjorde opprør vind ik een heersend werkje, de andere 3 vind ik niks.

Weet iemand nog een plaat die meer in de stijl is van Ånden som gjorde opprør?


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-06-2003 16:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja die keiser blablabla die komt wel in de buurt, sowieso vind ik alles wat Mortiis doet heersen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 28-06-2003 17:08 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 juni 2003 14:30 schreef Warlock het volgende:
Ik heb nu 4 Mortiis platen gehoord:

- Født til å herske
- Ånden som gjorde opprør
- The Stargate
- The Smell of Rain

Ånden som gjorde opprør vind ik een heersend werkje, de andere 3 vind ik niks.

Weet iemand nog een plaat die meer in de stijl is van Ånden som gjorde opprør?


Kaiser av en Dimension Ukjent is te vergelijken met Ånden som gjorde opprør. Maar ik vind zelf Ånden som gjorde opprør ook de beste.

The Smell of Rain is natuurlijk gewoon dikke poep, maar Crypt of the Wizard is ook nog wel een prima plaat.

Oh en als je helemaal Mortiis fan bent moet je de intro van Storm - Nordavind luisteren, want ik zweer bij de Baard van Odin dat het zo van Mortiis had kunnen zijn!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-06-2003 18:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

en storm heerscht gvd

Mortiis is ook vet ja. Alhoewel sommige nummers echt een beetje te gothisch voor mij.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 18:43 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

tjeuh Mortiis..triest figuur


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 28-06-2003 18:46 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

helemaal geen triest figuur, eerder een toffe knul


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-06-2003 18:54 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ken mortiis uit de winkelschappen van de platenboer. Heeft de meest idiote hoezen die ik ooit al gezien heb. Goeie reden om z'n ceedees niet te kopen.


mvg wk10


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 20:45 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

klopt
en ach gelukkig verschillen smaken?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-06-2003 21:28 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 17:08 schreef Claw het volgende:
The Smell of Rain is natuurlijk gewoon dikke poep




Dat is ook de enige cd die ik van Mortiis ken en meer hoef ik er ook niet van te kennen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-06-2003 0:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 18:43 schreef Griffin het volgende:
tjeuh Mortiis..triest figuur

Heb je em wel eens gesproken dan?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 1:06 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 juni 2003 21:28 schreef B6R6A6M het volgende:


Dat is ook de enige cd die ik van Mortiis ken en meer hoef ik er ook niet van te kennen.


The Smell of Rain is anders totaal 0,0 representatief voor zijn oudere werk.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-06-2003 1:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 1:06 schreef Claw het volgende:
The Smell of Rain is anders totaal 0,0 representatief voor zijn oudere werk.


Als ik het toevallig een keer tegenkom zal ik er eens naar luisteren (het oudere werk dus).


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-06-2003 11:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

je kan ook kazaa aanzetten


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 29-06-2003 12:06 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 17:08 schreef Claw het volgende:
Kaiser av en Dimension Ukjent is te vergelijken met Ånden som gjorde opprør. Maar ik vind zelf Ånden som gjorde opprør ook de beste.

The Smell of Rain is natuurlijk gewoon dikke poep, maar Crypt of the Wizard is ook nog wel een prima plaat.

Oh en als je helemaal Mortiis fan bent moet je de intro van Storm - Nordavind luisteren, want ik zweer bij de Baard van Odin dat het zo van Mortiis had kunnen zijn!


Tnx voor de tip , ik ben hem nu aan het downen

EDIT: Wederom een lekkere plaat zeg! Nieuwe Mortiis albums zijn er NIETS bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Warlock op 29-06-2003 13:55]


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-06-2003 0:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 18:54 schreef windkracht10 het volgende:
Ken mortiis uit de winkelschappen van de platenboer. Heeft de meest idiote hoezen die ik ooit al gezien heb. Goeie reden om z'n ceedees niet te kopen.

Ja dit is toch wel zo idioot...



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-06-2003 0:51 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 11:27 schreef Sater het volgende:
je kan ook kazaa aanzetten


Mijn verbinding is te traag om dingen die ik niet heel graag wil hebben te downloaden, over een paar maanden woon ik in Groningen en heb ik een snelle verbinding dus ik zal nog even geduld moeten hebben.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 30-06-2003 10:39 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 0:28 schreef Sater het volgende:
Ja dit is toch wel zo idioot...




hehe, als je de eerste versie van dit album ziet, weet je wat hij bedoeld. Zo uit de Efteling-folder geript.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-06-2003 11:55 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het is maar beter om een idioot als windkracht10 met dat soort uitspraken te negeren.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-06-2003 12:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Als je het niet leuk vind, waarom zit je dan in dit topic


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-06-2003 13:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 10:39 schreef Gangrad het volgende:
hehe, als je de eerste versie van dit album ziet, weet je wat hij bedoeld. Zo uit de Efteling-folder geript.

hehehe...ik weet het..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen