IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 15:28 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2004 15:26 schreef stigma het volgende:
Nadat men besloten heeft het modbeleid strenger te hanteren is het hier alleen maar chaotischer geworden.
Anders geef je ons ook even de kans om in onze nieuwe rol te groeien, ZEKER met de lage bezettingsgraad van dit moment.

Helaas heeft het slag mensen dat een fatsoenlijke moderator maakt ook nog een leven buiten ZM om en zal dus niet alle tijd aan het modereren kunnen besteden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-02-2004 15:29 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 27 februari 2004 15:28 schreef helmet het volgende:
Anders geef je ons ook even de kans om in onze nieuwe rol te groeien, ZEKER met de lage bezettingsgraad van dit moment.

Helaas heeft het slag mensen dat een fatsoenlijke moderator maakt ook nog een leven buiten ZM om en zal dus niet alle tijd aan het modereren kunnen besteden.
Misschien hadden jullie eerst even moeten wachten tot er weer een mod bij was.
Het is slechts een idee.


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 15:30 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 15:26 schreef stigma het volgende:
Daar gaat het toch helemaal niet om?

Klacht: Ik vind dat de mods eens hun koppen bij elkaar moeten steken en besluiten wat wel en niet kan. Nu laat de een iets wel toe terwijl de ander daarvoor een waarschuwing (of zelfs een ban) geeft. Nadat men besloten heeft het modbeleid strenger te hanteren is het hier alleen maar chaotischer geworden.


Ja. Inderdaad. Als je als moderator een beslissing neemt, spreek je al in naam van de andere moderators en in naam van Paul. Een moderator hoort ook altijd in termen van wij te praten en niet in termen van ik. Wij vinden dat..., wij hebben de beslissing genomen dat..., maar niet ik vind dat...

Deze post van Dargull is dus ook het mooie voorbeeld van hoe het niet moet:
quote:
Op 27 februari 2004 15:24 schreef Dargull het volgende:
On-topic dus weer.

@Kwelgeest als de rest van de mods + admin er anders over denkt wat ik betwijfel, trekken we de waarschuwing weer wel in. Maar voorlopig doe je het er maar mee.

Volgende klacht dan maar weer


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 15:32 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2004 15:30 schreef altx het volgende:
Deze post van Dargull is dus ook het mooie voorbeeld van hoe het niet moet:

Op het moment dat er, met gegronde argumenten, bezwaar gemaakt wordt tegen een beslissing kun je toch moeilijk anders. Je trekt dan of een lijn en wijst het bezwaar af of je vervalt in de 1e persoon enkelvoud en geeft aan dat je het met de rest van de 1e persoon meervoud gaat overleggen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-02-2004 15:33 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 27 februari 2004 15:32 schreef helmet het volgende:
Op het moment dat er, met gegronde argumenten, bezwaar gemaakt wordt tegen een beslissing kun je toch moeilijk anders. Je trekt dan of een lijn en wijst het bezwaar af of je vervalt in de 1e persoon enkelvoud en geeft aan dat je het met de rest van de 1e persoon meervoud gaat overleggen.

Idd, als we iedere actie zouden moeten overleggen dan zouden we met op z'n minst anderhalve dag vertraging werken.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 15:34 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 15:32 schreef helmet het volgende:
Op het moment dat er, met gegronde argumenten, bezwaar gemaakt wordt tegen een beslissing kun je toch moeilijk anders. Je trekt dan of een lijn en wijst het bezwaar af of je vervalt in de 1e persoon enkelvoud en geeft aan dat je het met de rest van de 1e persoon meervoud gaat overleggen.


Eerst overleggen en dan een beslissing nemen en niet andersom. Als je eenmaal een beslissing hebt genomen, hoor je daar achter te staan. Op deze manier komt heel duidelijk naar voren dat er geen eenduidig mod-beleid is en dat elke moderator maar wat voor zichzelf aanklooit.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-02-2004 15:35 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 27 februari 2004 15:34 schreef altx het volgende:
Eerst overleggen en dan een beslissing nemen en niet andersom. Als je eenmaal een beslissing hebt genomen, hoor je daar achter te staan. Op deze manier komt heel duidelijk naar voren dat er geen eenduidig mod-beleid is en dat elke moderator maar wat voor zichzelf aanklooit.
Dat bedoel ik.

Maar dat ik-wij is niet echt belangrijk vind ik.


Subtiel kamerolifantje


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 15:35 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2004 15:34 schreef altx het volgende:
Eerst overleggen en dan een beslissing nemen en niet andersom. Als je eenmaal een beslissing hebt genomen, hoor je daar achter te staan. Op deze manier komt heel duidelijk naar voren dat er geen eenduidig mod-beleid is en dat elke moderator maar wat voor zichzelf aanklooit.

quote:
Op 27 februari 2004 15:33 schreef FireFox het volgende:
Idd, als we iedere actie zouden moeten overleggen dan zouden we met op z'n minst anderhalve dag vertraging werken.
*tring*
"Ja sorry dat ik je stoor, FireFox. Wat zeg je? In een vergadering? Oh ja, da's vervelend.. maar even snel dan. Loser666 zit weer te slowchatten in het Slayer topic. Nee, de vierde keer al, vanochtend ook al. Ja, ik weet dat je toen bij een klant zat. Maar goed, mag ik die bannen denk je? Oh okay.. goed, dan ga ik nu Fire bellen en dan Dargull nog een keer proberen, want die nam z'n telefoon niet op. Die ligt vast te slapen na z'n nachtdienst."



[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-02-2004 15:36]


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 15:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 15:33 schreef FireFox het volgende:
Idd, als we iedere actie zouden moeten overleggen dan zouden we met op z'n minst anderhalve dag vertraging werken.


Als er eenduidig mod-beleid was, zou je niet *alles* hoeven overleggen...

Maar wat is er mis met vertraging als dat inhoudt dat jullie wel een consequent beleid door kunnen voeren? Met een consequent beleid dwing je namelijk automatisch ook meer respect af en weten mensen waar ze aan toe zijn. En dan hoef je misschien op lange termijn ook steeds minder in te grijpen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-02-2004 15:38 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik ben niet zo behendig meer zoals ik ooit was met romeinse cijfers maar volgens mij is het nummer bij de laatste "Now Playing" topic niet goed geschreven.
LX=60
LXX=70
LXVI=66
LXIX=69
...maar wat moet LXVIX zijn? 50+10+(10-6)? Dan maar LXIV toch?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 15:38 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 27 februari 2004 15:28 schreef helmet het volgende:
Helaas heeft het slag mensen dat een fatsoenlijke moderator maakt ook nog een leven buiten ZM om en zal dus niet alle tijd aan het modereren kunnen besteden.
Uhm...niet waar
quote:
Op 27 februari 2004 15:35 schreef helmet het volgende:
*tring*
"Ja sorry dat ik je stoor, FireFox. Wat zeg je? In een vergadering? Oh ja, da's vervelend.. maar even snel dan. Loser666 zit weer te slowchatten in het Slayer topic. Nee, de vierde keer al, vanochtend ook al. Ja, ik weet dat je toen bij een klant zat. Maar goed, mag ik die bannen denk je? Oh okay.. goed, dan ga ik nu Fire bellen en dan Dargull nog een keer proberen, want die nam z'n telefoon niet op. Die ligt vast te slapen na z'n nachtdienst."


LOL, dat gaat inderdaad niet werken! Ik denk dat de mod's het op dit moment goed doen (ondanks het tekort) En dat er van de "normale" users ook wel wat support verwacht kan worden, zodat ze elkaar een beetje controleren als het ware!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2004 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 februari 2004 15:35 schreef helmet het volgende:
*tring*
"Ja sorry dat ik je stoor, FireFox. Wat zeg je? In een vergadering? Oh ja, da's vervelend.. maar even snel dan. Loser666 zit weer te slowchatten in het Slayer topic. Nee, de vierde keer al, vanochtend ook al. Ja, ik weet dat je toen bij een klant zat. Maar goed, mag ik die bannen denk je? Oh okay.. goed, dan ga ik nu Fire bellen en dan Dargull nog een keer proberen, want die nam z'n telefoon niet op. Die ligt vast te slapen na z'n nachtdienst."


Mods mogen niet beledigt worden, maar mods mogen dus wel users beledigen, fijn dat dat in ieder geval duidelijk is.

Zorg eerst dat je een goed team heb, en ga dan pas aan de slag.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2004 15:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 februari 2004 15:35 schreef helmet het volgende:
*tring*
"Ja sorry dat ik je stoor, FireFox. Wat zeg je? In een vergadering? Oh ja, da's vervelend.. maar even snel dan. Loser666 zit weer te slowchatten in het Slayer topic. Nee, de vierde keer al, vanochtend ook al. Ja, ik weet dat je toen bij een klant zat. Maar goed, mag ik die bannen denk je? Oh okay.. goed, dan ga ik nu Fire bellen en dan Dargull nog een keer proberen, want die nam z'n telefoon niet op. Die ligt vast te slapen na z'n nachtdienst."




Ach, laat ook maar, jullie willen het gewoon niet begrijpen...
Maar ga dan ook niet zeuren dat er zo veel mensen tegen de moderators in gaan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-02-2004 15:40 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 27 februari 2004 15:38 schreef Elfensteen het volgende:
Ik denk dat de mod's het op dit moment goed doen (ondanks het tekort) En dat er van de "normale" users ook wel wat support verwacht kan worden, zodat ze elkaar een beetje controleren als het ware!


Interessant punt dat je hier aanhaalt. Gekeken naar de samenleving waar de sociale controle er al nauwelijks meer is hoef je dit ook niet te verwachten op een forum.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-02-2004 15:42 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 27 februari 2004 15:37 schreef altx het volgende:
Als er eenduidig mod-beleid was, zou je niet *alles* hoeven overleggen...

Maar wat is er mis met vertraging als dat inhoudt dat jullie wel een consequent beleid door kunnen voeren? Met een consequent beleid dwing je namelijk automatisch ook meer respect af en weten mensen waar ze aan toe zijn. En dan hoef je misschien op lange termijn ook steeds minder in te grijpen.

We hoeven en overleggen ook zeker niet alles, en zo inconsequent als je het modbeleid voordoet is het nu ook weer niet. Heel af en toe gebeurt er wel ééns iets waar de meningen achteraf verdeeld over zijn. Maar het is ook erg moeilijk om dit soort beslissingen te nemen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 15:42 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 27 februari 2004 15:40 schreef Jebes het volgende:
Interessant punt dat je hier aanhaalt. Gekeken naar de samenleving waar de sociale controle er al nauwelijks meer is hoef je dit ook niet te verwachten op een forum.
Denk dat het best te regelen valt, ik neem aan dat iedereen zich hier best sociaal opstelt, anders kom je niet naar een forum (ja, om discussies te voeren, daar heb je ook meerdere personen voor nodig en DUS sociaal contact)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-02-2004 15:43 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 27 februari 2004 15:38 schreef MBMarduk het volgende:
Ik ben niet zo behendig meer zoals ik ooit was met romeinse cijfers maar volgens mij is het nummer bij de laatste "Now Playing" topic niet goed geschreven.
LX=60
LXX=70
LXVI=66
LXIX=69
...maar wat moet LXVIX zijn? 50+10+(10-6)? Dan maar LXIV toch?


YO! Kippen, mod dit eens eerst!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-02-2004 15:43 by Chelman Profiel van Chelman

Klacht: er wordt incosequent beleid gevoerd t.a.v. extremistische politiek. Extreem rechts mag niet maar Extreem Links mag wel.

Sta of allebei toe of geen van beide.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-02-2004 15:44 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 27 februari 2004 15:42 schreef Elfensteen het volgende:
Denk dat het best te regelen valt, ik neem aan dat iedereen zich hier best sociaal opstelt, anders kom je niet naar een forum (ja, om discussies te voeren, daar heb je ook meerdere personen voor nodig en DUS sociaal contact)


Heeft ook weinig met sociaal opstellen te maken. Op het moment dat ik, als user zonder enige macht, tegen een mede forum gebruiker ga zeggen "Ga eens on topic jij" dan wordt er hoogstens gezegd dat ik moderator aspiraties heb of er wordt helemaal niet naar geluisterd/ gekeken. Je moet tegenwoordig een bepaalde autoriteit zijn en bepaalde 'macht' hebben om mensen naar je te kunnen laten luisteren.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 15:45 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 27 februari 2004 15:43 schreef Chelman het volgende:
Klacht: er wordt incosequent beleid gevoerd t.a.v. extremistische politiek. Extreem rechts mag niet maar Extreem Links mag wel.

Sta of allebei toe of geen van beide.
Volgens mij is deze discussie eerder gevoerd.

Punt is dat extreem rechts strafbaar is op bepaalde hoogte.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-02-2004 15:45 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 27 februari 2004 15:38 schreef Jenje het volgende:
Mods mogen niet beledigt worden, maar mods mogen dus wel users beledigen, fijn dat dat in ieder geval duidelijk is.

Zorg eerst dat je een goed team heb, en ga dan pas aan de slag.

Dit is een situatieschets en heeft niets met beledigen van doen, steek verder eerst ééns hand in eigen boezem, het is heel makkelijk alles op de moderators af te schuiven maar het zijn ook de users die een sfeer creeëren.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2004 15:45 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2004 15:43 schreef MBMarduk het volgende:
YO! Kippen, mod dit eens eerst!
Was al bezig Is gebeurd nu.

quote:
Op 27 februari 2004 15:43 schreef Chelman het volgende:
Klacht: er wordt incosequent beleid gevoerd t.a.v. extremistische politiek. Extreem rechts mag niet maar Extreem Links mag wel.
Sta of allebei toe of geen van beide.
Deze discussie gaan WE niet weer aan! PUNT UIT!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 15:46 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 27 februari 2004 15:44 schreef Jebes het volgende:
Heeft ook weinig met sociaal opstellen te maken. Op het moment dat ik, als user zonder enige macht, tegen een mede forum gebruiker ga zeggen "Ga eens on topic jij" dan wordt er hoogstens gezegd dat ik moderator aspiraties heb of er wordt helemaal niet naar geluisterd/ gekeken. Je moet tegenwoordig een bepaalde autoriteit zijn en bepaalde 'macht' hebben om mensen naar je te kunnen laten luisteren.
Ben ik het totaal niet mee eens! Als je het zegt (of uitlokt) door middel van een geintje, dan willen sommige members nog wel eens iets serieus gaan posten, dat werkt goed en dan hoeven de mods niet 24/7 compleet op te letten!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-02-2004 15:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 februari 2004 15:45 schreef helmet het volgende:
Deze discussie gaan WE niet weer aan! PUNT UIT!


Oh ja sorry. Linkse moordenaars zijn ok.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-02-2004 15:47 by campske666 Profiel van campske666

zimp zimp zimp zimp


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen