IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2004 15:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 maart 2004 15:23 schreef Saphire het volgende:
ik zag wel enigzins in waarom het verandert moest worden maar aan de andere kant was de vorige titel ook prima. Ik zag gewoon het verschil niet behalve dat Taake nou niet "nieuw" meer is. Vandaar
Ik vroeg me alleen een beetje af wat jouw reden voor het aanvragen van die verandering was.


ik vroeg niks, dat was ''...

maar goed, dan hoeft het toch niet veranderd te worden...? nevermind, dat wordt een lange discussie


Je moeder.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-03-2004 15:30 by Saphire Profiel van Saphire

Oh verrek ja.

Het maakt in ieder geval niet echt uit of het nou "Taake" of "de nieuwe Taake" is. Het komt allebei op hetzelfde neer. Iemand wilde een wijziging, die kon geen kwaad dus voila.


*fluistert: "en ik verveelde me een beetje"*


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


' '
Usericon van ' '
Posted 10-03-2004 15:31 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 maart 2004 15:08 schreef Saphire het volgende:
Done. Alleen even 1 vraag: waarom?


Vervelend dat er 6 Taake topics zijn, waarvan 4 over concerten, en 2 over de nieuwe cd.

EDIT: Als het topic "de nieuwe taake" zou zijn geweest, dan was mijn post over de Live Bootleg bijvoorbeeld offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 10-03-2004 15:33]


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2004 15:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 maart 2004 15:30 schreef Saphire het volgende:
Oh verrek ja.

Het maakt in ieder geval niet echt uit of het nou "Taake" of "de nieuwe Taake" is. Het komt allebei op hetzelfde neer. Iemand wilde een wijziging, die kon geen kwaad dus voila.


*fluistert: "en ik verveelde me een beetje"*



beetje oefenen he


Je moeder.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-03-2004 15:36 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 10 maart 2004 15:31 schreef ' ' het volgende:
Vervelend dat er 6 Taake topics zijn, waarvan 4 over concerten, en 2 over de nieuwe cd.

EDIT: Als het topic "de nieuwe taake" zou zijn geweest, dan was mijn post over de Live Bootleg bijvoorbeeld offtopic.


Goed, dan hebben jullie hierbij één topic om het over de band te hebben. NEXT!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2004 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 maart 2004 21:54 schreef Jenje het volgende:
en kan er nou iemand EINDELIJK het levensbeschouwingstopic eens de juiste naam geven ...
herhaal ... 4e keer ...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-03-2004 15:38 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 maart 2004 15:37 schreef Jenje het volgende:
herhaal ... 4e keer ...
Zal ik 't dan maar doen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2004 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee joh ...
Gewoon laten staan


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-03-2004 15:40 by Saphire Profiel van Saphire

Ik was net op zoek naar de link!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-03-2004 16:08 by campske666 Profiel van campske666

Klacht: door al dat gezimp in fantasy termen kunnen normale mensen vele converstaties niet volgen. Is het mogelijk iedereen te verplichten om even niet belachelijk te doen, en te aanvaarden dat ze gewone mensen zijn, en dus ook zo te spreken ?


' '
Usericon van ' '
Posted 10-03-2004 16:11 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Ja, precies; oftewel: kan die Beli Mawr homeau kappen met zijn kut-Celtisch?


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-03-2004 16:11 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Waar heeft u het over? Ik zie momenteel alleen conversaties in het Nederlands eigenlijk...


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-03-2004 16:13 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 10 maart 2004 16:11 schreef helmet het volgende:
Waar heeft u het over? Ik zie momenteel alleen conversaties in het Nederlands eigenlijk...


Uit het lul-topic:

"Dark Elves zijn het. Evil cousins van de Surface Elves.

ga maar een google-en, dan vind je genoeg.

Knowledge(Drow) +20 bereik je niet zonder enige studie en "praktijk" "


Welke normale mens kan hier nog aan uit ?


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-03-2004 16:15 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 10 maart 2004 16:13 schreef campske666 het volgende:
Uit het lul-topic:

"Dark Elves zijn het. Evil cousins van de Surface Elves.

ga maar een google-en, dan vind je genoeg.

Knowledge(Drow) +20 bereik je niet zonder enige studie en "praktijk" "


Welke normale mens kan hier nog aan uit ?



dan reageer je er toch lekker niet op, zit niet te zorken


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-03-2004 16:15 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 10 maart 2004 16:15 schreef invictis het volgende:
dan reageer je er toch lekker niet op, zit niet te zorken


Klep toe.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2004 17:12 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 maart 2004 16:13 schreef campske666 het volgende:
Uit het lul-topic:

"Dark Elves zijn het. Evil cousins van de Surface Elves.

ga maar een google-en, dan vind je genoeg.

Knowledge(Drow) +20 bereik je niet zonder enige studie en "praktijk" "


Welke normale mens kan hier nog aan uit ?


Dat is geen rare taal. Ze bespreken hier iets waar jij schijnbaar geen weet van hebt dus dan lijkt het net of ze in het oost-chinees zitten te praten. Dit zijn gewoon 'vaktermen' zeg maar


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-03-2004 19:57 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 10 maart 2004 16:13 schreef campske666 het volgende:
Uit het lul-topic:

"Dark Elves zijn het. Evil cousins van de Surface Elves.

ga maar een google-en, dan vind je genoeg.

Knowledge(Drow) +20 bereik je niet zonder enige studie en "praktijk" "


Welke normale mens kan hier nog aan uit ?


Dan moet jij je kennis bijschaven over dat onderwerp, ik ga ook niet klagen als ze weer in hun comput3rt@@l gaan lullen.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 10-03-2004 19:58]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 12:18 by invictis Profiel van invictis

ik wil een klacht indienen over Karnivoor die in het zelfmoord topic mij grondig aan het uitdagen is. dus bij deze voordat er een flame ontstaat heb ik jou daar


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-03-2004 12:19 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 11 maart 2004 12:18 schreef invictis het volgende:
ik wil een klacht indienen over Karnivoor die in het zelfmoord topic mij grondig aan het uitdagen is. dus bij deze voordat er een flame ontstaat heb ik jou daar


Laat lekker zitten, as I said, als dat soort nitwits het normaal vinden dat iedereen z'n mening gaat roepen in topics zonder deze ook maar enigszins te onderbouwen..


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 12:39 by invictis Profiel van invictis

ik wil toch even melden dat ik het een naaistreek vindt dat Karnivoor mijn priveleven probeert aan te kaarten, ik zie hier niet de relevantie van in en zie het als een uitdaging tot ruzie en/of flame. Dus bij deze mijn klacht.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-03-2004 12:41 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

And so noted.


I'm not being rude. You're just insignificant.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hahahahahahahahahahahaha

oke dit is dus echt het toppunt van nergens tegenkunnen...

dan wil ik ook even over invictus zeiken dattie nergens tegenkan en dat immortella niet zo moet miepen en ghoulliette niet zo moet miepen en en en en en

quote:
uit het zelfmoordtopic:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 11 maart 2004 12:12 schreef invictis het volgende:
ik geloof dat jij het begrip forum niet echt begrijpt en oh wat ben jij lekker on topic
als je er een probleem mee hebt dan post je maar een klacht in het klachten topic en dus niet in dit topic, want zo ontkracht je het.
En als je wil zeiken dan wisselen we wel ff msn uit dan blaf je maar ff tegen mij.
--------------------------------------------------------------------------------



je zegt nu dat het de bedoeling van een forum is om over elkaar te zeiken, daar heb ik het over, nergens anders over

enne vandaar misschien mn edit

en wat heb ik tegen jou te blaffen? ik heb openbare kritiek, niet over je priveleven dat iedereen al van dichtbij kent


hier gaat het dus over en dit is al genoeg om een aantekening te krijgen? dan kan ik ook nog wel uren gaan miepen over al die dagelijkse minibeledigingen...

invictus: ga werk zoeken, doe je tenminste eens iets nuttigs dan achter de pc je neus leeg vreten en je uitkering opzuipen!

en ja hier heb je de flamewar waar je op af stuurt




ik kan me heel goed voorstellen dat paul geen lol meer in dit forum heeft met de zielige vertoning die het is geworden in de afgelopen 1,5 jaar...paul, waarom trek je niet gewoon de stekker eruit..?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 12:51]


Je moeder.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 12:57 by invictis Profiel van invictis

je zit me gewoon echt uit te dagen om je helemaal de pleuris in te schelden, schijnbaar ken jij mijn prive omstandigheden dus niet zo goed als dat jij claimt dat iedereen ze wel zou kennen hier.

Ik vertik het het, ik zou er met alle liefde volop tegen in gaan , maar ik weet hoe dat gaat. Het eindresultaat is dan dat ik een ban krijg en dan heb jij je zin. Vette pech voor je dus.

Maar ook bij deze weer een klacht op de wijze waarop je reageerd op mij en me probeert uit te dagen.
Ik eis een ban of een ferme waarschuwing richting jou; je gedraagt je maar eens een keer. je zit tenslotte op een forum waar ook regels zijn.
Als je je daar niet aan kan houden of in kan vinden ga je dan ergens anders vervelen ipv dit kinderachtige gedrag wat je nu vertoont.

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-03-2004 12:58]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2004 12:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2004 12:57 schreef invictis het volgende:
je zit me gwoon echt uit te dagen om je helemaal de pleuris in te schelden, schijbaar ken jij mij prive omstandigheden dus niet zo goed als dat jij claimt dat iedereen ze wel zou kennen hier. Ik vertik het het, ik zou er met alle liefde volop tegen in gaan , maar ik weet hoe dat gaat. Het eindresultaat is dan dat ik een ban krijg en dan heb jij je zin. Vette pech voor je dus. Maar ook bij deze weer een klacht op de wijze waarop je reageerd op mij en me probeert uit te dagen, ik eis een ban of een ferme waarschuwing richting jou, je gedraagt je maar eens een keer. je zit tenslotte op een forum waar ook regels zijn, als je je daar niet aan kan houden of in vinden ga je dan ergens anders vervelen ipv dit kinderachtige gedrag wat je nu vertoont.


ik heb tenminste nog geen ban gehad... wie overtreed er dan regels, ik zeg alleen dat je niet zo moet zeiken. bovendien: ik reageer op immortella en jij vat het als een persoonlijke aanval op, wie zit er dan te zeiken??

en tsja, als je zelf begint te zeiken en mij ervan beschuldigd moet je ook niet raar kijken als ik ook echt erop in ga...

en jij iets eisen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2004 13:00]


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 12:59 by campske666 Profiel van campske666

Niemand wil mij bannen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen