IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-03-2004 16:09 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 21 maart 2004 16:03 schreef Elfensteen het volgende:
, dat betekend dus ook dat het spongebob topic dicht kan m.b.t. dit topic?


Juist! Zojuist gesloten. Ik ben nu op zoek naar alle topics die gesloten kunnen worden. Een hele klus, maar het maakt het een stuk overzichtelijker.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-03-2004 16:12 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

er is toch gewoon een zoek-functie? alsof een nieuweling, die iets wil tiepen over bijv transformers, het tv-serie topic gaat zoeken. dat word niks.


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-03-2004 16:13 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 21 maart 2004 16:12 schreef webblaster wim het volgende:
er is toch gewoon een zoek-functie? alsof een nieuweling, die iets wil tiepen over bijv transformers, het tv-serie topic gaat zoeken. dat word niks.
Zat ik ook al aan te denken..zowiezo zijn er op het forum een aantal TF-collectors en film freaks , verder vind ik het best een goed plan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-03-2004 16:15 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 maart 2004 16:12 schreef webblaster wim het volgende:
er is toch gewoon een zoek-functie? alsof een nieuweling, die iets wil tiepen over bijv transformers, het tv-serie topic gaat zoeken. dat word niks.


Het heeft inderdaad zijn nadelen.. als je over een jaar bijv. iets terug wilt vinden wat ooit gezegd is over The Simpsons dan moet je waarschijnlijk een paar keer 40 pagina's posts door gaan lezen om het terug te vinden, waar één simpsons topic een stuk kleiner zal blijven..



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-03-2004 16:17 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2004 16:15 schreef Valorian het volgende:
Het heeft inderdaad zijn nadelen.. als je over een jaar bijv. iets terug wilt vinden wat ooit gezegd is over The Simpsons dan moet je waarschijnlijk een paar keer 40 pagina's posts door gaan lezen om het terug te vinden, waar één simpsons topic een stuk kleiner zal blijven..




precies! lijkt me niks. en er is noks mis met 1 topic over the simpsons of ren & stimpy 0f transformers. als het er maar geen 40 zijn, zoals bijv. metallica of maiden.


Oud Vuil.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 21-03-2004 16:19 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 21 maart 2004 16:17 schreef webblaster wim het volgende:
precies! lijkt me niks. en er is noks mis met 1 topic over the simpsons of ren & stimpy 0f transformers. als het er maar geen 40 zijn, zoals bijv. metallica of maiden.

vind ik ook


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 21-03-2004 16:19 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 21 maart 2004 16:03 schreef X-Act het volgende:
oh ja, als jij of andere regular users iemand aids toewensen is dat natuurlijk metal, maar als een mod die zich voor de duizendste keer moet verantwoorden eens durft een scheve opmerking maken, is het een drama.

Het is goed dat er kritisch gekeken wordt naar het werk van de moderators, maar je moet nu niet overdrijven ook he. Het lijkt er soms op dat sommigen niets anders te doen hebben dan met een vergrootglas alle acties van de moderators te bestuderen. Wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok.
nee hoor als ik iemand een ziekte toe wenst ,mag ik daar ook over aangesproken worden,feit is gewoon dat sommige mods naar mijn inzien gewoon iets te vaak users denken te beledigen,en als ik een mod beledig wordt ik gebanned en als een mod een user beledig ,gebeurt er niks.

gewoon een feit en het zal me voor de rest een worst wezen wie het doet,maar het valt gewoon op.


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-03-2004 16:47 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 21 maart 2004 16:19 schreef robbemans het volgende:
nee hoor als ik iemand een ziekte toe wenst ,mag ik daar ook over aangesproken worden,feit is gewoon dat sommige mods naar mijn inzien gewoon iets te vaak users denken te beledigen,en als ik een mod beledig wordt ik gebanned en als een mod een user beledig ,gebeurt er niks.

gewoon een feit en het zal me voor de rest een worst wezen wie het doet,maar het valt gewoon op.


Absoluut niet waar. Als dat zo was had ik vrijwel heel zm kunnen bannen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-03-2004 18:30]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-03-2004 18:27 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-03-2004 18:30]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-03-2004 18:28 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 21-03-2004 18:30]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-03-2004 20:18 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

was het nu echt nodig al die topics te sluiten
ik wil mijn monty python topic minstens net zo goed als lord of the strings



' '
Usericon van ' '
Posted 21-03-2004 20:30 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Die. Dood aan niet-metal topics. Goed werk.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-03-2004 20:43 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 maart 2004 18:28 schreef Rasputin het volgende:
[geen klacht]


Wat een onzin, dit was wel een klacht.
Dat Monty Python topic had wel degelijk bestaansrecht!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2004 20:46 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 maart 2004 16:47 schreef Morgil het volgende:
Absoluut niet waar. Als dat zo was had ik vrijwel heel zm kunnen bannen.
vet voor je, maar het SB topic dichtgooien vindt ik echt &


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2004 21:13 by Snaack Profiel van Snaack

ah, Morgil heeft na al die tijd eindelijk ontdekt hoe ze topics moet sluiten?

De volgende stap wordt leren de goede topics te sluiten, die volgt na de basiscursus "Zelfbeheersing voor dummy's"


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-03-2004 21:27 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 21 maart 2004 21:13 schreef Snaack het volgende:
ah, Morgil heeft na al die tijd eindelijk ontdekt hoe ze topics moet sluiten?

De volgende stap wordt leren de goede topics te sluiten, die volgt na de basiscursus "Zelfbeheersing voor dummy's"


Eerst kijken, dan zeiken.
Die zelfbeheersing heb ik wel redelijk onder controle, en de goede topics zijn gesloten. Vanaf nu zijn er dus enkele algemene topics waar al de onderwerpen is besproken kunnen worden. Dit scheelt een hoop "slotjuh" geroep en maakt het een stuk overzichtelijker.
De betreffende topics die gesloten zijn kunnen gewoon vervolgt worden in de algemene topics.. Je kan ze nog steeds doorlezen, daarom zijn ze ook gesloten en niet gedumpt.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2004 21:28 by Snaack Profiel van Snaack

Hap hap hap


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-03-2004 21:29 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 maart 2004 21:27 schreef Morgil het volgende:
Eerst kijken, dan zeiken.
Die zelfbeheersing heb ik wel redelijk onder controle, en de goede topics zijn gesloten. Vanaf nu zijn er dus enkele algemene topics waar al de onderwerpen is besproken kunnen worden. Dit scheelt een hoop "slotjuh" geroep en maakt het een stuk overzichtelijker.
De betreffende topics die gesloten zijn kunnen gewoon vervolgt worden in de algemene topics.. Je kan ze nog steeds doorlezen, daarom zijn ze ook gesloten en niet gedumpt.


Jamaar een sponge bob topic sluiten is wel beetje heiligenschennis, zeker met al zoveel reacties

Zie ook niet zoveel in al die centrale topics. Dan kun je net zo goed 1 nieuws topic maken, of 1 koningshuis topic etc.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-03-2004 21:30 by Nix Profiel van Nix

Morgil, goed heur meissie.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 21-03-2004 21:54 by filosofem Profiel van filosofem



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klacht : mods zijn kinderachtig bezig, ik heb nu al 3x een serieuze klacht ingediend er er gebeurt niets.

Beetje ego problemen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 22:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hallo reactie?


Beli kan wel topics sluiten maar niet ff het fatsoen tonen om op users te reageren.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-03-2004 22:28 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 21 maart 2004 22:25 schreef Jenje het volgende:

Beli kan wel topics sluiten maar niet ff het fatsoen tonen om op users te reageren.



Daar vind ik het sowieso nogal aan schorten bij een aantal mods..
Is dus ook een serieuze klacht, geen aanval.
Ik zeg niet dat jullie je altijd meer weer moeten verantwoorden, maar enige uitleg zou tegenover de (vaste) users toch netjes zijn.

En laat het merken wanneer jullie een klacht hebben gelezen, o.a. jenje heeft nu een stuk of tig keer een klacht gepost en is hier ook weer op teruggekomen, maar er wordt niet op gereageerd.
Ik neem aan dat de mods het klachtentopic zoveel mogelijk bijhouden?


..."Hate can only create more hate"...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2004 22:30 by Snaack Profiel van Snaack

@Jenje: Hé Untermensch, onderkruipsel, waar haal je de arrogantie vandaan te denken dat de überheerschende Goden der Moderators tussen het moderen (en topics sluiten) door tijd hebben om op jouw onbeduidende posts te reageren!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-03-2004 22:30]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen