IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic deel 7 Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2004 0:17 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 22 maart 2004 0:16 schreef Matthijz Filth het volgende:
ok maar op dn duur wordt dat een lang overzichtje omdat er dan weer een goede film uit is waar een topic overgemaakt moet worden en owjah dan kun je ze beter ook op alfabetische volgorde zetten


Nee nee, daar worden dus geen topics meer over gemaakt, dat kun je posten in een algemeen topic!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2004 0:18 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 22 maart 2004 0:16 schreef Immortella het volgende:
Zoek ik net op Harry Potter, is alleen het grote algemene topic gesloten (van 9 pagina's), maar 4 kleine topics (van 2 pagina's o.i.d.) zijn nog gewoon open..
Heb jij eigenlijk zelf wel gezocht toen je topics ging dichtgooien?


Ik kan NIET ALLES TEGELIJK! En ja natuurlijk heb ik gezocht, vandaar ook de posts in de algemene topics met de linkjes.
En ik heb nadrukkelijk gezegt: mocht je nog topics vinden, mail me dat, en post het niet hier!

edit - ik heb zojuist de Harry Potter topics opgezocht, en ze gaan allemaal niet over de film van Harry Potter,maar over Balkenende en andere bullshit. Dus niet het vernoemen waard in de algemene topics.

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 22-03-2004 0:20]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:19 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:16 schreef Morgil het volgende:
Immortella:

Ik heb in mijn voorgaande post toch al het een en ander duidelijk gemaakt? En over de zoekfunctie: Als je nu zoekt op HP (bijvoorbeeld) zonder algemeen topic, dan vind je ook niks, dus wat dat betrefd veranderd er dus weinig. Je kan voor zoiets dus gewoon zoeken op inhoud.


Mods moeten leren lezen. Ik vroeg dus of Harry Potter, ondanks het feit dat ik er niks mee heb, niet een eigen topic verdient? Zeker als je kijkt naar het aantal zeer onzinnige topics dat wél blijft.
Hier heb ik nog steeds geen antwoord op.

En als je nu zoekt op Harry Potter dan kreeg je gewoon 5 HP topics voor je neus, 1 grote en 4 kleintjes (waarvan er één trouwens over JP Balkellende gaat). Als je zoekt op inhoud, zoals ik net ook al zei dan krijg je een lijst van 100+ topics.. Wie weet dan nog in welke van die topics je het kan hebben over Harry Potter???


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-03-2004 0:20 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 22 maart 2004 0:17 schreef Morgil het volgende:
Nee nee, daar worden dus geen topics meer over gemaakt, dat kun je posten in een algemeen topic!


ja maar als je al ziet dat een discussie over een film pakweg 3 pagina's is krijg je toch een enorme kluwen van filmtopics waarin je niet kunt zoeken welke film ter discussie gebracht wordt...



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:22 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:20 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja maar als je al ziet dat een discussie over een film pakweg 3 pagina's is krijg je toch een enorme kluwen van filmtopics waarin je niet kunt zoeken welke film ter discussie gebracht wordt...


Dit snap ik inderdaad ook niet nee. Er komt straks 1 filmtopic waarin allerhande films door elkaar worden geroepen..
Ach laat ook maar, dit heb ik al eerder gezegd. Als je alle films nou bijvoorbeeld 1 eigen topic toestaat, wordt het toch veel overzichtelijker?? Zeker ook met het zoeken.
't Is maar een tip hoor, voordat je weer boos wordt..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-03-2004 0:23 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 22 maart 2004 0:18 schreef Morgil het volgende:
Ik kan NIET ALLES TEGELIJK! En ja natuurlijk heb ik gezocht, vandaar ook de posts in de algemene topics met de linkjes.
En ik heb nadrukkelijk gezegt: mocht je nog topics vinden, mail me dat, en post het niet hier!



nee maar ik ben van mening dat je hierdoor alleen maar een grotere overzichtelijke bende krijgt je algemene filmtopics vliegen zo vol en daardoor de discussies niet meer te volgen en alles door elkaar

/edit laten we alle topics over bands in 1 groot algemeen band topic gooien

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 22-03-2004 0:24]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 0:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 maart 2004 23:10 schreef helmet het volgende:
Ja, daar geef je dan ook inderdaad net een voorbeeld van een film dat wel een eigen topic nodig heeft inderdaad. Evenals LotR (die ook nog open is inderdaad) valt er over de inhoud van Bowling for Columbine, of bijvoorbeeld American History X of Schindler's List, genoeg te discussieren.

Topic is ook weer open.. zijn er nog meer 'bad calls' geweest?


Op welke criteria gebeurt de beoordeling of een bepaalde film een aparte topic waard is? Zo te zien ligt het meer aan persoonlijke voorkeur dan aan objectieve criteria....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-03-2004 0:29 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 22 maart 2004 0:27 schreef Chelman het volgende:
Op welke criteria gebeurt de beoordeling of een bepaalde film een aparte topic waard is? Zo te zien ligt het meer aan persoonlijke voorkeur dan aan objectieve criteria....


heel simpel als het halve filmtopic over 1 film is geluld renamen ze die gewoon naar die film



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:30 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:27 schreef Chelman het volgende:
Op welke criteria gebeurt de beoordeling of een bepaalde film een aparte topic waard is? Zo te zien ligt het meer aan persoonlijke voorkeur dan aan objectieve criteria....


En of er veel mensen de film goed vinden! Dus heb jij een aparte smaak of hou je meer van films met een kleinschaligere productie, dan moet je niet verwachten dat je ooit iets terugziet van je post..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-03-2004 0:32 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

we kunnen ook 1 groot topic maken (chatbox) en daar alles in posten wat je kwijtwilt en dan kopieert iedereen gewoon alles wat hij intressant vindt naar een .txt



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 0:33 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:32 schreef Matthijz Filth het volgende:
we kunnen ook 1 groot topic maken (chatbox) en daar alles in posten wat je kwijtwilt en dan kopieert iedereen gewoon alles wat hij intressant vindt naar een .txt


Hou 't nu ff serieus..

Dat probeer ik ook!

Bovenstaande dingen zijn serieuze tips/klachten, hoop dat ik antwoord/uitleg krijg..


..."Hate can only create more hate"...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-03-2004 1:55 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 22 maart 2004 0:17 schreef Morgil het volgende:
Nee nee, daar worden dus geen topics meer over gemaakt, dat kun je posten in een algemeen topic!


Enne, heb jij dat allemaal op je eentje beslist, of hebben de mods een collectieve vlaag van verstandsverbijstering? Dit is volgens mij de doodsteek voor ZM.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-03-2004 2:06 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 22 maart 2004 0:27 schreef Chelman het volgende:
Op welke criteria gebeurt de beoordeling of een bepaalde film een aparte topic waard is? Zo te zien ligt het meer aan persoonlijke voorkeur dan aan objectieve criteria....

Inderdaad, ik wou net iets interessants in het Star Wars topic posten
Morgil, je bent te fanatiek bezig geweest

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 22-03-2004 2:10]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-03-2004 9:35 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 22 maart 2004 0:19 schreef Immortella het volgende:
Mods moeten leren lezen. Ik vroeg dus of Harry Potter, ondanks het feit dat ik er niks mee heb, niet een eigen topic verdient? Zeker als je kijkt naar het aantal zeer onzinnige topics dat wél blijft.
Hier heb ik nog steeds geen antwoord op.

En als je nu zoekt op Harry Potter dan kreeg je gewoon 5 HP topics voor je neus, 1 grote en 4 kleintjes (waarvan er één trouwens over JP Balkellende gaat). Als je zoekt op inhoud, zoals ik net ook al zei dan krijg je een lijst van 100+ topics.. Wie weet dan nog in welke van die topics je het kan hebben over Harry Potter???


Bedankt voor het antwoord Morgil!! NOT.. Maar goed, ik zie dat het Harry Potter topic het weer doet Het was op zich maar (één van de vele) voorbeeld(en), maar goed, er wordt dus toch (enigszins) geluisterd..


..."Hate can only create more hate"...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-03-2004 9:57 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 21 maart 2004 23:00 schreef Immortella het volgende:
Geef eens een goede reden waarom het onzin gedeelte weg zou moeten als je het gewoon uit kan schakelen als jij (in het algemeen) het niet wil zien.
Sorry voor het late antwoord (was erg moe ).

Het ging me meer om het feit dat er nu serieuse topics gesloten worden met het doel het forum "metal gericht" te houden. Terwijl talloze onzin-topics gewoon open blijven. In dat geval zou ik zeggen: Laat die filmtopics open en sluit wat van die onzin! En toegegeven, je kunt het uitzetten in je profiel, maar er zijn genoeg n00bs die voor het onzin-gedeelte komen en dan maar zo hard mogelijk posten om het onzin-gedeelte in te kunnen komen, af en toe is dat flink storend!
Overigens is een geintje hier of daar prima, maar soms posten mensen echt dingen waarvan men denkt "waar the fuck slaat dit op?"

Overigens enen opmerking richting de mod(s):
quote:
Het is niet de bedoeling dat je als junior member onzin topics gaat starten in de 'normale' forums om aan je 50 posts te komen! Doe je dit toch dan volgt er een sanctie waarin je 1000 posts wordt terug gezet!!
Uit het info topic in Administration. Ik heb dit werkelijk nog nooit in werking gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 22-03-2004 10:17]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-03-2004 10:31 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ik wil het spongebob topic terug


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-03-2004 11:27 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Dit streeft idd nogal het doel voorbij ja, sommige series en films zijn gewoon te populair om geen eigen topic te hebben.

Ik ben het ermee eens dat dit een metalforum is, en zelf gaf ik als mod ook altijd een voorkeursbehandeling aan ZM'ers die daadwerkelijk over metal lulden , maar films en tv-series zijn gewoon een algemeen onderwerp van gesprek. Dat valt niet eens onder "onzin", dus ik vind dit een beetje een cleaning spree op het verkeerde gebied.

Monty Python, The Simpsons, Spongebob, LotR, eigenlijk elke grote film of serie, zou in mijn ogen best een eigen topic mogen hebben. En ja, zo'n algemeen topic daar post idd bijna niemand in als je aparte topics over films/series toestaat, maar daar is verder gewoon weinig behoefte aan lijkt me. Mensen lezen je post over een bepaalde serie eerder als die in een topic staat wat over die serie gaat, dan wanneer het verborgen in een algemeen topic staat.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-03-2004 11:57 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

De netste oplossing zou zijn om een apart film/tv serie subforum te maken waar over elke film en serie 1 topic aangemaakt mag worden.
Maar ik snap ook wel dat er op zo'n manier ook filmfanaten worden aangetrokken die verder weinig met metal of ZM te maken hebben. Het sluiten van filmtopics maakt het echt niet overzichtelijker, maar als ontmoedigingsbeleid voor mensen die over films willen lullen kan ik me het ergens wel voorstellen...


Zenial


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 8:16 by campske666 Profiel van campske666

Geen klacht, maar een idee:

Op sommige forums heb je, op de plaats waar hier een avatar staat, andere gegevens staan.
Zou het niet interessant zijn, om bij de avatar de leeftijd, het geslacht, en de woonplaats van die persoon te zetten ?
Dan weet je tenminste direct tegen wie/wat je aan het praten bent.

Lijkt me wel handig met al die etnische en leeftijdsverschillen hier.


' '
Usericon van ' '
Posted 24-03-2004 9:45 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

Ja, dan kun je er voor kiezen niet op buitenlanders te reageren


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 24-03-2004 9:50 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 24 maart 2004 8:16 schreef campske666 het volgende:
Geen klacht, maar een idee:

Op sommige forums heb je, op de plaats waar hier een avatar staat, andere gegevens staan.
Zou het niet interessant zijn, om bij de avatar de leeftijd, het geslacht, en de woonplaats van die persoon te zetten ?
Dan weet je tenminste direct tegen wie/wat je aan het praten bent.

Lijkt me wel handig met al die etnische en leeftijdsverschillen hier.



Zou een keuze v/d gebruiker moeten zijn...


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 10:03 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 24 maart 2004 9:50 schreef SiQDiZ het volgende:
Zou een keuze v/d gebruiker moeten zijn...


Uiteraard, anders kunnen mensen gelijk ¨ niet meer volledig anoniem onzin uitslaan.

Maar, dat is nu toch al zo, aangezien je kan kiezen wat je wel of neit invuld in je profiel. Dus het komt er op neer, enkele extra velden uit je profiel zichtbaar te maken in je posts. Ik weet niet hoe zo een forum werkt, maar het lijkt me wel doenbaar, niet ?


' '
Usericon van ' '
Posted 24-03-2004 10:13 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 maart 2004 10:03 schreef campske666 het volgende:
Uiteraard, anders kunnen mensen gelijk ¨ niet meer volledig anoniem onzin uitslaan.



Wat schrijf je mijn naam toch weer origineel fout.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 10:13 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 24 maart 2004 10:13 schreef ' ' het volgende:
Wat schrijf je mijn naam toch weer origineel fout.


Ik spreek hem waarsch ook volledig verkeerd uit


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-03-2004 12:00 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 24 maart 2004 10:13 schreef Harmpje het volgende:
Wat schrijf je mijn naam toch weer origineel fout.


Slechtheid heette ooit '.', en dat was een probleem. En eigenlijk vind ik ' ' ook een idiote naam, waarom wordt die wel toegestaan?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen