IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Nasum Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-12-2009 11:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

U heeft mail.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-07-2010 0:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Beste album aller tijden

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-10-2010 15:22 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

nee.

MAAR ik draai nu de abstian split op 45 toeren. Dat is lekker met slecht weer buiten.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 27-10-2010 17:33 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 19:37 schreef herrie het volgende:
nee, ik heb (wan)smaak... al het latere werk was - naar mijn mening - veel te clean geproduceerd. (wan)smaken verschillen...

Ik heb die split met AGx niet, maar wel die met Psycho! Daar zijn ze ook behoorlijk lomp bezig!!!
Verder vind ik Human 2.0 ook errug lekker!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-10-2010 17:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

shift, human 2.0 alles van Nasum was beest. zeer tragisch aan z'n einde gekomen. een van de beste grindcore acts evah

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2010 17:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 17:43 schreef iPim het volgende:
zeer tragisch aan z'n einde gekomen. een van de beste grindcore acts evah

Woord.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-10-2011 18:52 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Holy shit...

Hopen op een show in Nederland!

Edit: Klik foto voor link.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 26-10-2011 18:53]

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-10-2011 18:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik lees het ook net.

OMG, OMG, OMG, ...

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 26-10-2011 18:56 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

MOKER!

Laten we hopen op een show tijdens NDF

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2011 18:57 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 oktober 2011 18:56 schreef Retardo het volgende:
MOKER!

Laten we hopen op een show tijdens NDF

+1

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-10-2011 18:58 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 26 oktober 2011 18:52 schreef Ethereal het volgende:
Hopen op een show in Nederland!

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-10-2011 18:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ieperfest, natuurlijk. Of gewoon een show in de Frontline, lekker hardcore.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-10-2011 19:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Bestond de Goudvishal nog maar.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2011 19:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Cool, al blijft 't wel wrang zo zonder Mieszko.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-10-2011 19:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Swedish grindcore merchants NASUM — who would be celebrating their 20th anniversary in 2012 had it not been for the tragic death of founding member, guitarist and lead vocalist Mieszko Talarczyk in the tsunami that hit Asia in 2004 — have released the following statement:

"If things were different, if Mieszko hadn't died, NASUM would have celebrated its 20th anniversary in 2012, believe it or not. Therefore, and after long deliberation and scrutiny, we have decided that it's now or never: NASUM will do a handful of shows and festival gigs around the world in 2012 — to celebrate our anniversary, say a final goodbye to the fans and Mieszko.

"No cheesy reunion, no new albums, no epitaph for Mieszko. We will play only a few cities and festivals in a limited number of disruptive, unruly concerts.

"It will be a total blast, and we aim to go out hard. Just you wait.

"When lead singer Mieszko Talarczyk disappeared and died in the devastating and tragic tsunami of 2004, NASUM instantly ceased to exist. As the band's voice, producer and one of the main songwriters, Mieszko was a vital part of NASUM's bloodline. When he passed, all plans for tours and recordings were abruptly stopped. NASUM died when Mieszko died, and the rest of the band members went their separate ways.

"But in the years that passed, the feeling that everything had been left unfinished lingered with the rest of us. Suddenly seven years had passed, and we realized it was time for closure; for us, the band and for the fans. With our anniversary coming up it felt like a perfect time to end NASUM the way it was supposed to — exploding in a ferocious, blasting frenzy, not wither away at the mercy of tragedy. And finally we are ready, able and totally fucking charged, so expect something over the top. The shows will be a varied, intense mix of the best songs from this colossus of grind.

"To handle vocal duties on the upcoming shows we have asked Keijo Niinimaa, vocalist in Finnish grind faves ROTTEN SOUND, to join us. They were always close friends of NASUM, and while Keijo's plagued screams won't replace Mieszko, they will add a crippling viciousness to the shows. On a few occasions, we might ask a few other close friends of NASUM to do some vocal sessions. Who? Wait and see!

"Note this: if you ever wanted to see NASUM blast shit to bits, this is your last and only chance."

NASUM 2011 is:

Anders Jakobson - Drums
Jesper Liveröd - Bass And Low Vocals
Jon Lindqvist - Guitars And Low Vocals
Urban Skytt - Guitars
Keijo Niinimaa - Vocals

Photo credit: Terése Andersson

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2011 19:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Look up...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 26-10-2011 21:16 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Vet!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2011 21:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lijkt me wel wat voor de Plock.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-10-2011 23:05 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ieperfest en/of NDF zou moker zijn. En Hellfest!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2011 0:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Liefst niet op Pukkelpop. Stel je voor dat het weer in het water valt... En de bandleden zijn al niet zo goed in zwemmen.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-10-2011 2:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

GODVERDOMME IN GEEN MAANDEN NIET ZO SYYYKED GEWEEST, HOLY SHIT!!!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-10-2011 8:01 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik had hun laatste tour, 30 Oct 2004, nog gezien in Iduna - Drachten.
Wat een vet avondje was dat.

bub

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-10-2011 8:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 8:01 schreef Bub het volgende:
Ik had hun laatste tour, 30 Oct 2004, nog gezien in Iduna - Drachten.
Wat een vet avondje was dat.

+1

spelfout weggehaald...

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-10-2011 9:51 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Er zitten hier toch ook organisatoren / boekers op het forum? Boeken die shit!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2011 10:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

INHALE/EXHALE

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com