IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Wet & Wild Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-10-2001 16:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2001 2:29 schreef linknl het volgende:
ik kijk er niet eens meer naar



Ik ook niet, vind het totaal niet interessant. Ik zet liever een cd op van een band waar ik op dat moment graag naar wil luisteren.


Dead things grow from deep inside...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-10-2001 23:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vroeger nam ik het op en speelde het daarna een volgende dag af, lekker de FFW knop gebruiken... Nu hoef ik gedurende het half uur dat die zielige bende zich aan mijn gezichtsveld opdringt niet eens meer de PLAY knop te beroeren. Laat maar zitten, dus. Het is leuk geweest, komt nooit meer terug, enz. enz.
(Opa duwt zijn rolator richting de vijver...)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 29-10-2001 1:09 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

vroeger was alles beter

toen nog niet het grootste deel van de jeugd naar soul en r&b shit luisterde

nu is dat popi, dus laten mtv en tmf alleen dat zien
extreme mainstream kanalen zijn het, zoals zo ongeveer elk radiostation ook

niemand wil metal laten horen/zien uit angst luisteraars en kijkers te verliezen
er zijn zoveel van die mainstream kanalen en stations dat je al snel je klanten kwijt bent


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-10-2001 23:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Typhus zeg... Wet en WIld is nog nooit zo goed begonnen! Iced Earth, Melancholy!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-10-2001 23:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wet & Wild



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-10-2001 23:17 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ja maar Iced Earth


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-10-2001 23:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2001 23:17 schreef Lord Morgoth het volgende:
ja maar Iced Earth


en niet te vergeten:


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-10-2001 23:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

juist!

Dus geen of of maar of


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-10-2001 23:21 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2001 23:19 schreef Lord Morgoth het volgende:
juist!

Dus geen of of maar of


maar ook


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-10-2001 23:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 oktober 2001 23:21 schreef Bintmeister het volgende:
maar ook
En niet te vergeten:



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-10-2001 23:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-10-2001 23:59 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

en ligt het nou aan mij of hebben ze slayer niet gedraaid??


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-10-2001 0:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Doen ze vaker, reclame blijkt beter te betalen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-10-2001 0:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hoe durven ze godverdomme Slayer vervangen door reclame! Stelletje @*&@$#*&#)#-lijers!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 30-10-2001 18:51 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

NEE!!! niet waar! ik heb 'm gezien!! Slayer!!

en wat er op de playlist op tmf.nl niet stond: MY DYING BRIDE - Cry of Mankind

RAH!!!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-10-2001 21:03 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

op 30-10-2001 0:02 schreef Greycloak

"Doen ze vaker, reclame blijkt beter te betalen."

WHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA helemaal mee eens.

Reclame betaald beter en daarom mogen wij er ook zo vaak naar kijken.

MAAR GVDOMME gaat dit wel tenkoste van dat slappe uurtje !!!! als is het niet veel soeps meer.

zelden dat ik er nog naar kijk. !!!! kunnen we niet met z'n alle de " tmf = Tering Mother Fuckers" mailtjes zenden. Ze stijf vervloeken met satanishe spreuken, in de hoop dat ze het door zullen hebben.

Okee genoeg gefantaseerd, TMF ZUIGT !!!!!!!
en zal dat ook blijven doen. Zelden zie je een goed nummer op W&W. TRIEST HOOR


Wiegen Meister !


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 30-10-2001 21:13 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ik heb in het verleden (3 maanden geleden) een email gestuurd over het programma;

Helemaal pissed was ik, en er was een verkeerde clip met een goeie titel..
en géén CoF of iets goeds
dus ik email sturen, en toen gezegt dat die clip niet goed was etc. en dat CoF langs moest komen...


volgende week: CoF op TV
en opnieuw de goeie titel met de goeie clip!

Mijn invloed is enorm!!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-10-2001 21:14 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 30 oktober 2001 21:13 schreef Creepieboy het volgende:
ik heb in het verleden (3 maanden geleden) een email gestuurd over het programma;

Helemaal pissed was ik, en er was een verkeerde clip met een goeie titel..
en géén CoF of iets goeds
dus ik email sturen, en toen gezegt dat die clip niet goed was etc. en dat CoF langs moest komen...


volgende week: CoF op TV
en opnieuw de goeie titel met de goeie clip!

Mijn invloed is enorm!!


Ik dank u.


the only pleasure is pain


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 30-10-2001 21:38 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

eeeh deed 't met plezier

heb helaas de email niet meer, maar 't heeft indruk gemaakt


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-10-2001 21:46 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik ben U met al uw krachten zeer dank baar


Wiegen Meister !


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 31-10-2001 11:59 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

May the force be with U.


Heads I win, tails you lose


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 31-10-2001 13:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

wat ik ookaltijd wel strak vind is dat ze dan tussen wet&wild door een reclame maken voor de nieuwe cd van dance2001en zo, dan hebbie wel een bord voor je kop zeg !
ik vond vroeger best leuk, met cataclysm, the awakener en zo, maar tegenwoordig kijk ik eigenlijk niet zo vaak meer, dus ik weetnie hoe't nou is maar ach tis het enige wat er is


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2001 13:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja daar verbaas ik me ook altijd over ... alsof de gemiddelde metalhead R&B leuk vindt


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-12-2001 16:00 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

die lui bij tmf zijn echt achterlijk, k bedoel ik vind het leuk dat ze nogeen beetje ,metal uitzend (1 uur per week ) maar als er bijvoorbeeld death-metal komt ofzo dan zetten ze er niet eens bij welke band het is ..echt vet irritant..


No meat is sweater


Ares
Usericon van Ares
Posted 02-12-2001 16:13 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Die lui van wet & wild zijn gewoon ^#$^%@ [cencuur] Ik bedoel, ze hebben niet eens het fatsoen om het normaal te presenteren
En ze luisteren ook niet naar verzoekjes of tips
Stom kutprogramma


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen