IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De normen-en-waarden website.. Vorige pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-02-2004 12:49 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Echt belachelijke site.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-02-2004 20:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 12:32 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik wil je niet teleurstellen, maar dat is geen correct Nederlands. Zoals het op de website staat, is het goed.

het is toch de vergrotende stap van een bijvoegelijknaamwoord? achja, het klinkt iig niet zo...


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 15-02-2004 20:06 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 12:49 schreef Leviathanica het volgende:
Echt belachelijke site.


achja, de nederlandse overheid..........


voer geen oorlog, voer de eendjes


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 15-02-2004 23:59 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Is al een parodie op gemaakt:

www.zestienmiljoenmensen.tk

Bekijk ze eens naast elkaar. Je lacht je een breuk.

Normen en waarden? Wormen en maden!

[Dit bericht is gewijzigd door Sloeber op 16-02-2004 0:00]


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 0:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

fuck, is er eens een goed initiatief, zit iedereen te zeiken op het kapsel van balkenende

iedereen wil een einde aan criminaliteit, profiterende werk/kanslozen en breezerkoters, maar gebeurt er eens wat, is het weer niet goed

"nederlanders" KRIJG KANKER!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-02-2004 0:03]


Je moeder.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-02-2004 0:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Die is echt goed!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-02-2004 0:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 0:01 schreef karnivoor het volgende:
fuck, is er eens een goed initiatief, zit iedereen te zeiken op het kapsel van balkenende

iedereen wil een einde aan criminaliteit, profiterende werk/kanslozen en breezerkoters, maar gebeurt er eens wat, is het weer niet goed

"nederlanders" KRIJG KANKER!
Heb je op Balkenende gestemd ofzo


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 1:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 0:06 schreef BARABAS het volgende:
Heb je op Balkenende gestemd ofzo


nou niet bepaald mensen zijn te hypocriet voor woorden tegenwoordig...

als je zeikt op criminaliteit en breezerkutjes, is het volstrekt hypocriet om dit initiatief ook af te zeiken.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-02-2004 1:13]


Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-02-2004 1:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hehehe...Barabas = Smoochy ???




I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-02-2004 1:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 1:11 schreef karnivoor het volgende:
nou niet bepaald mensen zijn te hypocriet voor woorden tegenwoordig...

als je zeikt op criminaliteit en breezerkutjes, is het volstrekt hypocriet om dit initiatief ook af te zeiken.
hey...net schreef je nog iets anders, homo!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 1:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 1:14 schreef Voice Of Doom het volgende:
hey...net schreef je nog iets anders, homo!!!


ik heb mezelf zelfs 3x geedit hehe

truste

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-02-2004 1:16]


Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-02-2004 1:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hahaha...trusten...rare Zwollenaer!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 16-02-2004 12:16 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 1:19 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hahaha...trusten...rare Zwollenaer!


was er mis met Zwolle?

Politics + Religion = War.

kijk maar naar het cda, braafste jongetje in de klas van meester Amerika. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.


voer geen oorlog, voer de eendjes


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen