IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : moderators nodig Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 19:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Volgens mijn weloverwogen mening hebben vrouwen niet de benodigde capaciteit, vanwege eigen inbreng van emoties en gebrek aan objectiviteit, om een leiderspositie te 'bemannen', daarom ben ik tegen de mogelijkheid van een vrouwelijk terrorbeleid.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-02-2004 19:51]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 17-02-2004 19:52 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 17 februari 2004 19:51 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mijn weloverwogen mening hebben vrouwen niet de benodigde capaciteit, vanwege eigen inbreng van emoties en gebrek aan objectiviteit, om een leiderspositie te 'bemannen', daarom ben ik tegen de mogelijkheid van een vrouwelijk terrorbeleid.




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik ben bloedserieus.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-02-2004 20:10 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik ben ook een hele tijd inactief maar wanneer de storm ten huize Beli Mawr gesust is zal ik weer actief zijn, mijn broer neemt nl. mijn modem mee.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-02-2004 20:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 februari 2004 19:51 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mijn weloverwogen mening hebben vrouwen niet de benodigde capaciteit, vanwege eigen inbreng van emoties en gebrek aan objectiviteit, om een leiderspositie te 'bemannen', daarom ben ik tegen de mogelijkheid van een vrouwelijk terrorbeleid.

Het is tegenwoordig de trend om de feminine aspecten van leiders te benadrukken, omdat deze op langere termijn beter zouden werken omdat feminine leiders beter een visie kunnen overdragen en dus een effectievere vorm van leiding geven kunnen uitoefenen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 februari 2004 20:12 schreef ghoulliette het volgende:
Het is tegenwoordig de trend om de feminine aspecten van leiders te benadrukken, omdat deze op langere termijn beter zouden werken omdat feminine leiders beter een visie kunnen overdragen en dus een effectievere vorm van leiding geven kunnen uitoefenen.
Betekent het dan dat wanneer je een visie overdraagt, je leiderschap meteen effectief is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-02-2004 20:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 februari 2004 20:16 schreef Misanthrope het volgende:
Betekent het dan dat wanneer je een visie overdraagt, je leiderschap meteen effectief is?
ja omdat mensen dan doen wat jij wilt omdat ze het zelf willen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 februari 2004 20:17 schreef ghoulliette het volgende:
ja omdat mensen dan doen wat jij wilt omdat ze het zelf willen.
Hoe definieer je effectief leiderschap dan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 20:18 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 februari 2004 20:12 schreef ghoulliette het volgende:
Het is tegenwoordig de trend om de feminine aspecten van leiders te benadrukken, omdat deze op langere termijn beter zouden werken omdat feminine leiders beter een visie kunnen overdragen en dus een effectievere vorm van leiding geven kunnen uitoefenen.


En waar komt die theorie vandaan? Zeker uit de vrouwenstudie geplukt. Volgens mij is het enige voordeel voor een mannelijke leider om zijn feminine kant te laten zien, dat hij op die manier meer vrouwelijke steem voor zich wint.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-02-2004 20:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 februari 2004 20:18 schreef Azagthoth het volgende:
En waar komt die theorie vandaan? Zeker uit de vrouwenstudie geplukt. Volgens mij is het enige voordeel voor een mannelijke leider om zijn feminine kant te laten zien, dat hij op die manier meer vrouwelijke steem voor zich wint.

Het is idd van vrouwen studies.
Leiders zijn trouwens niet perse mannelijk. EN feminine eigenschappen kunnen ook door mannen gebruikt worden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-02-2004 20:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 februari 2004 20:18 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe definieer je effectief leiderschap dan?

Leiding geven--> mensen willen laten doen wat jij wilt
effectief leiding geven--> mensen doen idd wat jij wilt dat ze doen.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-02-2004 20:21 by anonymous Profiel van anonymous

Ach, ik denk dat je als leider zijnde bepaalde kwaliteiten moet hebben, of die mannelijk of vrouwelijk zouden zijn, who cares...?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-02-2004 20:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 februari 2004 20:21 schreef anonymous het volgende:
Ach, ik denk dat je als leider zijnde bepaalde kwaliteiten moet hebben, of die mannelijk of vrouwelijk zouden zijn, who cares...?

Nou mocht je ooit voor een leidinggevende functie solliciteren is het wel fijn als die niet al bij voorbaat aan een man toebedeeld is door de kwaliteiten die gevraagd worden.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-02-2004 20:23 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 17 februari 2004 20:22 schreef ghoulliette het volgende:
Nou mocht je ooit voor een leidinggevende functie solliciteren is het wel fijn als die niet al bij voorbaat aan een man toebedeeld is door de kwaliteiten die gevraagd worden.
Wat zijn dan typisch mannelijke kwaliteiten?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 februari 2004 20:20 schreef ghoulliette het volgende:
Leiding geven--> mensen willen laten doen wat jij wilt
effectief leiding geven--> mensen doen idd wat jij wilt dat ze doen.
Leiding geven: correct.
Effectief leiding geven: Je leiderschap werpt zijn vruchten af, omstandigheden worden verbeterd. --> Is een andere mogelijkheid om effectief leiderschap te definieren.

Waarom zou leiderschap goed zijn als de mensen doen wat je wil? Door middel van militaire onderdrukking krijg je mensen ook wel zover, is dat dan ook 'effectief leiderschap'?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 20:26 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Dat is zelfs een zeer effectief middel.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-02-2004 20:26]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 februari 2004 20:26 schreef Azagthoth het volgende:
Dat is zelfs een zeer effectief middel.
Wat is dan de toegevoegde waarde van vrouwelijk leiderschap, als het op andere manieren effectiever bereikt kan worden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-02-2004 20:27 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 17 februari 2004 20:24 schreef Misanthrope het volgende:
Leiding geven: correct.
Effectief leiding geven: Je leiderschap werpt zijn vruchten af, omstandigheden worden verbeterd. --> Is een andere mogelijkheid om effectief leiderschap te definieren.

Waarom zou leiderschap goed zijn als de mensen doen wat je wil? Door middel van militaire onderdrukking krijg je mensen ook wel zover, is dat dan ook 'effectief leiderschap'?
Effectief leiderschap is dat iedereen het gevoel heeft dat er naar hem/haar geluisterd wordt en er iets met opmerkingen/vragen /klachten gedaan wordt, ook al zijn er dan niet meteen oplossingen. Een effectief leider neemt zijn werknemers serieus en geeft hun het gevoel iets te beteken voor het bedrijf.

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 17-02-2004 20:27]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-02-2004 20:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 februari 2004 20:24 schreef Misanthrope het volgende:
Leiding geven: correct.
Effectief leiding geven: Je leiderschap werpt zijn vruchten af, omstandigheden worden verbeterd. --> Is een andere mogelijkheid om effectief leiderschap te definieren.

Waarom zou leiderschap goed zijn als de mensen doen wat je wil? Door middel van militaire onderdrukking krijg je mensen ook wel zover, is dat dan ook 'effectief leiderschap'?

ja idd.
Het gaat niet om wat goed of slecht is. (vraag maar aan Machiavelli hoe dat werkt)

anyways ik ga slapen, voor wie meer wilt wten er bestaad een erg leuke cursus die Gender in Organisaties heet.
Tjo!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 20:27 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 februari 2004 20:27 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van vrouwelijk leiderschap, als het op andere manieren effectiever bereikt kan worden?


Helemaal niets!



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-02-2004 20:29 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 17 februari 2004 20:27 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van vrouwelijk leiderschap, als het op andere manieren effectiever bereikt kan worden?
Is maar net wat voor soort leider je voor ogen hebt, denk ik.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 februari 2004 20:27 schreef Azagthoth het volgende:
Helemaal niets!
Precies, dus zelfs hun enige mogelijke positieve bijdrage aan leiderschap heeft geen meerwaarde ten opzichte van mannelijk leiderschap op dat gebied. Mannen hebben nog meer positieve organisatorische eigenschappen die bijdragen aan hun leiderschap. Kortom, vrouwen zijn ongeschikt voor het leiderschap, omdat mannen verreweg betere kandidaten zijn voor leiderschap.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-02-2004 20:32]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2004 20:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

fuck wat een hoogstaand gelul! modje is niks meer dan een badmeester of een stadswacht. je mag niks en kan beperkt iets. maar het beleid komt nog altijd van bovenaf


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2004 20:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 februari 2004 20:32 schreef karnivoor het volgende:
fuck wat een hoogstaand gelul! modje is niks meer dan een badmeester of een stadswacht. je mag niks en kan beperkt iets. maar het beleid komt nog altijd van bovenaf
Dude, laat mij mezelf vervelen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-02-2004 20:34 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Beste karnivoor, dat is dus precies wat ik wil veranderen.



Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen