IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : heeft er iemand ervaring met..... Vorige pagina | Volgende pagina
Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 22:32 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Nee, ten eerste omdat ik de slechte ervaringen van andere heb gehoord. Ten tweede, omdat ik er te chicken voor ben om het in mijn eentje te doen. De mensen die ik ken hebben er geen interesse in.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-02-2002 22:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Een wijze raad:NIET DOEN!!!!!!!
Laat de doden met rust!Heel veel mensen ( en ik denk degene die deze vraag stelde zeker) hebben geen enkel idee waar ze aan beginnen.Als 'iemand' jouw iets te melden heeft komt ie vanzelf wel.Oproepen is echt gevaarlijk,levensgevaarlijk.Dat lijkt me algemeen bekend

nogmaals..laat de doden rusten!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 22:39 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 22:35 schreef Vampie het volgende:
Een wijze raad:NIET DOEN!!!!!!!
Laat de doden met rust!Heel veel mensen ( en ik denk degene die deze vraag stelde zeker) hebben geen enkel idee waar ze aan beginnen.Als 'iemand' jouw iets te melden heeft komt ie vanzelf wel.Oproepen is echt gevaarlijk,levensgevaarlijk.Dat lijkt me algemeen bekend

nogmaals..laat de doden rusten!


Een hele hoop verhalen lijken me ook van die bakerpraatjes. Ik heb het wel van dichtbij meegemaakt; een kennis raakte in een psychose. Maar het moge duidelijk zijn dat die dus al niet erg stabiel was.

Heb je er zelf ervaring mee?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-02-2002 22:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zal het dus nooit doen. als ze al bestaan dan neem ik maar aan dat het niet voor niks is dat geesten en wij ieder een eigen wereld hebben. een paar maten van mij hebben het ook wel eens gedaan en daar ging niks mis mee maar ik weigerde pertinent om mee te doen. en toen kwamen ze op het "slimme idee"om een satanische geest op te roepen want ze wilden allemaal wel even laten zien hoe stoer ze wel niet waren. dat heb ik ze dus toch maar even uiterst duidelijk gemaakt dat dat niet slim is. gelukkig heb ik ze daar vanaf junnen praten en hebben ze maar "gewone"geesten opgeroepen.


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 22:49 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 22:44 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zal het dus nooit doen. als ze al bestaan dan neem ik maar aan dat het niet voor niks is dat geesten en wij ieder een eigen wereld hebben. een paar maten van mij hebben het ook wel eens gedaan en daar ging niks mis mee maar ik weigerde pertinent om mee te doen. en toen kwamen ze op het "slimme idee"om een satanische geest op te roepen want ze wilden allemaal wel even laten zien hoe stoer ze wel niet waren. dat heb ik ze dus toch maar even uiterst duidelijk gemaakt dat dat niet slim is. gelukkig heb ik ze daar vanaf junnen praten en hebben ze maar "gewone"geesten opgeroepen.


Dat is inderdaad vragen om problemen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-02-2002 22:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 22:39 schreef Jade het volgende:
Een hele hoop verhalen lijken me ook van die bakerpraatjes. Ik heb het wel van dichtbij meegemaakt; een kennis raakte in een psychose. Maar het moge duidelijk zijn dat die dus al niet erg stabiel was.

Heb je er zelf ervaring mee?


Ja,anders zou ik niet posten.
Maarehm...bakerpraatjes?..je zegt net dat een kennis in een pshygose raakte..wat is daar zo baker aan?

Doden met rust laten,laten ze jou ook met rust


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 28-02-2002 22:51 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Contact maken met de astrale wereld moet je alleen doen als het noodzakelijk is. Glaasje draaien is alleen voor mensen die precies weten wat ze doen en wat ze willen. Zij weten wat er kan gebeuren.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-02-2002 22:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb wel vaker geesten opgeroepen met een Ouija board.
Was wel erg creepy wat er allemaal gebeurde maar ik zit nog steeds te tobben of het nou echt was of niet.
Het gebeurt allemaal ZO subtiel...brrr.
Ik ga geen ellelange verhaal incl. alle details hier posten maar als iemand een uitleg wil dan e-mail me maar.
Ouija


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-02-2002 22:52 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

kan iemand mij even uitleggen wat glaasje draaien nou preies inhoud en hoe je dan geesten oproept en hoe je weet of er eigenlijk wel geesten zijn of deze goed of kwaad zijn (sorry zijn een boel vragen, ik weet het)


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 22:55 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 22:50 schreef Vampie het volgende:
Ja,anders zou ik niet posten.
Maarehm...bakerpraatjes?..je zegt net dat een kennis in een pshygose raakte..wat is daar zo baker aan?

Doden met rust laten,laten ze jou ook met rust


Je bent dan een van de weinigen hoor... Een geval is geen rechtvaardiging van talloze verhalen waarvan ik echt dacht: "Yeah Right".

Wat ik dus wilde zeggen is dat ik eerder denk dat het aan de geestelijke labiliteit van die kennis lag en niet zozeer aan wel/niet verschenen geesten.

Sommige mensen zien wat ze willen zien.

Hoewel ik wel geloof dat er mensen zijn die er daadwerkelijk ervaringen mee hebben gehad.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:08 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hier ben ik het dus volledig mee eens!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2002 23:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 februari 2002 22:52 schreef SQT het volgende:
kan iemand mij even uitleggen wat glaasje draaien nou preies inhoud en hoe je dan geesten oproept en hoe je weet of er eigenlijk wel geesten zijn of deze goed of kwaad zijn (sorry zijn een boel vragen, ik weet het)
Zo eens in de zoveel tijd zie je ergens wel dergelijke vragen opduiken. Ik kan er ergens heel erg kort in zijn: hou je zo ver mogelijk van dit soort dingen! Je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent en op zo'n moment ben je enorm kwetsbaar. Wat er op af komt (zowel met glaasje draaien als Ouija-borden) wil je over het algemeen niet weten. Behalve eventueel diegene die je zou willen spreken open je een portaal (of hoe je het ook wil zien) voor een hele hoop meer wat puur misbruik van deze mogelijkheid wil maken.
Bovengenoemde middelen zijn puur om de verbeeldingskracht van iemand te versterken om contact te leggen met andere entiteiten (en dat hoeven niet per se overledenen van hier te zijn) en worden ook wel foci (e.v. focus) genoemd.

Als deze entiteiten je iets te vertellen hebben komen ze vanzelf wel naar je toe (en als ik een zeker ander topic mag geloven zijn er hier een aantal mensen die daar al mee te maken hebben gehad). Ze vinden het absoluut niet fijn om constant lastig gevallen te worden.

Dit is overigens inderdaad slechts mijn overtuiging. Echt aantoonbare feiten heb ik uiteraard niet, maar ik kan je verzekeren dat ik ergens ervaring opgedaan heb en dit niet zomaar bakerpraatjes zijn.


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2002 23:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 februari 2002 22:55 schreef Jade het volgende:
Je bent dan een van de weinigen hoor...

*steekt z'n hand op*

quote:
Een geval is geen rechtvaardiging van talloze verhalen waarvan ik echt dacht: "Yeah Right".
Ik kan je wel even naar een bepaald ander forum sturen, waar heel wat meer interessante dingen over dit onderwerp geschreven worden, maar volgens heeft dat weinig zin omdat je je al vastgepind hebt in een bepaald gedachtenpatroon. Maar kijk voor de grap in ieder geval even in het topic "Iets raars..."

quote:
Sommige mensen zien wat ze willen zien.
En sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 23:27 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Wil je even voor jezelf spreken?! Als ik alleen maar geloof wat ik WIL geloven dan vraag ik Vampie toch ook niet om haar ervaring? Alleen maar omdat ik veel "grote monden, weinig inhoud" meemaak over dit topic, wil niet zeggen dat ik denk dat iedereen vol bull zit. Zie boven.

Leer eerst een lezen!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2002 23:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 februari 2002 23:27 schreef Jade het volgende:
Wil je even voor jezelf spreken?!
Ehm, als jij mijn opmerking over al dan niet geloven opvat als een aanval op jouw persoon, kun je er ook niet onderuit dat jij met jouw identieke opmerking mensen aanvalt op wat ze claimen gezien en meegemaakt te hebben. Je zegt namelijk op precies dezelfde wijze iets over die mensen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 28-02-2002 23:41 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Inderdaad hebben de "doden / over gegane zielen" iets aan je te melden dan hoor je dat vanzelf, speel er niet mee. ben het volledig met degene eens die het afraden.

je moet een bepaalde innerlijke rijpheid hebben om met "doden / overgegane zielen" in contact te komen, heb je dit niet speel er dan niet mee. Het zou je hele gevoels en astrale lichaam uit balans kunnen knikkeren waardoor je dus in een psygose terecht kan komen.

Met glaasje draaien heb ik persoonlijk geen ervaring, maar over de astrale werled weet ik des te meer. Ik bezoek met regelmaat een paramagnetiseur. Ik ook af en toe kontakt met "doden / overgegane zielen" dit kan zeer zwaar zijn en ik wens het niemand toe. het geeft wel veel diepgang aan je leven maar je moet oppassen jezelf er niet in te verliezen. af en toe beinvloed het rechtstreeks je leven. Ik zat een keer in de auto toen ik kontakt kreeg met iemand en ik moest echt de auto aan de kant zetten want dat ging even helemaal niet goed. Meestal krijg je kontakt met gefrustreerde zielen die nog niet overgegaan zijn. die frustratie kan je duur te staan komen als je er niet mee om kan gaan. Ik ben er inmiddels mee bekend en kan er een paar dagen helemaal van uit mijn doen zijn en totaal afwezig, depri of gefrustreerd.

Ik raad het dus volledig af, je gaat toch ook geen formule 1 auto rijden als je niet eens een fiets kan besturen?


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 23:42 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Helmet:

Dan ken je me nog niet. Ik spreek niet in derden als ik commentaar heb op mensen. Dat zeg ik rechtstreeks tegen ze. Ik had het dus niet over mensen uit dit topic. Beetje moeilijk he met AL DIE VERHALEN


[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 28-02-2002 23:45]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-02-2002 23:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 28 februari 2002 23:42 schreef Jade het volgende:
Ik spreek niet in derden als ik commentaar heb op mensen. Dat zeg ik rechtstreeks tegen ze. Ik had het dus niet over mensen uit dit topic.
Dat zei ik dus ook helemaal nergens. Maar goed, ik heb je dus blijkbaar niet goed begrepen....


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-02-2002 23:55 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik wil niet lullig doen, maar zullen we aub ontopic blijven.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jade
Usericon van Jade
Posted 28-02-2002 23:55 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ke. Effe heftig kibbelen af en toe moet kunnen.

Als het daarna maar weer is.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2002 4:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mmmm...de geest van Chuck Schuldiner oproepen en dan possessed worden...

Vanuit creatief oogpunt gezien een aanlokkelijke gedachte.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken wel wat verhalen over mensen die achtervolgingswaanzin hadden gekregen enzo.

Als je met een overleden voorouder wilt communiceren over iets vitaals dan lijkt het me een aardig communicatiemiddel...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-03-2002 4:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2002 9:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

don't try this at home!

Echt ik waarschuw je en iederander die hier over denkt om het te doen. Het is geen speelgoed! pas op.

met een Ouija board heb ik trouwens ook enige ervaring mee, was niet zo heftig maar daarom was het nog wel dood eng.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-03-2002 9:39]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 02-03-2002 23:31 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2001 21:31 schreef Shadow_Smile het volgende:
NIET DOEN !!!!!!!!!! JE weet GVDOMME niet waar je mee bezig bent als je daar aan mee doet !!!!!!!!! Je hoort dit nooit uit je zelf te doen, ben je nog zo DOM om het toch te doen, zorg er voor dat er iemand oud genoeg en met heel veel ervaring er bij zit !!!!!!!! (en die zou het je al moeten af raden !!!!!)

Dit is geen SPELLETJE !!!!!!!

Laat dat soort dingen met rust !!!!! Het komt op je pad, zo niet
AFBLIJVEN !!!!!!!!!!!!

Denk heel goed na !!!!!!!!!!!!!!!

Gaat het mis, dan zit je voor goed in de SHIT !!!!!!





idd ben het helemaal met je eens


[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 02-03-2002 23:32]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-03-2002 23:56 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Opgelet, mislyd is hier om jullie voetjes weer mooi op de grond te zetten!! Jullie zijn echt wel grappig. Geesten oproepen deed ik met de regelmaat van de klok toen ik 12 was ofzo, en ik ben nog steeds min of meer ok... Komt omdat het allemaal nonsens is. Onzin. Pure onzin.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 03-03-2002 1:58 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

wat ik nu ga zeggen kan misschien tot enige reactie uitlokken, maar ik heb recht op mijn mening.

Wat ik vind van die zooi met dat glaasje ding is allemaal zever, dit is net hetzelfde met mensen die zeggen dat ze een ufo hebben gezien of met mensen die een foto van een huis laten zien en daar staat dan een geest op, dit is allemaal dikke zever om mensen de stuipen op het lijf te jagen (zo te zien is men daar goed in gelukt).

Waarom zouden geesten bestaan??Een mens dat dood is blijft dood en daar schiet niks meer van over en zal zeker niet komen om je ziel te gaan rippen ofzo omdat je hem uit zijn slaap hebt gewekt.Kommaan jongens ge hebt toch wel wat beters te doen dan in diene zever te geloven.Zo kan ik ook zeggen dat er nu een geest mijn hart uit mijn lichaam gaat rukken en dat ik daarna toch nog kan leven, idioot voorbeeld, maar dat zogenaamde glaasje draaien is nog idioter.

Ik reageer zo omdat ik nog nooit voorbeelden heb gezien, als je mij echte voorbeelden kan laten zien dan pas zal ik dit hier geloven en zal ik mijn reactie aanpassen (en kom nu niet af mee foto's want die zijn gemaakt).

Als de geesten mij niet te pakken krijgen schrijf ik nog verder op ZM.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen