IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sacred Reich Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-02-2004 16:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 18 februari 2004 16:15 schreef Chelman het volgende:
Ik ben sowieso niet zo'n onwijze thrasher. Thrash klinkt voor mij vaak iets te 'sloppy'.



sloppy? HAHAHHA....

moet je Ignorance toch een proberen!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2004 16:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 16:23 schreef enforcer het volgende:
sloppy? HAHAHHA....

moet je Ignorance toch een proberen!


Heel veel thrash is nu eenmaal sloppy. Ik prefereer strak. Daarom kan de nieuwe Exodus mij bijvoorbeeld wel bekoren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-02-2004 16:28 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 16:26 schreef Chelman het volgende:
Heel veel thrash is nu eenmaal sloppy. Ik prefereer strak. Daarom kan de nieuwe Exodus mij bijvoorbeeld wel bekoren.
dude...weet je zeker dat je het niet over punk hebt?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-02-2004 16:29 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Sloppy? thrash?? IMO is thrash een van de meest strakke muzieksoorten die er is!

independent is een behoorlijk strakke en vet geproduceerde plaat BTW.

heb je "Time does not heal" van dark Angel wel eens gehoord of "Shotgun justice" van RAZOR (IMO de strakste metal plaat ever!!!)


Neem van mij part de oude metallica platen, Slayer...sloppy????

Thrash is voor mij de definitie van strak, Black metal da's vaak rommelig, of van die echt oude NWoBHM shit (niets mis mee overigens!)!

Oh en de oude EXODUS platen zijn ook bepaald niet sloppy...

Om nog maar te zwijgen over platen als bijvoorbeeld "agent orange", "extreme agrressions" of "dreamweaver" (Sabbat UK)


[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-02-2004 16:30]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2004 16:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 16:28 schreef Voice Of Doom het volgende:
dude...weet je zeker dat je het niet over punk hebt?


Punk is ook bewust sloppy ja.

Maar er is echt heel veel thrash dat onbewust sloppy is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-02-2004 16:31 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Mee eens


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-02-2004 16:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 15:55 schreef Orion het volgende:
SACRED REICH WOOHOOOO!!!!!
echt zo vet ik heb al hun platen mijn favo zijn nog altijd ignorance,Surf Nicaragua en the american way! (alleen moet ik die nog eens orgineel kopen!)


Rhagnana.....ik heb deze 2 platen 2 weken geleden een vriend kado gedaan omdat ik ze al zolang dubbel in de kast had staan, weer iemand blij gemaakt


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-02-2004 16:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 16:31 schreef Spirit In Black het volgende:
Rhagnana.....ik heb deze 2 platen 2 weken geleden een vriend kado gedaan omdat ik ze al zolang dubbel in de kast had staan, weer iemand blij gemaakt





aaaarrrggggg


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-02-2004 17:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 16:36 schreef Orion het volgende:
aaaarrrggggg


tja sorry, is er een lp/cd wanted list topic?


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-02-2004 17:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 06-05-2004 17:30 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Ik luister nu naar Independent en blijf het een geweldige plaat vinden. Ik word er helemaal vrolijk van.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2004 11:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 16:30 schreef Chelman het volgende:
Maar er is echt heel veel thrash dat onbewust sloppy is.


Neen, vriedn Chelman. Thrash is niet sloppy(of is het Pools voor superstrak?/) waar jij mogelijk mee in de war zit zijn de matige opname- en productietechnieken van vroeger . Op een goede thrashrelease kun je een atoomklok bijstellen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-05-2004 12:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

PLUS 1


Ik vind het juist een vande strakste vormen van metal! Black metal is vaak sloppy op een enkele goede band na!




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-05-2004 19:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 februari 2004 16:30 schreef Chelman het volgende:
..
Maar er is echt heel veel thrash dat onbewust sloppy is.


Beargumenteer deze stelling eens?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 08-07-2005 16:26 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik heb Heal, Independent, Live At The Dynamo, Still Ignorant en The American Way op cd.
Ook heb ik Surf Nicaragua dubbel op CD. Deze schijnt wat lastig te vinden te zijn, alhoewel ik ze beiden moeiteloos gevonden hebt.
Nu wil ik van deze cd's van verkopen, maar viel mij een verschil op tussen deze twee, is het ding gerereleased ooit?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-07-2005 17:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er is inderdaad een re-release van "Surf Nicaragua".
Geweldige plaat trouwens


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-07-2005 19:30 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Sacred Reich met Donor in Hedon, woei! Dat was een vettig concert.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-07-2005 12:29 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 17:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er is inderdaad een re-release van "Surf Nicaragua".
Geweldige plaat trouwens


Weet je toevallig hoe ik die rerelease kan herkennen?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-07-2005 12:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb zelf alleen de originele en niet ook nog de re-release dus zou zo zonder de nieuwe versie niet kunnen zeggen wat de verschillen zijn.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-07-2005 12:35 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Bij de ene is de cd donkergroen, met het logo, labelinfo, en de tracklist en nog wat dingetjes.
De andere heeft een groen-grijze achtergrond, met wat skulls en troep er op, en ook het logo, de tracklist enzo.

Die verdenk ik er van een rerelease te zijn.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 09-07-2005 12:46 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 9 juli 2005 12:35 schreef CoenV het volgende:
Bij de ene is de cd donkergroen, met het logo, labelinfo, en de tracklist en nog wat dingetjes.
De andere heeft een groen-grijze achtergrond, met wat skulls en troep er op, en ook het logo, de tracklist enzo.

Die verdenk ik er van een rerelease te zijn.

Staat er geen jaartal op?


..


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-07-2005 12:58 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

ja, 2x 1988


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-07-2005 13:00 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Nou ja boeiend ook, ik kanker die ene gewoon op de post ook.
Jammer dan als ik de originele stuur. Ik geil sowieso al niet zo op originelen, wil het alleen bewaren omdat het ooit misschien wat waard zou kunnen gaan worden.
En eigenlijk boeit me dat ook geen fuck.


Vork
Usericon van Vork
Posted 11-07-2005 11:55 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Geweldige band idd!

Met name Ignorance, Surf Nicaragua en The American Way zijn echt geweldige platen!

Zet het gelijk maar ff op: DEATH SQUAD


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 11-07-2005 12:31 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Die zalige tijden dat Dynamo nog betaalbaar en GOED was !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen