IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bethlehem Vorige pagina | Volgende pagina
kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 25-10-2010 11:00 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 22:42 schreef Marcel H. het volgende:
ik neem aan dat je Jo bedoelt
je bedoelt die split split met Joyless? die is van voor die heropname van SUIZID.
En Jo had ook al het een en ander aan vocalen voor de nieuwe plaar opgenomen en naar ze gestuurd. Als ik het goed heb. want op het moment dat hij dat zat te vertellen was het al half vier en was ik al goed dronken en hij aangeschoten. en Engels met dik Frans accent heb ik nog nooit goed verstaan haahahahaha


en het feit dat ik zoooo moe was, zal ook wel geen goed hebben gedaan aan mijn concentratie



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-10-2010 17:55 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

LOL kan me voorstellen... ach we zullen we zien weer allemaal


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-01-2011 21:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Stönkfitzchen EP ... nieuw... butt geluid of ligt dat aan mij ?

//edit: na nader inspectie lag het indd aan mij

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 30-01-2011 14:45]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-01-2011 21:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik vind het een heerlijk geluid hebben. Lekker schijfje.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-01-2011 10:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmmm nee ben echt een bethlehem fan, maar dit is niet echt geweldig.
Die zang van KV vind ik niet echt bijzoder en nog een remake van gestern starb ich ... beetje overdreven vind ik. Dan trek ik toch liever SUIZID uit de kast


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-01-2011 14:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

begint na paar luisterbeurten beter te worden...

trouwens...

The 11th Hour en Du Sollst Dich Töten ... ben ik toch niet de enige die hier een link tussen hoort hè...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-06-2011 16:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Fri, 01 Jul Berlin, DE Under The Black Sun Festival

Sat, 10 Sep Speyer, RP, DE Halle 101 - Speyer

Fri, 07 Oct OsnabrüCk, DE Ballroom Osnabrück

Sat, 08 Oct Ellrich, DE Lindenhof


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 09-06-2011 22:00 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Wie op zang, want ik las onlangs dat Bethlehem alweer een ex-project van meneer Kvaforth was...



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-06-2011 22:15 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

goeie vraag, las ook zoiets op lords of metal van mij mag KV thuis blijven

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 09-06-2011 22:16]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2011 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 09-06-2011 22:21 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Thanx, had het gemist! Ken die kerel niet, maar wss beter dan Niklas,das niet echt mn ding...



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-02-2012 12:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Naarmate ik deze band langer ken daalt Dictius Te Necare steeds verder in mijn achting. Ik geniet steeds meer van het iets subtielere en veel meer naar doom neigende Dark Metal en subliem plaatje SUIZID. DTN is ook wel lekker maar leunt imho iets teveel op het ziek willen klinken en heeft iets minder sterk materiaal dan de andere genoemde platen.




DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-10-2014 11:13 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

iemand nieuws over de nieuwe cd?





1. Ein Kettenwolf greint 13:11-18 04:49
2. Egon Erwin's Mongo-Mumu 05:00
3. Verbracht in Plastiknacht 04:42
4. Gebor'n um zu versagen 04:36
5. Nazi Zombies mit Tourette-Syndrom 04:41
6. Spontaner Freitod 04:46
7. Warum wurdest du bloß solch ein Schwein? 06:09
8. Höchst alberner Wichs 04:01
9. Ich aß gern' Federn 05:12
10. Letale familiäre Insomnie 05:20
11. Kinski's Cordycepsgemach 06:41
12. Antlitz eines Teilzeitfreaks 07:14

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 15-10-2014 11:16]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 29-10-2014 21:43 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Hexaphobia is erg goed.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-10-2014 8:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

waar heb je hem kunnen vinden?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-10-2014 10:54 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Op Spotify, maar ik ga 'm ook nog wel op cd kopen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-10-2014 11:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Spanx


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 30-10-2014 13:37 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Zijn jullie over die nieuwe te spreken dan? Lijkt wel Eisregen geworden.


wouter023


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-10-2014 16:09 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2014 13:37 schreef wouter023 het volgende:
Zijn jullie over die nieuwe te spreken dan? Lijkt wel Eisregen geworden.

Een ontzettende belediging voor Bethlehem!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-10-2014 16:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ben na het eerste nummer ook niet echt gelijk fan


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-10-2014 17:04 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Dan behoor ik dus blijkbaar tot de weinigen die het wel fantastisch vindt.
Of misschien heb ik wel een slechte smaak, dat kan ook.



wouter023
Usericon van wouter023
Posted 30-10-2014 17:04 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2014 16:09 schreef _Thomas_ het volgende:
Een ontzettende belediging voor Bethlehem!

Misschien ben ik wat teveel in de eerste 2 albums blijven hangen. Die waren geweldig, dat gothic/dark spul trek ik gewoon slecht.
En over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 30-10-2014 17:05]


wouter023


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2014 17:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vinnem ook heel teleurstellend


signature


herr
Usericon van herr
Posted 31-10-2014 9:48 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Inderdaad een tegenvaller van formaat. Bethlehem onwaardig, zeker na het sterke Stonkfitzchen.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 31-10-2014 10:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2014 16:09 schreef _Thomas_ het volgende:
Een ontzettende belediging voor Bethlehem!


Ergere belediging dan Eisregen bestaat immers niet.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen