IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : wie heeft er ervaring met Reiki ??? Vorige pagina | Volgende pagina
Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 28-02-2004 11:08 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Hehe. Ik zie dat ik binnen kom en meteen een foute indruk achterlaat.
Een bovennatuurlijke kracht, dat valt reuze mee. Zo bedoelde ik het niet.

Ik ben gewoon erg onder de indruk van wat het bij me heeft losgemaakt, en als ik dan mensen als Mörke zo stompzinnig en kinderachtig zie reageren wil dat er nog wel eens voor zorgen dat ik in een belabberde tirade ontsteek om m'n gelijk te krijgen.
Mijn excuses daarvoor als ik verkeerd overkwam.

....Maar ik ben dus nog steeds van mening dat het weldegelijk bestaat.


Jullie zijn allemaal negers!


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 03-03-2004 15:36 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

... werkt ook!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 04-03-2004 3:16 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 3 maart 2004 15:36 schreef Stringz het volgende:
... werkt ook!

bier heeft ook met mystiek te maken . heb laatst een artikel gelezen over geschiedenis van bier , gaat terug naar de oudheid



Skull
Usericon van Skull
Posted 04-03-2004 3:43 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 4 maart 2004 3:16 schreef Vinay het volgende:
bier heeft ook met mystiek te maken . heb laatst een artikel gelezen over geschiedenis van bier , gaat terug naar de oudheid





- Mutatis mutandis -


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 06-03-2004 15:11 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

achjah, wel zielig hoe sommige mensen zo hunne zever hier neergooien zonder dat ze er iets van afweten... achjah ieder zijn mening :-) :-) :-) maar mensen die denken dat je met reiki kan beginnen zo hupla van 1.2.3... wrong. okee sommige uitzonderingen zullen het snel doorhebben. nu, ik heb nog geen inwijding gehad, zal er misschien ooit van komen, maar dan heb ik wel de vraag, of je echt een inwijding nodig hebt om reiki te doen.. reiki is in mijn ogen een kwestie van oefenen, mediteren en visualiseren... ik had tijdje geleden een spierontsteking in men pols en ben blij dat een vriend van mij me geholpen heeft...
nujah accupunctuur zou wel helpen , dit staat overal bekend, terwijl ze daar ook maar naaldjes in uw lichaam steken... bij reiki leg je je handen ook op bepaalde enegiepunten in je lichaam,.. vind het wel een grote gelijkenis, maar dan zonder naalden.... zou da kunnen?...


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 07-03-2004 17:08 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

ik heb wel ervaring met reiki maar ook met het sjamanisme, en dan vooral de sjamaan zelf die op een soort gelijke manier als met reiki pijn weg kan halen en je kan genezen. ik moet zeggen dat ik liever naar een sjamaan ga omdat je niet zomaar, als je geld hebt tenminste, sjamaan kan worden. je kunt alleen sjamaan worden als je aanleg hebt en als je in de leer gaat bij een sjamaan, soort mentorschap zegmaar

maargoe das mijn mening ik voel me gewoon nie lekker bij de reiki mensen die ik ken maar dat kan ook gewoon aan de mensen liggen.


voer geen oorlog, voer de eendjes


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 10-03-2004 15:13 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

...en neem drr zelf ook één


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-03-2004 3:37 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik heb geen ervaring met reiki , wel vind ik verschijnselen als handopleggen en shamanisme en bijna alle onderwerpen uit esoterie interessant voorzover de boeken door serieuze wetenschappers zijn geschreven .
aandacht geven zal ook wel helpen , soms is het probleem dat er een communicatiestoornis is , of dat iemand niet laat blijken dat ze gediend is van mijn aandacht voor haar... , maar nu ben ik off topic

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-03-2004 5:32]



Stringz
Usericon van Stringz
Posted 12-03-2004 14:18 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

huh?!.....ach ja....in ieder geval wat ik zeggen wou.....


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-03-2004 3:35 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda


(ik ben overdag meestal niet online ,omdat ik daar geen mogelijkheid voor heb )


on topic : ik maak gebruik van andere energieen , reiki maakt gebruik van prana , ik maak gebruik van shakti , volgens mij een andere vorm van energie , misschien weet een van jullie meer over verschillende vormen van energie

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 15-03-2004 3:39]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 14:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 11:05 schreef mörke het volgende:
Reiki is gay
Reiki is nep
Reiki is voor slappe lullen
Reiki is een vrouwenverzinsel
Reiki is kut (oh ja joh?)
Reiki is een sprookje
Reiki is bijgeloof
Reiki is voor fortuyn-stemmers
Reiki is voor christenen
Reiki is voor anaal gefixeerden
Reiki is



Flikker toch op met je zogenaamde spirituele beleving van 16 jaar, ga godveredomme eerst een paar boeken lezen of denk uberhaupt zelf na voordat je die 'prescribed nonsense' van de een of andere erg hippe oosterse huisvrouwen-beweging maar klakkeloos aanneemt.

"Ja, ik kan mensen genezen met mijn handen zonder ze echt aan te raken."

Tuurlijk, dat kan jij wel, voel je maar bijzonder en ingewijd, christen.


Morke heeft zoals vaker gewoon gelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-09-2006 14:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hij zal dit ruim twee jaar na dato ongetwijfeld erg fijn vinden om te horen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 14:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2006 14:10 schreef Mark het volgende:
Hij zal dit ruim twee jaar na dato ongetwijfeld erg fijn vinden om te horen
Ik schopte het omhoog voor onze lieve Dolk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2006 14:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Verveel je je Chelman?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 14:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zie een van de zojuist door Illu gesloten topics en bied je excuses aan, slet!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2006 14:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sorry hoor.

*bukt*



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 14:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

*Houdt handen omhoog*

Spert Snaack's bilster wijd open met:


REIKI POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2006 14:16 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Goh. Dus jij hebt wel ervaring met Reiki, Chel ? Vertel. Deel je ervaringen. We willen het horen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2006 14:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*veegt klodders brood vermengd met koffie van beeldscherm*

Met Reiki power natuurlijk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 14:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, nou...uhm, hmmzz, weet je. Ja, dinges. Je houdt je handen omhoog, weet je. En de spirituele kracht zoekt je chakra en zo. En daardoor komt de geest van de natuur vrij, en die zoekt je ziektes op en zo, weet je. En dan ben je genezen.

Dat is dan €50,-


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-09-2006 14:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2006 14:18 schreef Chelman het volgende:
Ja, nou...uhm, hmmzz, weet je. Ja, dinges. Je houdt je handen omhoog, weet je. En de spirituele kracht zoekt je chakra en zo. En daardoor komt de geest van de natuur vrij, en die zoekt je ziektes op en zo, weet je. En dan ben je genezen.

Dat is dan €50,-


Mijn client, Het Alwezen, heeft copyright op minstens drie van de door u genoemde termen.
We zullen die 50 euri maar laten zitten, shall we ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 20-09-2006 14:20 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht



"Mensen die geld vragen om een behandeling te geven, vind ik ook geld klopperij.

Ik heb de 2 curssesen het voor mijzelf gedaan en niet voor een ander."


Mensen die geld vragen om een behandeling te geven kunnen er kennelijk niets anders voor terugkrijgen. Ikzelf doe het ook af en toe, als ik niet in de volste overtuiging ben dat diegene het ECHT nodig heeft. Reiki is iets dat je geeft, en voor niets gaat de zon op, toch? (Als een kunstenaar een geweldig schilderij heeft gemaakt, koop je hem dan voor enkel de materiaalkosten? Nee hè. Zo zit het ook met Reiki.)

De cursus (1) heb ik gedaan onder dwang van mijn vader, alleen ben ik ermee doorgegaan en hij niet (hij wil nu de 2e graad omdat zijn reiki 'kapot' zou zijn, muhahaha! nitwit.) Maar ik ga binnenkort voor mezelf ook voor 2. Omdat ik er blij van word om mijzelf en anderen te helpen.

Ik geloof dat ik mijn examens heb gehaald door de druppel die de emmer deed overlopen; tijdens de examens afstandsreiki gekregen van mijn vriend. Waardoor ik rustig genoeg aan het werk was, en niet aan het panieken was (wat ik wel had verwacht). Vanaf het tweede examen de 'stuurtijden' opgeschreven, en ze kwamen overeen. Reiki is voor mij zeker geen nonsens.

Verder heb ik wel een hekel aan de Alliance. Zij zijn van mening dat Reiki een fantastisch cadeau is aan jezelf (wat natuurlijk ook zo is) en wat gekoesterd moet worden, en waardevol gevonden (wat ook zo is). Met als gevolg dat de prijzen zo enorm zijn dat de enige mensen die tegenwoordig nog cursussen doen bij de Alliance, de mensen zijn die óf het diplomatje met het gouden stickertje graag willen, die door de Alliance ingeleid zijn ('onze reiki is de enige echte'), die de Vrije Meesters niet vertrouwen, of de mensen erg rijk zijn en het leuk vinden om zo'n cursusje te doen. Helaas is het laatste type vrijwel de enige die de cursussen doet tegenwoordig, zelfs tijdens mijn eigen inwijdingen was ik 1. de enige onder de 45 (namelijk 16), 2. De enige die niet getrouwd was met een rijke vent.
Overigens is ons bij de o zo heilige alliance niet verteld dat je voor en na behandelingen je handen moet wassen, één van de belangrijkste dingen bij het geven van behandelingen. Daarom wordt mijn volgende inwijding gedaan bij een vrije meester.



Dolk
Usericon van Dolk
Posted 20-09-2006 14:22 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

overigens excuses voor het openen van een nieuwe topic...


acid
Usericon van acid
Posted 20-09-2006 14:23 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2006 14:20 schreef Dolk het volgende:
"Mensen die geld vragen om een behandeling te geven, vind ik ook geld klopperij.

Ik heb de 2 curssesen het voor mijzelf gedaan en niet voor een ander."


Mensen die geld vragen om een behandeling te geven kunnen er kennelijk niets anders voor terugkrijgen. Ikzelf doe het ook af en toe, als ik niet in de volste overtuiging ben dat diegene het ECHT nodig heeft. Reiki is iets dat je geeft, en voor niets gaat de zon op, toch? (Als een kunstenaar een geweldig schilderij heeft gemaakt, koop je hem dan voor enkel de materiaalkosten? Nee hè. Zo zit het ook met Reiki.)

De cursus (1) heb ik gedaan onder dwang van mijn vader, alleen ben ik ermee doorgegaan en hij niet (hij wil nu de 2e graad omdat zijn reiki 'kapot' zou zijn, muhahaha! nitwit.) Maar ik ga binnenkort voor mezelf ook voor 2. Omdat ik er blij van word om mijzelf en anderen te helpen.

Ik geloof dat ik mijn examens heb gehaald door de druppel die de emmer deed overlopen; tijdens de examens afstandsreiki gekregen van mijn vriend. Waardoor ik rustig genoeg aan het werk was, en niet aan het panieken was (wat ik wel had verwacht). Vanaf het tweede examen de 'stuurtijden' opgeschreven, en ze kwamen overeen. Reiki is voor mij zeker geen nonsens.

Verder heb ik wel een hekel aan de Alliance. Zij zijn van mening dat Reiki een fantastisch cadeau is aan jezelf (wat natuurlijk ook zo is) en wat gekoesterd moet worden, en waardevol gevonden (wat ook zo is). Met als gevolg dat de prijzen zo enorm zijn dat de enige mensen die tegenwoordig nog cursussen doen bij de Alliance, de mensen zijn die óf het diplomatje met het gouden stickertje graag willen, die door de Alliance ingeleid zijn ('onze reiki is de enige echte'), die de Vrije Meesters niet vertrouwen, of de mensen erg rijk zijn en het leuk vinden om zo'n cursusje te doen. Helaas is het laatste type vrijwel de enige die de cursussen doet tegenwoordig, zelfs tijdens mijn eigen inwijdingen was ik 1. de enige onder de 45 (namelijk 16), 2. De enige die niet getrouwd was met een rijke vent.
Overigens is ons bij de o zo heilige alliance niet verteld dat je voor en na behandelingen je handen moet wassen, één van de belangrijkste dingen bij het geven van behandelingen. Daarom wordt mijn volgende inwijding gedaan bij een vrije meester.




Volgens mij kun je beter eerst aan de cursus Aidsremmers voor beginners gaan werken


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-09-2006 14:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2006 14:20 schreef Illusione het volgende:
Mijn client, Het Alwezen, heeft copyright op minstens drie van de door u genoemde termen.
We zullen die 50 euri maar laten zitten, shall we ?


Als je niet betaalt krijg je BAD KARMA!

En dan worden je chakra's verdrietig!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen