IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : wie heeft er ervaring met Reiki ??? Vorige pagina
Dolk
Usericon van Dolk
Posted 22-09-2006 14:02 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

Energie van moeder aarde... alleen de zon is tegenwoordig nog gratis. Voor de grond moet je betalen; als de grond vruchtbaar is moet je MEER betalen.



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-09-2006 11:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

De slet doet aan prostitutie!


mvg wk10


Metal Okkie
Usericon van Metal Okkie
Posted 25-09-2006 1:54 by Metal Okkie Wijzig reactieProfiel van Metal OkkieQuote dit bericht

Normaal sta ik heel sceptisch tegenover dit soort (niet tastbare) zaken. Ik heb echter veel last van mijn nek ( nee, niet van het headbangen) en de behandelingen van de fysiotherapeut baten mij maar tijdelijk.
Onlangs heb ik reikki gekregen van een collega onder het mom van "baat het niet dan schaadt het niet". Vraag me niet hoe het kan, maar ik voel gewoon de warmte door mijn hals stromen als ik behandeld word en ik wordt met geen hand aangeraakt.
Schiet mij maar lek, maar het helpt.


!


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 26-09-2006 11:09 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

Ik heb geen ervaringen met reiki, maar wel met energie stromen in het lichaam e.d., dus zo skeptisch sta ik er zelf niet voor.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-09-2006 12:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 23:28 schreef Dolk het volgende:
Een keertje gratis reiki kan dus best.

Maar wat ik dus wilde zeggen: ook wetenschap is niet vaststaand. Niets is vaststaand. Oftewel, reiki ook niet.

Overigens is homeopathie "de kunst de geneesmiddelen uit planten te halen". Fytotherapie is dus ook een soort homeopathie, al vinden sommige mensen van niet.


Wetenschap heeft in zoverre een vaststaande basis dat je keer op keer met dezelfde resultaten op de proppen kan komen. Het is in die zin een constante. Dit is met reiki of weet ik veel wat voor een andere soort middel niet het geval. Je kan het niet eens vergelijken


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 27-01-2007 10:59 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 12:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Wetenschap heeft in zoverre een vaststaande basis dat je keer op keer met dezelfde resultaten op de proppen kan komen. Het is in die zin een constante. Dit is met reiki of weet ik veel wat voor een andere soort middel niet het geval. Je kan het niet eens vergelijken


Mag ik je helpen herinneren aan dat de ideeën van de wetenschap over de tijden veranderd zijn?

Galileo Galilei werd gehaat door wetenschappers. Waarom? Hij verklaarde dat een twee ballen van dezelfde maat maar met een ander gewicht even hard zouden vallen. Natuurlijk kon dit volgens de wetenschap van toendertijd niet, want natuurlijk, als iets lichter is, dan valt het minder snel. Helaas, Galilei heeft gelijk gekregen, en het beeld van de wetenschap verschoof.
Ik vind het dan ook naïef om te zeggen dat wij nu dingen zeker weten, want de wetenschappers in de tijd van Galilei wisten het ook zeker.

Voorbeeldje van het hier en nu: de wet van Heisenberg. Wat weten we daar nog weinig vanaf... die kan best eens niet kloppen.


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 27-01-2007 11:02 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

Overigens is Reiki ook aardig constant.. Reiki is in zoverre constant als dat iemand in je hand kan knijpen. Door wat training en de goeie instelling voelt het bij de één beter en sterker dan bij de ander. Het voelt compleet anders (iedereen pakt een hand om in te knijpen ook anders vast), maar er wordt nog steeds in je hand geknepen door een andere hand.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen