IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De muur in Israel.... Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 15:08 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 15:02 schreef arrebar het volgende:
Het is toch belachelijk dat een volk dat op zon manier is onderdrukt nu zelf volkeren op die manier gaat onderdrukken.

Het is al vaker zo geweest dat de slachtoffers later daders werden...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2004 15:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Edit: Israel for teh w1n!

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 30-08-2006 14:36]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 15:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:45 schreef arrebar het volgende:
Het is jammer dat het idee van de muur zo nageaapt is als het maar kan. Iets meer dan een halve eeuw geleden werden er in Oost-Europa allemaal wijken omringt door muren om de mensen te beschermen tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Dat hebben ze in Israël goed afgekeken!


Je insinuatie is onterecht aangezien de ghetto's niet in Oost-Europa opgezet waren maar in het door Duitsland bezette Oost-Europa en met name de ghetto in Warschau.


Wat de muur betreft kan het mij weinig boeien aangezien het een binnenlandse aangelegenheid is van Israel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2004 15:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

muur erom, dakkie erop, tribunes erin, colosseum 2004 !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 15:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:
Wat de muur betreft kan het mij weinig boeien aangezien het een binnenlandse aangelegenheid is van Israel.


Chelman, met alle respect, dat is toch wel heel gemakkelijk. Als de noordpolen de zuidpolen af gaan maken moeten wij ons er dan maar stil over houden omdat het een "binnenlandse aangelegenheid" is?

Overigens is zelfs je eerste argument niet waar want de muur komt op paletijns grondgebied.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-02-2004 19:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:
Je insinuatie is onterecht aangezien de ghetto's niet in Oost-Europa opgezet waren maar in het door Duitsland bezette Oost-Europa en met name de ghetto in Warschau.

Dus de ghetto's stonden toch gewoon in oost europa, dan klopt het wel wat ik zeg.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 19:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 19:37 schreef arrebar het volgende:
Dus de ghetto's stonden toch gewoon in oost europa, dan klopt het wel wat ik zeg.


Ja....maar je doet denken alsof de oost-europeanen ze bouwden......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-02-2004 20:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2004 19:40 schreef Chelman het volgende:
Ja....maar je doet denken alsof de oost-europeanen ze bouwden......

Ik weet donders goed dat de nazi's ze gebouwd hebben, daar doel ik juist op. Wat Israël nu doet is hetzelfde als wat de Duitsers met de joden hebben gedaan tot 1941.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


metalrus
Usericon van metalrus
Posted 24-02-2004 20:32 by metalrus Wijzig reactieProfiel van metalrusQuote dit berichthttp://www.metalmania.net

quote:
Op 24 februari 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:


Wat de muur betreft kan het mij weinig boeien aangezien het een binnenlandse aangelegenheid is van Israel.


Dan hadden de amerikanen Irak nooit mogen aanvallen. Dat Saddam wapens had en heeft aardig wat koerden afgeslacht, dit zijn ook typische voorbeelden van binnenlandse aangelegenheden. Hetzelfde geldt voor Milosevich en Kosovo.


metalmania.metalhosting.info


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-02-2004 21:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik dacht dat deze topic ging over mensen van De Muur in Israel.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 21:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 21:11 schreef MBMarduk het volgende:
Ik dacht dat deze topic ging over mensen van De Muur in Israel.


Ga toch met tumoren bezaaide negerpiemles zuigen, jij!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-02-2004 0:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 februari 2004 15:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Chelman, met alle respect, dat is toch wel heel gemakkelijk. Als de noordpolen de zuidpolen af gaan maken moeten wij ons er dan maar stil over houden omdat het een "binnenlandse aangelegenheid" is?


Idd; dit conflict staat ook nog eens symbool voor religieuze 'apartheid' zal ik het maar noemen.

quote:
Overigens is zelfs je eerste argument niet waar want de muur komt op paletijns grondgebied.


En daar zit em natuurlijk de kneep; het is ordinair landpikkertje en borduurt voort op het nederzettingenbeleid.

Op zich lijkt een muur me geen slecht idee (maar dan wel goed geplaatst); samenleven lukt duidelijk niet; dan maar een tijd apart en eens kijken of de gemoederen ooit bedaren...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2004 1:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee een muur ook niet want de palastijnen zijn erg afhankelijk van de israelis tov water, en voedsel en dergelijken.

het beste is gewoon een atoombom vastbinden aan een palastijn en een leuke nieuwe badplaats maken aan de grens van Jordanië en zo is er gelijk een betere verbinding dan het Suez kanaal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-02-2004 12:16 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 1:06 schreef ElitE het volgende:
...
het beste is gewoon een atoombom vastbinden aan een palastijn en een leuke nieuwe badplaats maken aan de grens van Jordanië en zo is er gelijk een betere verbinding dan het Suez kanaal

ROFL!
Alleen: die krengen schijnen wel erg lomp en zwaar te zijn


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-02-2004 12:18]


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 25-02-2004 12:38 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 15:34 schreef Chelman het volgende:
Je insinuatie is onterecht aangezien de ghetto's niet in Oost-Europa opgezet waren maar in het door Duitsland bezette Oost-Europa en met name de ghetto in Warschau.


Wat de muur betreft kan het mij weinig boeien aangezien het een binnenlandse aangelegenheid is van Israel.


Jodenvervolging binnen Duitsland was ook een binnenlandse aangelegenheid.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2004 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 12:38 schreef Phlegyas het volgende:
Jodenvervolging binnen Duitsland was ook een binnenlandse aangelegenheid.
Alleen jammer dat Nederland toen bij Duitsland hoorde en het dus ook een enderlandse aangelegenheid was/is.



Rottenbody-orgy
Lekker rondkloten
Usericon van Rottenbody-orgy
Posted 25-02-2004 17:06 by Rottenbody-orgy Wijzig reactieProfiel van Rottenbody-orgyQuote dit berichthttp://www.soulreaver.wingsofdeath.nu

quote:
Op 25 februari 2004 12:57 schreef Jenje het volgende:
Alleen jammer dat Nederland toen bij Duitsland hoorde en het dus ook een enderlandse aangelegenheid was/is.


ja maar dat was volgens mijn geen vrije keuze van nederland


"Intergalactic Primordial Death Atack ........"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-02-2004 15:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Gelukkig hebben Berlijnse Mensen/ (Joden?) wel door dat de muur niet zo'n goed idee is.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-03-2004 22:49 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik had de muur opzich wel een goed idee gevonden als ze alleen hun grens zouden bewaken en niet palestijnen zouden omsingelen.

Om dit te doen moeten ze dus wel wat van hun eigen gebied opgeven, en er moet meer muur gebouwd worden. Zoals het nu gebeurt sluit je iemand op, en dat is slecht.

Overigens, dat veel palestijnen afhankelijk zijn van joden is hun eigen zeer zielige keuze. Hadden ze maar geld in een eigen infrastructuur etc. moeten pompen ipv wapens.



Follow the freezing moon...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-03-2004 23:15 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 22:49 schreef Freduk het volgende:
Hadden ze maar geld in een eigen infrastructuur etc. moeten pompen ipv wapens.

Volgens mij is dat een iets te simpele redenatie...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-03-2004 23:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 22:49 schreef Freduk het volgende:

Overigens, dat veel palestijnen afhankelijk zijn van joden is hun eigen zeer zielige keuze. Hadden ze maar geld in een eigen infrastructuur etc. moeten pompen ipv wapens.




Van dit soort kortzichtige opmerkingen krijg ik hartverzakkingen, man, alles wordt immers met de grond gelijk gemaakt wat de Palestijnen aan infrastructuur weten op te bouwen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-03-2004 23:50 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Bouwen de palestijnen dan zelf alles op? Ik weet dat ze in ieder geval voor hun stroomvoorziening afhankelijk zijn van de joden, die dan ook het vermogen hebben hem om om de haverklap deze stroom uit te schakelen.

Maar goed, evengoed is het een te beperkte redenatie van mijn kant uit, omdat de joden wel de "handel" van de palestijnen tegenwerkt, weet niet wat ze te bieden zouden kunnen hebben maar de joden voorkomen dus vrije handel. Dus ik moet je helaas deels gelijk geven


Follow the freezing moon...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2004 10:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

in de oneindige reeks "schokkende acties van militante israeli's t.o.v. arabieren" de volgende aflevering (van FOK)

Arabische Israëliërs worden gemerkt op werkplaats


Bij de bouw van een nieuwe vleugel voor het Israëlische parlement, de Knesset, hebben Arabische Israëliërs een helm moeten dragen die visueel te onderscheiden was van de helm van alle andere werknemers. Om hen te kunnen onderscheiden van andere werknemers kregen zij van de dienst bouwtoezicht een witte helm met rode verf erop, terwijl andere werknemers uit het buitenland een schone witte helm kregen. Zo kon het veiligheidspersoneel hen onderscheiden van buitenlandse arbeiders. Dat heeft het Israëlische parlement dinsdag toegegeven, nadat de Israëlische krant Maariv een foto had afgedrukt van vijf arbeiders met witte helmen, waarvan er drie met rode verf waren gemarkeerd.

De voorzitter van de Knesset, Reuven Rivlin, heeft direct nadat het bekend werd de opdracht gegeven om de markeringen te verwijderen, omdat hij niet wil dat de markeringen gezien kunnen worden als een manier om een etnisch of religieus onderscheid te maken. Een Israëlisch parlementslid van Arabische afkomst, Ahmed Tibi, noemde de markering racisme en verwees naar de 'jodensterren' die de joden in de tweede wereldoorlog moesten dragen.

Een woordvoerder van opdrachtgevers gaf aan dat het slechts een tijdelijke maatregel was, omdat nog niet iedereen een uitgebreide veiligheidscheck hadden ondergaan. De Arabische medewerkers zouden na de controle een gewone witte helm krijgen, zodra deze was voltooid.



Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 10-03-2004 10:09 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Gewoonlijk wordt zo'n muur pas na ongeveer 34jaar afgebroken.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-03-2004 15:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Schuif het nu niet elke keer op ed Israeli's en de Amerikanen wat is er ineens allemaal hetze tegen die landen...


De palestijnen zijn net zo fout en de Israeli's zitten daar echt niet lekker tussen 40 Moslimnaties in die allemaal hun bloed wel kunnen drinken..

hoe je het ook wendt of keert ook de Joden hebben recht op een land om te leven....

het stukje dat ze hebben is al vreselijk klein vergeleken met sommige Arabische naties en zouden ze daar nog meer op moeten inleveren.....zeker als je bedenkt hoeveel Joden er op de wereld in Diasporra leven.

natuurlijk moet er een oplossing komen, en helaas zal dat nog lang duren...want ook de palestijnen moeten ergens wonen.

Maar het grappige is dat het ze alleen specifiek om het land lijkt te gaan waar ed oden wonen want dat stoort ze, dat er niet- Moslims in het midden Oosten wonen daar gaat het om.

genetisch gezien zijn Joden ook Arabieren, het is alleen de religie wat ze scheidt!

Alleen het mindless gebash van Israel (vanwege de connectie met de USA) en de USA begint ronduit belachelijke vormen aan te nemen....

De Amerikanen gaan op een veel verantwoordelijkere manier om met hun macht dan elke Arabische zou doen mochten ze een zelfde macht hebben, dat wil niet zeggen dat ze geen fouten maken maar dat doet iedereen nietwaar!






Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen