IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : VS-rapport kondigt milieuramp aan Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

overgenomen uit een Vlaamse krant; of het een topic waard is bepalende moderaters maar. Ik vind van wel, het feit nit maar wel de erkenning uit een bepaalde hoek.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default/snelnieuws/buitenland/040223_milieuramp/index.htmlVS-rapport kondigt milieuramp aan

Klimaatsveranderingen zijn wereldwijd
een grotere bedreiging dan terrorisme.
Dat staat in een rapport van het
Amerikaanse ministerie van Defensie.


Het rapport werd maanden stilgehouden,
maar lekte uit in de Britse krant The
Observer.

Het schetst een dramatisch beeld van
wat ons vanaf 2005 te wachten staat:
vloedgolven, Siberische winters en
hittegolven. Hongersnood en watertekort
zullen migratiestromen op gang brengen
en heel wat conflicten veroorzaken.

Het rapport brengt president Bush in
nauwe schoentjes. Die ontkende steeds
het broeikaseffect





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2004 15:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... vlaamse krant ...

de VS is één grote milieuramp, ze weigeren ook maar enigszins te werken aan een betere leefomgeving


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 15:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 15:53 schreef Jenje het volgende:
... vlaamse krant ...

de VS is één grote milieuramp, ze weigeren ook maar enigszins te werken aan een betere leefomgeving


ironisch gezien heeft de VS nog schitterende natuurgebieden.Maar ik ben benieuwd hoe George er op gaat reageren. (als hij dat al doet). en de bron, Amerikaanse defensie, is natuurlijk apart.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-02-2004 16:00]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 16:05 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Misschien is het een economisch-strategische-manier om de Europese economie te schaden en op die manier de bijzonder zwakke dollar weer omhoog te trekken...


Conspiracy Theory mode off



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 16:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:05 schreef Azagthoth het volgende:
Misschien is het een economisch-strategische-manier om de Europese economie te schaden en op die manier de bijzonder zwakke dollar weer omhoog te trekken...


Conspiracy Theory mode off


zet je conspiracy mode weer eesn aan want hoe zie je dat? migratie stromen komen niet alleen naar europabijv. ook naar de VS zullen dan mensen trekken en binnen de vs natuurlijk ook .hetzelfde met veranderingen in de hydrologie etc. kortom, het lijkt mij onmogelijk dat zulke rampen alleen in europa zullen gaan plaatsvinden en de VS ontzien.


Maar nogmaals: ik vind de bron nogal gek.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-02-2004 16:11 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hoorde vanochtend idd dat Nederland wel eens getroffen zou kunnen worden door een vloedgolf. Ach ja, dan beginnen we toch weer overnieuw?!
Maargoed, Amerika en z'n crap, geloof er ook niet alles van.


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2004 16:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik wil best geloven dat het kan/gaat gebeuren maar 2005 vind ik zodichtbij klinken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 16:13 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:11 schreef stigma het volgende:
Hoorde vanochtend idd dat Nederland wel eens getroffen zou kunnen worden door een vloedgolf. Ach ja, dan beginnen we toch weer overnieuw?!
Maargoed, Amerika en z'n crap, geloof er ook niet alles van.


Neem dit maar aan want het staat nie alleen in dit rapport


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-02-2004 16:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ach, Schubbekutteveen aan het strand zou best prettig zijn.
En hoe heeft men dat zo berekend eigenlijk?


Subtiel kamerolifantje


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 16:14 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:12 schreef kwelgeest het volgende:
Ik wil best geloven dat het kan/gaat gebeuren maar 2005 vind ik zodichtbij klinken.


Het is al aan de gang, hoor


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 16:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 februari 2004 16:09 schreef attila_de_hun het volgende:
zet je conspiracy mode weer eesn aan want hoe zie je dat? migratie stromen komen niet alleen naar europabijv. ook naar de VS zullen dan mensen trekken en binnen de vs natuurlijk ook .hetzelfde met veranderingen in de hydrologie etc. kortom, het lijkt mij onmogelijk dat zulke rampen alleen in europa zullen gaan plaatsvinden en de VS ontzien.


Maar nogmaals: ik vind de bron nogal gek.



Niet als het een vals rapport is met als enige doel om paniek te zaaien. Als heel Europa maatregelen gaat treffen om zich voor te bereiden op een grootschalige ramp, dan zal er diep in de buidel getast worden. Dat geld komt dan uit de Europese schatkist.



(ik weet, ver gezocht)

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-02-2004 16:16]



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 24-02-2004 16:14 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

volgens mij heeft elke wetenschapper zijn eigen opvatting over milieu en broeikasffect etc



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2004 16:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:14 schreef BARABAS het volgende:
Het is al aan de gang, hoor
no shit sherlock


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 16:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 16:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:14 schreef Azagthoth het volgende:
Niet als het een vals rapport is met als enige doel om paniek te zaaien. Als heel Europa maatregelen gaat treffen om zich voor te bereiden op een grootschalige ramp, dan zal er diep in de buidel getast worden. Dat geld komt dan uit de Europese schatkist.



(ik weet, ver gezocht)


ja, het is natuurlijk een optie. maar dat zou wel zeer sterk zijn.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 24-02-2004 16:18 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:16 schreef attila_de_hun het volgende:
hier is de bron. schitterend artikel;

http://observer.guardian.co.uk/international/story/0,6903,1153513,00.html


Zozo, daar zijn ze snel achter...



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 16:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Is het niet gewoon een worst-case-scenario wat "uitgelekt" is?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-02-2004 16:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

moeilijk te zeggen of wij op zichzelf daar verantwoordelijk voor zijn. Ik denk toch dat het een combinatie is van een natuurlijk overgang en milieu vervuiling.
2005 is trouwens wel erg dichtbij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-02-2004 16:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:19 schreef Azagthoth het volgende:
Is het niet gewoon een worst-case-scenario wat "uitgelekt" is?
Denk het wel, 20 jaar is erg snel namelijk...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-02-2004 16:24 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

We gaan er allemaal aan!!! Kwellie, zie je? We hoeven niets te doen, het gaat vanzelf!


Subtiel kamerolifantje


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 16:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:05 schreef Azagthoth het volgende:
Misschien is het een economisch-strategische-manier om de Europese economie te schaden en op die manier de bijzonder zwakke dollar weer omhoog te trekken...


Conspiracy Theory mode off


Zwakke dollar is in belang van de VS en wordt bewust laag gehouden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 16:27 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

En ik altijd maar denken dat een sterke munteenheid een economisch voordeel was.



Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 24-02-2004 16:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Als je rondom je kijkt zal het er vroeg of laat van komen dat we gaan boeten voor onze 'non stop' vervuiling. Als het kalf verdronken is gaan ze eens beginnen nadenken.

De egoïsten die hun zakken vullen met producten te maken die het milieu schaden zijn er zich kennelijk niet van bewust dat ze er ook (nu zelfs al) onder zullen lijden.

Geldzucht moet de wereld uit en de echte waarden des levens moeten weer ingeburgerd worden! De natuur wint uiteindelijk altijd, waar is ons respect naartoe?

Spijtig.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2004 16:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:24 schreef stigma het volgende:
We gaan er allemaal aan!!! Kwellie, zie je? We hoeven niets te doen, het gaat vanzelf!
Ik heb je nooit echt ongelijk gegeven maar ik ben er niet van overtuigd dat zulk soort dingen de hele mensheid wegvagen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2004 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:11 schreef stigma het volgende:
Hoorde vanochtend idd dat Nederland wel eens getroffen zou kunnen worden door een vloedgolf. Ach ja, dan beginnen we toch weer overnieuw?!
Maargoed, Amerika en z'n crap, geloof er ook niet alles van.
Nederland kan ook getroffen worden door een roze olifantje ....


Alles is mogelijk ....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2004 16:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 16:27 schreef Azagthoth het volgende:
En ik altijd maar denken dat een sterke munteenheid een economisch voordeel was.
Nee dan ben je te duur voor het buitenland --> geen export --> geen inkomen.
Waarom denk je dat de Europese economie slechter ontwikkeld dan de Amerikaanse momenteel?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen