IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Phlebotomized Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-02-2004 0:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hmmm....een recente discussie met Kwelgeest bracht me weer op het idee om de geniale (IMHO) Preach Eternal Gospels eens weer een draaibeurt te geven.

Wat een heerlijk lompe en mega zware DM uit Neerlands bodem

Helaas heb ik dus alleen PEG. Wat vindt men van Immense Suspense (o.i.d.)? Is die het opjagen waard?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-02-2004 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 februari 2004 0:39 schreef Chelman het volgende:
Hmmm....een recente discussie met Kwelgeest bracht me weer op het idee om de geniale (IMHO) Preach Eternal Gospels eens weer een draaibeurt te geven.

Wat een heerlijk lompe en mega zware DM uit Neerlands bodem


Hmmm de grunt is vet maar de muziek vind ik juist ontzettend melodieus; goeie violist ook al schijnen de meningen over de toetsenist verdeeld te zijn

quote:
Helaas heb ik dus alleen PEG. Wat vindt men van Immense Suspense (o.i.d.)? Is die het opjagen waard?


Immense intense suspense is dat zeker waard!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-02-2004 1:17 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 0:39 schreef Chelman het volgende:
Hmmm....een recente discussie met Kwelgeest bracht me weer op het idee om de geniale (IMHO) Preach Eternal Gospels eens weer een draaibeurt te geven.

Wat een heerlijk lompe en mega zware DM uit Neerlands bodem

Helaas heb ik dus alleen PEG. Wat vindt men van Immense Suspense (o.i.d.)? Is die het opjagen waard?


DAs een gave plaat (gelijk ook de enige die ik ken)


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-02-2004 1:19 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Het is mijns inziens ook een van de meest verniewende platen ooit in Nederland gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 26-02-2004 2:44]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2004 8:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ken alleen hun eerste 7"ep welke destijds zeker de moeite waard was.Kan me alleen niet meer al te veel herinneren want het zal toch wel zo'n 10 jaar geleden zijn nu dek ik.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-02-2004 8:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 februari 2004 8:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ken alleen hun eerste 7"ep welke destijds zeker de moeite waard was.Kan me alleen niet meer al te veel herinneren want het zal toch wel zo'n 10 jaar geleden zijn nu dek ik.


In search of tranquillity?
Da's samen met hun demo 'Devoted to god' wel hun zwaarste werk en dat is vet jah!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-02-2004 8:48 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Phleb rules!!

Immense Intense Suspense is errug gaaf en ik vind ook de plaat: Skycontact erg goed!!!

leuke verrassing op skycontact trouwens, een zeer "hidden instrumental track"


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-02-2004 8:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 1:08 schreef Mutilator het volgende:
Hmmm de grunt is vet maar de muziek vind ik juist ontzettend melodieus; goeie violist ook al schijnen de meningen over de toetsenist verdeeld te zijn

Immense intense suspense is dat zeker waard!!!


Melodieus? Violist? Heeft dit in de verte iets weg van Dark Lunacy (da's voor mij persoonlijk zo'n beetje de allerbeste band die ik ken...) ?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2004 10:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 8:44 schreef Mutilator het volgende:
In search of tranquillity?
Da's samen met hun demo 'Devoted to god' wel hun zwaarste werk en dat is vet jah!
Yep, dat is 'em


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-02-2004 10:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

de meeste nummers van In Seach Of Tranquillity staan op Immense Intense Suspense.

Iemand bekend met Skycontact??

I Lost My Cookie In The Disco


I Find That I Am Not There...


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 26-02-2004 18:12 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik heb er 3 CD's van, was er vroeger wel fan van. Vooral Skycontact vond ik die tijd nogal "weird" en apart klinken
Mot ik nog eens opzoeken bij gelegenheid


A black heart can only find beauty in darkness.


Luciferion
Satanic 4-string Abuser
Usericon van Luciferion
Posted 26-02-2004 18:46 by Luciferion Wijzig reactieProfiel van LuciferionQuote dit berichthttp://www.unearthly666.cjb.net

Alles voor Skycontact was het te gek, Skycontact hadden ze nooit moeten uitbrengen...

[Dit bericht is gewijzigd door Luciferion op 26-02-2004 18:47]


UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 26-02-2004 20:25 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Nou, als dit geen toeval weet ik het ook niet meer. Een paar dagen niet op zm geweest en ik log vandaag in met de bedoeling om nieuwe topic erin te gooien van Phlebotomized....is ie net aangemaakt

Heb namelijk net In search....ook weer geluisterd, geweldig!!!!
Zelfs Skycontact is wel ok, alleen wel een zeer matige productie



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-02-2004 15:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

was altijd lachen, als die gasten hun kunsten live moesten vertonen op een klein podium. erg dringen geblazen.

maar hun mix van doom en grind is absoluut het vermelden waard!

MUSTARD GAS!!!


Oud Vuil.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-02-2004 15:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 15:03 schreef webblaster wim het volgende:
was altijd lachen, als die gasten hun kunsten live moesten vertonen op een klein podium. erg dringen geblazen.

maar hun mix van doom en grind is absoluut het vermelden waard!

MUSTARD GAS!!!
Heb ze 1 keer live gezien en toen was bij de soundcheck de toetsenist van het podium gedonderd en zodanig neer gekomen dat hij het optreden niet mee heeft kunnen spelen vanwege een blessure


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-02-2004 9:32 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik heb alleen Skycontact. Lang niet meer gedraaid.
Heb ze rond 1990/91 gezien op het Spijkpop-festival (in Spijkenisse). 2 gozers van de band zaten toen bij mij op de middelbare school (ik was toen een jaar of 14-15.
Ik was toen erg onder de indruk van de muziek (ik hield nog lang niet van metal).
Maar dat ze nogsteeds muziek maken....


Bring The People Together


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-02-2004 12:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 februari 2004 9:32 schreef Darkzone het volgende:
...
Maar dat ze nogsteeds muziek maken....


Skycontact is hun laatste cd geweest en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord.
Deden/ doen de bandleden nog aan muziek maken en zo ja wie bij welke bands?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-02-2004 23:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

skycontact was mij te freaky, en onsamenhangend, de 7" is van dezelfde opnames gegenereerd als de demo en bracht nix nieuws da was wel zonde... op de mcd stond ook weer een nummer regelrecht van de demo ( niet overnieuw opgenomen dus)

toen kwam de hele cd en daar stonden ook weer alle nummers van de demo op (ditmaal wel overnieuw opgenomen en hier en daar voorzien van een krasserige viool)... kep me er altijd over verbaasd dat een band zo lang kon teren op die paar nummers... desalwelteplus vond en vind ik t ong t beste wat de neerlandse death metal te bieden heeft gehad...

ik heb ook nog ergens 4 live opnames en de bacterial disease rehearsel


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2004 0:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 februari 2004 23:55 schreef Aaaarco het volgende:
...
ik heb ook nog ergens 4 live opnames en de bacterial disease rehearsel


WOW! 4 optredens! Nooit bij stilgestaan dat de 'lekker dom doen' tour opgenomen is; interesse in te traden trouwens? Ikzelf ben er vrij fanatiek in...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 09-03-2004 19:48 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

als jonge Belg kan ik met enige trotsheid melden de originele "Devoted to god" demo en de "the search of tranquillity" 7" te hebben, en ik vind nog steeds een van de beste Nederlandse doombands ooit (samen met Castle, Celestial Season, Lords of the stone ...) maar phlebotomized steekt er toch nog net iets bovenuit, enkel "always" van the gathering doet beter


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-03-2004 22:19 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Lords Of The Stone! Oh my god, die gasten woonden vlak bij mij in de buurt. Heb ook nog een demo ergens liggen. Vooral het spul meneer Sattler wat inspeeld is wel de moeite waard.



Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 10-03-2004 13:06 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 15:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb ze 1 keer live gezien en toen was bij de soundcheck de toetsenist van het podium gedonderd en zodanig neer gekomen dat hij het optreden niet mee heeft kunnen spelen vanwege een blessure


Dat was dan toen ook gelijk hun laatste optreden volgens mij.

Als ik me goed herinner was dat ergens in 1996 of 1997 in de Azijnfabriek waar we met Callenish Circle nog in hun voorprogramma speelden.

Waar blijft de tijd...


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-03-2004 16:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 13:06 schreef Hoolie99 het volgende:
Dat was dan toen ook gelijk hun laatste optreden volgens mij.

Als ik me goed herinner was dat ergens in 1996 of 1997 in de Azijnfabriek waar we met Callenish Circle nog in hun voorprogramma speelden.

Waar blijft de tijd...
Dat was idd. ergens in '96.We worden echt oud


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-03-2004 17:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 maart 2004 16:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat was idd. ergens in '96.We worden echt oud


Hoezo 'worden'? Stelletje bejaarde behaarden

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-03-2004 17:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-03-2004 20:25 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 27 februari 2004 15:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb ze 1 keer live gezien en toen was bij de soundcheck de toetsenist van het podium gedonderd en zodanig neer gekomen dat hij het optreden niet mee heeft kunnen spelen vanwege een blessure


hehe. waarschijnlijk azijnfabriek in Roermond. Ons laatste optreden destijds. Toetsenist (ben) had wat weinig ruimte omdat ie z'n standaards voor zijn synths was vergeten en we dus een hele constructie hadden gebouwd met flight cases....Ja...dan val je sneller van het podium hè? Erg gezellig optreden daar trouwens met Callenish Circle



ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-03-2004 20:27 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

...ok...voortaan gewoon ff de rest van de posts lezen voordat ik quote...



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen