IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Belgen willen doodstraf voor Dutroux Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 27-02-2004 23:25 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

als zn uhm nou gewoon liete stenigen door de burgers?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-02-2004 2:32 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Vraag:

wie hier denkt dat als Dutroux levenslang gevangen zit hij vermoord zal worden n de gevangenis?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2004 2:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm zolang hij het niet leuk vind vind ik het best


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-02-2004 2:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 2:32 schreef Phriar het volgende:
Vraag:

wie hier denkt dat als Dutroux levenslang gevangen zit hij vermoord zal worden n de gevangenis?



Er zijn ook gevangenissen waar alleen maar van dat soort zieke mensen zitten..dus van mij mogen ze hem wel voor dierproeven gebruiken ofzoiets


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2004 2:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 februari 2004 2:37 schreef BARABAS het volgende:
Er zijn ook gevangenissen waar alleen maar van dat soort zieke mensen zitten..dus van mij mogen ze hem wel voor dierproeven gebruiken ofzoiets

nee niet VOOR dierproeven maar IPV dierproeven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 28-02-2004 2:40 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Gunther Von Hagen heeft een erg mooie manier om iemand binnenstebuiten te keren ... MOCHT M. du T. de doodstraf krijgen ...



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-02-2004 2:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 2:38 schreef ElitE het volgende:
nee niet VOOR dierproeven maar IPV dierproeven

Inderdaad


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 9:37 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

de kans dt je in een gevangenis wordt verwoord is volgensmij nogal klein hoor, ik denk eerder dat als hij een keer iets verkeerd doet dat een bewaker zich niet in kan houde, maar om dan meteen koud gemaakt te worde?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-02-2004 14:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... doodstraf eisen is compleet belachelijk. Die is al jaren niet meer in gebruik en invoeren omdat er toevallig een idioot langskomt van kinderen houdt is eerder toegeven aan emoties dan rationeel denken.



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 14:46 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 14:31 schreef Valorian het volgende:
Hmm... doodstraf eisen is compleet belachelijk. Die is al jaren niet meer in gebruik en invoeren omdat er toevallig een idioot langskomt van kinderen houdt is eerder toegeven aan emoties dan rationeel denken.





1 ik ben het eens met hetgene dat ze voor 1 kwestie niet de doodstraf moeten toepassen
2 vind ik dat voor zulke zwijnen de doodstraf nog te goed is en zou ik ze liever zelf onder handen nemen
3 de doodstraf zal wel niet ingevoerd meer worden omdat je als land dan niet meer bij de EU mag geloof ik
4 ik vindt de doodstraf alles behalve belachelijk ik ben van mening dat als mensen het leven van een ander ondraaglijk maken dmv verkrachting of het leven wegnemen dat ze geen recht meer hebben op leven en dat iedereen beter af is zonder zulk smerig volk daarvoor is de doodstraf de ideale oplossing in mijn ogen



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-02-2004 14:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 14:46 schreef Matthijz Filth het volgende:

3 de doodstraf zal wel niet ingevoerd meer worden omdat je als land dan niet meer bij de EU mag geloof ik



Ach... rechten worden toch al massaal geschonden binnen de EU, maar 99% van het volk is zo blind als een mol. Kijk nou naar een land als Italie, hoe kun je nou een land met een dictator als Berlusconi die bovendien de complete media in zijn macht/bezit heeft tot de EU laten behoren, terwijl je een land als China of Rusland op diezelfde gronden veroordeelt..


quote:

4 ik vindt de doodstraf alles behalve belachelijk ik ben van mening dat als mensen het leven van een ander ondraaglijk maken dmv verkrachting of het leven wegnemen dat ze geen recht meer hebben op leven en dat iedereen beter af is zonder zulk smerig volk daarvoor is de doodstraf de ideale oplossing in mijn ogen



Hmm.. heb niet zo'n trek in weer de eeuwige wel/niet doodstraf discussie, maar om een tegenargument te geven:

Doodstraf is misschien wel 'de ideale oplossing' als theorie, maar in praktijk werkt het voor geen meter. Het zou ideaal zijn als we zeker zouden weten dat iemand schuldig is en hem zo binnen no time om zeep konden helpen. Maar in praktijk geef je iemand door hem tot doodstraf te veroordelen juist meer rechten met betrekking tot hoger beroep en dergelijke (in USA in ieder geval), en duurt het tien(tallen) jaren voor iemand echt geexecuteerd wordt.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 15:04 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 14:54 schreef Valorian het volgende:
Ach... rechten worden toch al massaal geschonden binnen de EU, maar 99% van het volk is zo blind als een mol. Kijk nou naar een land als Italie, hoe kun je nou een land met een dictator als Berlusconi die bovendien de complete media in zijn macht/bezit heeft tot de EU laten behoren, terwijl je een land als China of Rusland op diezelfde gronden veroordeelt..




Hmm.. heb niet zo'n trek in weer de eeuwige wel/niet doodstraf discussie, maar om een tegenargument te geven:

Doodstraf is misschien wel 'de ideale oplossing' als theorie, maar in praktijk werkt het voor geen meter. Het zou ideaal zijn als we zeker zouden weten dat iemand schuldig is en hem zo binnen no time om zeep konden helpen. Maar in praktijk geef je iemand door hem tot doodstraf te veroordelen juist meer rechten met betrekking tot hoger beroep en dergelijke (in USA in ieder geval), en duurt het tien(tallen) jaren voor iemand echt geexecuteerd wordt.

tuurlijk ik snap waar je heen wilt maar meestal weten ze wel heel zeker voordat ze iemand echt om zeep brengen maarja het zal wel nooit hier gebeuren aangezien het risico er altijd blijft dat een onschuldige geëxecuteerd wordt maar aan de andere kant kots ik erop dat mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan verkrachting moord of iets dergelijks gewoon na een tijd weer een nieuwe kans krijgen en meestal terugvallen in het oude patroon



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:12 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:04 schreef Matthijz Filth het volgende:
tuurlijk ik snap waar je heen wilt maar meestal weten ze wel heel zeker voordat ze iemand echt om zeep brengen maarja het zal wel nooit hier gebeuren aangezien het risico er altijd blijft dat een onschuldige geëxecuteerd wordt maar aan de andere kant kots ik erop dat mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan verkrachting moord of iets dergelijks gewoon na een tijd weer een nieuwe kans krijgen en meestal terugvallen in het oude patroon

hier is zeker dat hij het was, geen twijfel over mogelijk, ik zou hem eigelijk wel n dagje in zn blote aars op de dam willen zette met dit weer om hem daarna openbaar te laten exicuteren


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 15:13 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:12 schreef bas_bin_laden het volgende:
hier is zeker dat hij het was, geen twijfel over mogelijk, ik zou hem eigelijk wel n dagje in zn blote aars op de dam willen zette met dit weer om hem daarna openbaar te laten exicuteren


ja met duivenvoer in zn smerige aarsch



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:16 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:13 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja met duivenvoer in zn smerige aarsch
gatver dan gaan die duiven op zn aars zitten,,, wordt hij ook us verkracht


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 15:17 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:16 schreef bas_bin_laden het volgende:
gatver dan gaan die duiven op zn aars zitten,,, wordt hij ook us verkracht


ja en ik hoop dat er dan iemand "perongeluk" een staafmixer in zn aars drukt op standje 4



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:18 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:17 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja en ik hoop dat er dan iemand "perongeluk" een staafmixer in zn aars drukt op standje 4
bah dan is de hele dam rood/bruin


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 15:20 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:18 schreef bas_bin_laden het volgende:
bah dan is de hele dam rood/bruin


het spijt me meneer dat was niet de bedoeling meneer




stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-02-2004 15:20 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 9:37 schreef bas_bin_laden het volgende:
de kans dt je in een gevangenis wordt verwoord is volgensmij nogal klein hoor, ik denk eerder dat als hij een keer iets verkeerd doet dat een bewaker zich niet in kan houde, maar om dan meteen koud gemaakt te worde?

GEloof me, dat kan heus. Men dealt en doet in de gevangenis dus iemand koud maken is niet al te moeilijk als je t echt wil. En zeg eens eerlijk, als jij daar een bewaker was en je zag een gevangene Dutroux aanvallen, zou je dan niet even de andere kant op kijken?
Misschien is het niet eens nodig en maakt die vent zichzelf af.


Subtiel kamerolifantje


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:24 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:20 schreef stigma het volgende:
GEloof me, dat kan heus. Men dealt en doet in de gevangenis dus iemand koud maken is niet al te moeilijk als je t echt wil. En zeg eens eerlijk, als jij daar een bewaker was en je zag een gevangene Dutroux aanvallen, zou je dan niet even de andere kant op kijken?
Misschien is het niet eens nodig en maakt die vent zichzelf af.
ik zou hem lekker late voor wat hij is ja maar ik ben geen belg in een gevangenis


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:24 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:20 schreef Matthijz Filth het volgende:
het spijt me meneer dat was niet de bedoeling meneer

[plaatje]
neem dan een keuekemachiene en prop hem erin, dan wordt het nie zon zooitje

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 28-02-2004 15:28]


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-02-2004 15:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

*kuch*


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 28-02-2004 15:30 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:24 schreef bas_bin_laden het volgende:
neem dan een keuekemachiene en prop hem erin, dan wordt het nie zon zooitje


nee want daar moek nog uitjes in doen voor het geval dat ik (gebakken) uitjes ergens bij wil



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:31 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:30 schreef Matthijz Filth het volgende:
nee want daar moek nog uitjes in doen voor het geval dat ik (gebakken) uitjes ergens bij wil
mmmh snij ik ze wel met de hand??? of je leent mijne,,, weet je wat moet vnaaf toch werke, kom jij eten (werk in restaurant) bak ik jou uitjes :D


yo yo wassup nigga bitches in da house


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 28-02-2004 15:33 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 2:32 schreef Phriar het volgende:
Vraag:

wie hier denkt dat als Dutroux levenslang gevangen zit hij vermoord zal worden n de gevangenis?



Er wordt ook in de gevangenis heel erg neergekeken op kinderverkrachters. Moordenaars en dieven worden veel meer gerespecteerd. De bewaarders zullen dit vast ook weten, en Dutroux nooit van zijn leven tussen de 'gewone' misdadigers plaatsen.


Waag eens een dansje!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen