IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelf Tekenen 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-03-2005 23:39 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 7 maart 2005 22:41 schreef psychopath het volgende:
Ik ken dat figuurtje op dat tshirt, heet die niet squeie of zo, of was ie nou uit een videoband die ik heb gezien, anyway waar was ie nou van, het begint vaag te dagen maar ik kan hem nog niet huisbrengen...


Filler Bunny!!
Jhonen Vasquez...
Squee...
Pepito the Son of Satan

edit: oh, en natuurlijk Johnny The Homocidal Maniac.

Daar lijkt dat konijntje op...

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 07-03-2005 23:40]


Hatsjikidee!


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 08-03-2005 0:03 by psychopath Profiel van psychopath

ja idd DAT WAS HET, ik zat er net nog over te denken waar ik het nou van kende, is ook bruut getekend trouwens he?


it ain't so bad to be a psychopath


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-03-2005 0:04 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 8 maart 2005 0:03 schreef psychopath het volgende:
ja idd DAT WAS HET, ik zat er net nog over te denken waar ik het nou van kende, is ook bruut getekend trouwens he?


Zeker weten, redelijk brute verhaaltjes ook


Hatsjikidee!


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 08-03-2005 0:10 by psychopath Profiel van psychopath

ik ken alleen Johnny The Homocidal Maniac.
en squee en die waren beiden bruut qua verhaal en qua tekenstijl, wel cool dat ik dat nog herkende toen ik dat shirt zag want het is drie jaar geleden dat ik het las,


it ain't so bad to be a psychopath


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-03-2005 0:14 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 8 maart 2005 0:10 schreef psychopath het volgende:
ik ken alleen Johnny The Homocidal Maniac.
en squee en die waren beiden bruut qua verhaal en qua tekenstijl, wel cool dat ik dat nog herkende toen ik dat shirt zag want het is drie jaar geleden dat ik het las,


Ik dacht dat er daarna zeker nog twee stripdingen van Johnen Vasquez kwamen: Filler Bunny en een 2-delig verhaal (ben ff de naam daarvan kwijt). Maareh, da's allemaal offtopic enzo.

Ontopic:



Hatsjikidee!


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 08-03-2005 0:17 by psychopath Profiel van psychopath

mooie tekening


it ain't so bad to be a psychopath


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-03-2005 0:20 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Dank u


Hatsjikidee!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 08-03-2005 0:34 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

Previewtje van wat komen gaat
2 kleine illustratietjes van Kidd bonzai waar ik dus inmiddels al een jaar aan werk, dit jaar, over een paar maand, maken eindelijk een stap in de goeie richting en komen we in de 'Digitalwebbing presents' en ook op de cover!
hier 2 kleine plaatjes die ik vanavond heb gekleurd, die er dus ook in moeten komen, 't 2e plaatje komt naast de prijs te staan ofzo.. de eerste, geen idee.. De cover is ook al klaar, hoop dat ik die een dezer dagen mag delen.
Pencils: gutz http://www.gotgutz.com
inks: Derek Fridolfs (= onze schrijver http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=1870 )
Colors: Vince (ik)




[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 08-03-2005 0:35]


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 08-03-2005 0:37 by psychopath Profiel van psychopath

cool zeg


it ain't so bad to be a psychopath


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 08-03-2005 11:04 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 7 maart 2005 23:39 schreef Unholy Mary het volgende:
Filler Bunny!!
Jhonen Vasquez...
Squee...
Pepito the Son of Satan

edit: oh, en natuurlijk Johnny The Homocidal Maniac.

Daar lijkt dat konijntje op...


Jammer maar helaas.
Is geinspireerd door Max van Sam and Max.
En over jouw tekening: Leuk, maar laat die smudge tool met rust!

Vince: Ziet er goed uit! Alleen vind is de manier van kleuren niet helemaal mijn ding. Mgoed, voor echte crits moet je maar naar eatpoo, voordat ze me een zeikerd gaan noemen hier


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 08-03-2005 11:16 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

true thanks, mag helaas nog niet posten op de grotere boards (mag uberhaubt niet posten lol).. maar zal ik zeker doen als er wat meer mag vrijgegeven worden..
Helaas is 't mijn kleurstijl ook niet echt meer, vind 't wel leuk om te doen en shit, maar ik ga toch meer voor de painted style tegenwoordig.. maargoed, het bespaart onwijs veel tijd dus 't moet maar..
Het blijft iig vet om lekker nuts te gaan met mood en stuff op grote pieces.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-03-2005 23:18 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 8 maart 2005 11:04 schreef Saphire het volgende:
Jammer maar helaas.
Is geinspireerd door Max van Sam and Max.

Het is net Filler Bunny

quote:
En over jouw tekening: Leuk, maar laat die smudge tool met rust!


Ik begrijp nog steeds niets van dat tekenprogramma. Zat bij de Wacom penmuis. Dus ja, ik kan best een smudgetool hebben gebruikt. Of een gum. Of iets anders wat in de taakbalk zat...


Hatsjikidee!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-03-2005 10:36 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 8 maart 2005 0:34 schreef Wishmaster het volgende:
Previewtje van wat komen gaat
2 kleine illustratietjes van Kidd bonzai waar ik dus inmiddels al een jaar aan werk, dit jaar, over een paar maand, maken eindelijk een stap in de goeie richting en komen we in de 'Digitalwebbing presents' en ook op de cover!
hier 2 kleine plaatjes die ik vanavond heb gekleurd, die er dus ook in moeten komen, 't 2e plaatje komt naast de prijs te staan ofzo.. de eerste, geen idee.. De cover is ook al klaar, hoop dat ik die een dezer dagen mag delen.
Pencils: gutz http://www.gotgutz.com
inks: Derek Fridolfs (= onze schrijver http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=1870 )
Colors: Vince (ik)


[plaatje]


Damn, deed me heel erg denken aan Calvin (Calvin & Hobbes), op de tweede tekening is dat wat minder. Verder erg cool getekend, en gekleurd natuurlijk

NP: Iced Earth - Pure Evil


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-03-2005 20:08 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 31 januari 2005 20:59 schreef Saphire het volgende:
*schop*



Poeh, mijn complimenten!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-03-2005 20:13 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 31 januari 2005 20:59 schreef Saphire het volgende:
*schop*



Poeh, mijn complimenten!

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 10-03-2005 20:14]


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-03-2005 20:15 by Griffin Profiel van Griffin

fuck


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-03-2005 2:09 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 8 maart 2005 11:16 schreef Wishmaster het volgende:
true thanks, mag helaas nog niet posten op de grotere boards (mag uberhaubt niet posten lol).. maar zal ik zeker doen als er wat meer mag vrijgegeven worden..
Helaas is 't mijn kleurstijl ook niet echt meer, vind 't wel leuk om te doen en shit, maar ik ga toch meer voor de painted style tegenwoordig.. maargoed, het bespaart onwijs veel tijd dus 't moet maar..
Het blijft iig vet om lekker nuts te gaan met mood en stuff op grote pieces.


Ah yay! Ik ben blij dat je zeg dat het niet jouw stijl is. Ik vind ze qua design zekersteweten erg goed en damn, de skintones zijn wederom geweldig, maar die hele cellshaded-feel doet echt nix met me. Daarom vind ik de bovenste ook het best, daar is de rand van een tone een wat zachter
HEt werk dat je de laatste tijd postte is een heel stuk losser dan deze twee. Deze ziet er designwise misschien ook het beste uit van de afgelope werkjes die je hebt gepost, en ze zijn behoorlijk strak, maar het leek er voor mij op dat je hier minder lol aan beleefd had en je minder vrijer liet dan bij je andere spul. Mgoed, het verklaart dus een boel dat je het als opdracht hebt gedaan.
Daarnaast: Heb je een standaard palet voor de skintones? Zo ja, mag ik 'm jatten?

Griffin:

Unholy Mary: Ik ken filler bunny, dus ik weet wat je bedoelt Filler bunny is cool, dus echt erg vind ik die vergelijking niet
En over dat programma: Oefenen! Veeeeel oefenen! Jouw "probeerseltje" ziet nog altijd 10x beter uit als wat ik voor het eerst heb gemaakt met een computerprogje!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 11-03-2005 11:22 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

Ja inderdaad, aan die kleine plaatjes beleef ik niet erg veel lol.. 't is trouwens niet echt cellshaded, aangezien alles toch nog overloopt cellshaded is animation like, dit is meer 3dlike, je probeerd met selecties en gradients diepte in 't figuur te geven.
Hier is die piece waar ik het over had, hier heb ik dan weer wel heel veel lol aan beleeft, lekker veel details, vond 't sowieso al toffe art, dan is 't ook wel vet om wat van een ander te kleuren + ik kon echt leip gaan met de mood en stuff, mocht zelf weten wat ik ermee deed, dus dat was wel tof..
Anyway, dit word de Cover van Digital webbing #24 als ik me niet vergis.
Pencils: Paul Gutuirrez
Inks: Derek Fridolfs
Colors: Vince(ik)

Trouwens over de skintones, ze zijn nooit 't zelfde, ik heb 't in m'n hoofd zitten voor een groot deel, daarna als alles klaar is speel ik met color balance, levels en saturation tot ik tevreden ben.
Maar je mag ze lenen

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 11-03-2005 11:25]


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 11-03-2005 11:29 by Chimaira Profiel van Chimaira

Vet!


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:32 by invictis Profiel van invictis

je highlights en je shading zijn echt geweldig


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-03-2005 4:19 by watery black Profiel van watery black

ik zal ook es wat hier neer pleuren. dit was een examen-deelopdracht voor tekenen, we moesten een tekening maken waar spiegeling in voorkwam, voor de rest mochten we t helemaal zelf weten. ik heb gekozen om t surrealistisch te maken. deze schets heb ik in een half uurtje in elkaar geflanst, t uiteindelijke werk heb ik in waskrijt gedaan, met alufolie als spiegel en een hele berg knip en plakwerk. jammergenoeg is die op school verloren gegaan




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-03-2005 8:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Heb zelf heel lang stripjes getekend van één strookje. Zal eens wat opzoeken als jullie dat geinig vinden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


slome
Usericon van slome
Posted 03-04-2005 4:12 by slome Profiel van slome

Ik heb ook wel eens een poging tot tekenen gedaan. Zie resultaat:



Dat wordt nog een boel oefenen voordat ik iets echt bekijkenswaardig kan posten.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 03-04-2005 4:15]


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-04-2005 4:13 by Argh Profiel van Argh

Helaas, dit plaatje kan ik niet laden.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


slome
Usericon van slome
Posted 03-04-2005 4:16 by slome Profiel van slome

Als het goed is moet dat nu verholpen zijn


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen