IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Niet iedereen betaalt belastingen! Vorige pagina | Volgende pagina
robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 29-02-2004 21:58 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Belachelijk gewoon

stelletje honden zijn het


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-02-2004 22:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Uitkering innen, hennepplantjes kweken, maffiapraktijken en geen belasting betalen. Het moge duidelijk zijn wat er met deze lui moet gebeuren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-02-2004 22:24 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Inderdaad, dat soort tuig maakt kans om in het koningshuis terecht te komen. Of is het sommigen ontgaan dat men in het koningshuis ook geen belasting betaalt, maar miljoenen per jaar int? Zoveel ophef over kampers en H.A.'s en iedereen vindt het normaal dat W.A. en mede-criminelen ook gewoon hun zakken vullen...

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 29-02-2004 22:29]


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 01-03-2004 0:06 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 29 februari 2004 22:24 schreef WMP het volgende:
Inderdaad, dat soort tuig maakt kans om in het koningshuis terecht te komen. Of is het sommigen ontgaan dat men in het koningshuis ook geen belasting betaalt, maar miljoenen per jaar int? Zoveel ophef over kampers en H.A.'s en iedereen vindt het normaal dat W.A. en mede-criminelen ook gewoon hun zakken vullen...


Dat zei ik dus........


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2004 9:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

goh, wanneer komt het topic niet iedereen betaald zijn treinkaartje?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 9:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 22:24 schreef WMP het volgende:
Inderdaad, dat soort tuig maakt kans om in het koningshuis terecht te komen. Of is het sommigen ontgaan dat men in het koningshuis ook geen belasting betaalt, maar miljoenen per jaar int? Zoveel ophef over kampers en H.A.'s en iedereen vindt het normaal dat W.A. en mede-criminelen ook gewoon hun zakken vullen...


Kongishuis betaalt wel degelijk vermogensbelasting....

Koningshuis kost 7,3 miljoen per jaar. Als je een andere staatsvorm hebt met bijvoorbeeld een president als staatshoofd kost het ook geld. Het koningshuis levert overigens meer op dan dat ze kosten door middel van hun uistekende lobby potentieel....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 01-03-2004 15:28 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-03-2004 15:31 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Mensjes zoals ik(zoekwerkers) betalen ook geen belastingen...Schande???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 01-03-2004 15:38 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik heb het ook gehoord op het nieuws vanochtend en daarna er met mijn moeder over gehad. Daar kwam dus ook het voorbeeld van de topicstarter van de bijstandsmoeder. Ongehoord dat er jaren opeen op deze manier zaken gedaan worden. Er had eerder al aan de bel getrokken moeten worden vind ik. Je ziet tegenwoordig ook steeds meer invallen in woonwagenkampen waar illegale wietplantages opgeruimd worden. Als ze op deze manier (met de ME of het leger van mijn part erbij) nou ook eens de belastingcontroleurs kunnen beschermen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-03-2004 16:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat de fiscus wil een prive ME legertje hebben om belastingen bij 'gevaarlijke groepen' te innen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-03-2004 16:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Idioten zijn het.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-03-2004 17:13 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Is dit nou zo'n groot nieuws?
't is toch al jaren algemeen bekend (hier in de buurt althans) dat iedereen op vinkenslag kan uitvreten wat ie wil.
De politie kondigt zelfs een paar dagen vantevoren aan dat er een inval gedaan wordt, zodat de bewoners voldoende tijd hebben om de plantages op te ruimen

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-03-2004 17:14]


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-03-2004 21:26 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ZE hebben groot gelijk,als ze te schijterig zijn om het geld op te halen dan is het hun eigen schuld haha,ik geef die angels groot gelijk ik wou dat ik in zo'n paradijsje woonde


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2004 21:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 maart 2004 21:26 schreef antipop het volgende:
ZE hebben groot gelijk,als ze te schijterig zijn om het geld op te halen dan is het hun eigen schuld haha,ik geef die angels groot gelijk ik wou dat ik in zo'n paradijsje woonde

doe aan krachttraining/bodybuilding


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 04-03-2004 21:46 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:26 schreef antipop het volgende:
ZE hebben groot gelijk,als ze te schijterig zijn om het geld op te halen dan is het hun eigen schuld haha,ik geef die angels groot gelijk ik wou dat ik in zo'n paradijsje woonde


Zo is dat ja! Ik weet al wel wat ik later ga worden!


Waag eens een dansje!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-03-2004 22:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:26 schreef antipop het volgende:
ZE hebben groot gelijk,als ze te schijterig zijn om het geld op te halen dan is het hun eigen schuld haha,ik geef die angels groot gelijk ik wou dat ik in zo'n paradijsje woonde


Je doet je signature in ieder geval wel eer aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-03-2004 7:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 21:26 schreef antipop het volgende:
ZE hebben groot gelijk,als ze te schijterig zijn om het geld op te halen dan is het hun eigen schuld haha,ik geef die angels groot gelijk ik wou dat ik in zo'n paradijsje woonde


Ik zou zeggen: ga lekker in zo een "paradijs" wonen. Ik denk dat voor sommige kampen een scheut vers bloed geen kwaad kan.
Als ik in een paradijs wil gaan wonen waar weining belasting betaald hoeft te wordenga ik wle naar Hawaii of Florida.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-03-2004 8:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 15:31 schreef IceQueen het volgende:
Mensjes zoals ik(zoekwerkers) betalen ook geen belastingen...Schande???

Hmmh, dat zou een beetje een verkapte situatie zijn hé: Wat van de staat krijgen en dan gelijk terug dokken.
Maar laat dat woord "zoekwerkers" nu eens, ik vind het gewoon niet realistisch klinken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie is er hier beetje goed met belastingen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 15:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ikke.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Snaack helpt me al


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2005 15:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kan je als inwoner van Delfzijl geen vrijstelling krijgen? Je woont immers in een ontwikkelingsgebied met een behoorlijke achterstand en die ook nog eens vatbaar is voor tsunami verwosting.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2005 15:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... hmm .. die had ik nog niet geprobeerd ... krijg al wel tegemoetkoming wegns de zogenaamd buitenlanderbezighou-procedure


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-01-2005 15:55 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Achja, het mag dan een principekwestie zijn, als het geld innen meer kost dan het te innen geld zelf, is het mischien rendabeler om het niet te doen.
ME is prijzig, ziektekosten voor belastinginspecteurs met ingegooide hersenen ook


Life doesn't get much better than this!


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 17-01-2005 16:06 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 17 januari 2005 15:53 schreef Chelman het volgende:
Kan je als inwoner van Delfzijl geen vrijstelling krijgen? Je woont immers in een ontwikkelingsgebied met een behoorlijke achterstand en die ook nog eens vatbaar is voor tsunami verwosting.


Een tsunami over Delfzijl zou de situatie ter plekke enkel verbeteren.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen