IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Wie vinden jullie beter..Slayer Of Pantera? Volgende pagina
NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 30-10-2001 12:21 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

ik ga vor Pantera.


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 30-10-2001 12:23 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

maar slayer heerscht ook.


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-10-2001 12:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

zonder na te denken: Slayer!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 30-10-2001 13:12 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Zonder twijfel SLAYER


Heads I win, tails you lose


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 30-10-2001 13:31 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Slayer uiteraard


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 30-10-2001 13:53 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht



slayer natuurlijk


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 30-10-2001 13:59 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

SLAYERRRRR

wat verw8 je nou eej



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-10-2001 14:04 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Slayer....toen ze nog Slayer waren



Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 30-10-2001 14:22 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Slayer, lijkt me duidelijk


No regrets and no remorse...


NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 30-10-2001 14:52 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 14:04 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Slayer....toen ze nog Slayer waren


hehe ja dat bedoel ik.


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-10-2001 15:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nu ga ik voor Slayer.Hoewel,toen ik 16 was,hield ik meer van Pantera.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 30-10-2001 15:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Slayer ofcourse!

Slayer=

pantera=


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 30-10-2001 16:22 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

9-1 voor slayerrrrrrrrr!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-10-2001 16:23 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Slayer idd



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-10-2001 16:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

SLAYERRRRRR.....*grom*.....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2001 17:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

slayer


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-10-2001 17:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

100% Slayer


Bazzio Attacks!!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-10-2001 18:02 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Pantera vind ik toch een tikkeltje beter. (maar da's mijn mening).
Slayer is ook te gek, op het laatste album na dan.


the only pleasure is pain


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2001 18:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit topic had ook kunnen heten;

Wat vind je beter; appels of peren?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 30-10-2001 19:03 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Absoluut Slayer.
Pantera


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2001 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Allebei errug goed
Maar met een historisch perspectief moet ik toch Slayer de voorkeur geven.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-10-2001 19:08 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

hm..

oude pantera.. eigenlijk alleen Vulgar Display of Power.. die heerst.. boven alle slayer albums..

maar die nieuwe pantera, dan moet ik kiezen voor slayer, alhoewell...
slayer heeft een enorme lack aan variatie.. veel en veel te weinig..


Qua teksten kan slayer overigens niet tegen pantera op..

..FUCKING HOSTILE!!

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 30-10-2001 19:10]


God hates us all ! God hates us all !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2001 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind de zanger ook beter (vooral als je ook kijkt naar zijn andere bands Necrophagia en Viking crown)
Hij heeft gewoon een retegoeie stem.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2001 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 19:11 schreef Jenje het volgende:
Ik vind de zanger ook beter (vooral als je ook kijkt naar zijn andere bands Necrophagia en Viking crown)
Hij heeft gewoon een retegoeie stem.


ja, phil anselmo zit in wel honderd bands. vergeet down niet(relaxte "normale"metal) en binnekort komt er nog een cd uit van een band genaamd superjoint ritual(ik weet niet wat voor stijl dat is) dan heb je nog christ inversion, een soort blackmetel ( wel eens een nummer van gedownload, klinkt goed) en dan nog de bands die jenje heeft genoemd. druk mannetje!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2001 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 19:25 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, phil anselmo zit in wel honderd bands. vergeet down niet(relaxte "normale"metal) en binnekort komt er nog een cd uit van een band genaamd superjoint ritual(ik weet niet wat voor stijl dat is) dan heb je nog christ inversion, een soort blackmetel ( wel eens een nummer van gedownload, klinkt goed) en dan nog de bands die jenje heeft genoemd. druk mannetje!
Woa !!
Hoe kan ik DOWN vergeten, met de mannen van Crowbar
Man heerlijke oude Black Sabbath stijl metal.
Errg relaxt


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-10-2001 20:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

SLAYER!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen