IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Wie vinden jullie beter..Slayer Of Pantera? Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2003 22:08 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

KIKKE weer zo'n topic! HAHAHA

Vind ze allebei erg goed verassend he! maar als ik echt moest kiezen zou het slayer worden!




Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 13-05-2003 0:18 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

SLAYER


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2003 0:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb altijd meer met Pantera gehad.
Vind Dimebag ook betere gitarist dan Hanneman/King.

Ach, eigenlijk heerschen ze beide in their own way!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 0:57 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Pantera


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 13-05-2003 8:28 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

PANTERA !

Ik vind de zang van slayer hard zuigen....


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-05-2003 8:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nu ik more into slayer ben dan ooit zeg ik nu SLAYER!!! wel voor 1987 daarna is het al weer minder.
tom heeft tegenwoordig een kut zang jammer dat hij niet meer zo hoog zingt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 13-05-2003 9:00 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Hij heeft volgens mij in de jaren zijn stem kapot geschreeuwt... hij is helemaal schor en poep


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 13-05-2003 11:26 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 9:00 schreef 4 stringed axe het volgende:
Hij heeft volgens mij in de jaren zijn stem kapot geschreeuwt... hij is helemaal schor en poep


ik deel deze mening


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 13-05-2003 11:27 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

maar toch zijn ze beter, slayer schopt


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-05-2003 11:29 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Slayorrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (helaas vind ik tegenwoordig allebei de bands de zuigen)


Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 14-05-2003 10:46 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

SLAYER SLAYER


Metal
Usericon van Metal
Posted 14-05-2003 11:08 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Kan eigenlijk nog geen gedacht vormen...Pantera evolueert nog, maar ik heb zo de indruk dat het lang zal duren vooraleer ze terug een Cowboys from hell gaan maken.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 14-05-2003 13:36 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Vrij simpel, Slayer natuurlijk!!


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 14-05-2003 13:38 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Maar Slayer natuurlijk!


There is no religion higher than Truth!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-05-2003 13:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 10:46 schreef Dark master het volgende:
SLAYER SLAYER
Ben jij homeau?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2003 13:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Misschien gewoon een spastische vinger.


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 4:01 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

Ik vind Pantera toch beter en dan heb ik ze niet live vergeleken, Pantera schijnt erg kut live te zijn.
En ook wel kinderachtig dat ze toen bij : Tatoo the planet niet zijn gekomen vanwege 11 september, terwijl Slayer,Napalm Death ook uit Amerika kwamen en toch vanwege 11 september toch kwamen optreden.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-05-2003 10:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

SLAYER... Need I say more...


..."Hate can only create more hate"...


schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 15-05-2003 15:20 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

Dimebag is mn god dus... PANTERA !!
En ik vind dat door de jaren heen pantera beter werk heeft neergezet. Slayer heeft ook ontzettend goed werk geleverd, maar daar kan ik echt niet lang naar luisteren. En Pantera vind ik vaak cooler in mekaar zitten, niet echt voorspelbaar.


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-05-2003 16:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 15 mei 2003 4:01 schreef Murderer het volgende:
Ik vind Pantera toch beter en dan heb ik ze niet live vergeleken, Pantera schijnt erg kut live te zijn.
En ook wel kinderachtig dat ze toen bij : Tatoo the planet niet zijn gekomen vanwege 11 september, terwijl Slayer,Napalm Death ook uit Amerika kwamen en toch vanwege 11 september toch kwamen optreden.


Napalm Death is toch een UK band???

anyway ik zei Slayer maar ik vind pantera ook HEEL erg cool, maar uit historisch perspectief ga ik toch voor slayer, maar als we het over de jaren 90 hebben zou ik Pantera gekozen hebben!



Sater
Usericon van Sater
Posted 15-05-2003 16:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Napalm Death moest Biohazard zijn gok ik..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-05-2003 16:32 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

SLAYER!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-05-2003 16:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Pantera is er volgens mij al mee gestopt, maar zeker weten doe ik het niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-05-2003 16:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 4:01 schreef Murderer het volgende:
Ik vind Pantera toch beter en dan heb ik ze niet live vergeleken, Pantera schijnt erg kut live te zijn.
En ook wel kinderachtig dat ze toen bij : Tatoo the planet niet zijn gekomen vanwege 11 september, terwijl Slayer,Napalm Death ook uit Amerika kwamen en toch vanwege 11 september toch kwamen optreden.


Ze zijn niet kut live, ze zetten juist een leuke show op. Heb ze 1 keer live gezien en dat was best een behoorlijk concert!


"This one is older than shit, heavier than time!"


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 15-05-2003 16:44 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

S
L
A
Y
E
R


ANGEL OF DEATH!!


changed to 'ouwe'


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen