IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Vorige pagina | Volgende pagina
Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 29-06-2007 12:47 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-06-2007 12:52 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 29 juni 2007 12:44 schreef MetalViking het volgende:
In de nacht van 16 op 17 november zal de Nederlandse vertaling van het zevende deel uitkomen in Nederland en België!

Het boek zal niet "Harry Potter en het Fatale Heiligdom" heten maar het krijgt een andere titel namelijk:
"Harry Potter en de Relieken des Doods"

Op 2 september wordt de bookcover van het zevende boek bekend gemaakt tijdens de boekenbeurs Manuscripta op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam.

Fok HP in het Nederlands.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 29-06-2007 12:52]



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-06-2007 15:02 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik had eigenlijk verwacht dat dat boek "Harry Potter en zijn ware geaardheid" ging heten, maar goed.

21 juli maar eens kopen dan.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 29-06-2007 15:05 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

hp is saai.. ik moest ooit gedwongen naar een film van hem in de bioscoop voor school.. het was naar.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-06-2007 15:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2007 12:44 schreef MetalViking het volgende:
In de nacht van 16 op 17 november zal de Nederlandse vertaling van het zevende deel uitkomen in Nederland en België!


Boek staat al meer dan half jaar in de bestelling bij bol.com voor mij Ik ga standaard naar die HP films in de bioscoop met een vriendin en ik heb alle boeken in bezit momenteel.

Ja, ik heb zelfs een aantal dvds in bezit. Harry Potter is gaaf! Oh Zo!

quote:
Op 29 juni 2007 15:05 schreef Erbrechen het volgende:
ik moest ooit gedwongen naar een film van hem in


Ja? Moest dat van hem?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-06-2007 15:13]


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 29-06-2007 15:17 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

ik heb em ook maar vast besteld. al is het maar om te voorkomen dat ik nog aan het lezen ben en dat iemand anders me vertelt hoe het afloopt. :D

maar ik heb al wel een id. maar toch.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-06-2007 15:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2007 15:17 schreef Jolijn het volgende:
ik heb em ook maar vast besteld. al is het maar om te voorkomen dat ik nog aan het lezen ben en dat iemand anders me vertelt hoe het afloopt. :D

maar ik heb al wel een id. maar toch.



Ik heb stiekem al het een en ander gelezen op fora, maar toch.. ik MOET deze ook hebben. Serie moet compleet. [/dwangmatig]


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 29-06-2007 15:25 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2007 15:19 schreef MMayo het volgende:
Ik heb stiekem al het een en ander gelezen op fora, maar toch.. ik MOET deze ook hebben. Serie moet compleet. [/dwangmatig]


haha nee joh... naja ik doe express niet lezen. t lukt me altijd om zonder dat iemand t voorzegt een boek te lezen. alleen als iemand zegt: lees dit niet want das niet leuk. Dan wil ik weten waarom. maar dan voordat ik t lees anders is t zonde van de tijd.
oooh en dan na dit boek moeten we zonder verder :| en dan? *heeft der eigen leven nog wel*



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-06-2007 15:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2007 15:25 schreef Jolijn het volgende:
haha nee joh... naja ik doe express niet lezen. t lukt me altijd om zonder dat iemand t voorzegt een boek te lezen. alleen als iemand zegt: lees dit niet want das niet leuk. Dan wil ik weten waarom. maar dan voordat ik t lees anders is t zonde van de tijd.
oooh en dan na dit boek moeten we zonder verder :| en dan? *heeft der eigen leven nog wel*




Sja, na dit boek.. wachten op de laatste films en dan.. nouja, nadat de schok verwerkt is, zoek ik dan gewoon weer een nieuwe Must Have, Must See iets

Of de boel nogmaals lezen, maar dan in het engels..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-06-2007 15:29]


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 29-06-2007 15:27 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Die nieuwe wordt zalug. ga ik zeker kopen. Zal Harry sterven? Is Perkamentus echt dood? Het sta alleszins vast dat er 2 personages zeker zullen sterven! Eindelijk komen we alles te weten!


Verlekkerd op dood metaal


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 29-06-2007 15:32 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

haha zal jij teleurgesteld zijn als er niets waar is van de eerdere uitgebrachte ideen en geruchten en whatever. niemand dood en iedeeen leefde nog lang en gelukig.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 30-06-2007 9:03 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nou, Perkamentus was anders al behoorlijk dood.

Maar wel benieuwd.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-07-2007 11:44 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2007 9:03 schreef Murdering Monk het volgende:
Nou, Perkamentus was anders al behoorlijk dood.

Maar wel benieuwd.


naja als nu de vraag wordt gerezen of Dumbledore echt dood is... tja... zal het tegenvallen als dat niet zo is. hij is zelfs al begraven, en zijn schilderij is toegevoegd aan de gallerij.

maar t blijft spanned. bij Broese in utrecht hebben ze een Potter avond 20 juli voor mensen die hebben ingetekend op het boek. kan vanaf 23.00 uur terecht en vanaf 01.00 kan je het boek dan ook kopen. met een potterquiz enzo.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 04-07-2007 12:49 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Feiten bevestigd door de auteur zelf

* Het gegeven dat Harry zijn moeders ogen (groen) heeft zal eindelijk uitgewerkt worden én is een onderdeel van het plot.
* Harry zal in dit boek 17 jaar oud zijn en mag dus ook buiten Zweinstein toveren en kan een verschijnselbrevet halen.
* Het laatste woord van het laatste boek is waarschijnlijk litteken (scar).
* De plot in boek zeven zal heel nauw aansluiten bij de plot van boek zes, als ware het "het tweede deel van één en hetzelfde boek".
* Aan het eind van zijn zesde schooljaar keert Harry nog één keer terug naar de Duffelingen.
* Harry woont de bruiloft van Bill en Fleur bij in juli.
* Harry bezoekt na de bruiloft met Hermelien en Ron de Halvemaanstraat waar hij met zijn ouders heeft gewoond.
* De beroepen van Lily en James Potter zullen bekend gemaakt worden alsmede meer details over hun levens omdat dit relevant is voor het plot. Een heleboel informatie die over Lily gaat en van haar komt, zal een grote rol spelen bij wat Harry uiteindelijk moet gaan doen.
* Zwerkbal zal niet in het boek voorkomen maar Viktor Kruml treedt wel weer op.
* Ook Dorothea Omber en Rita Pulpers zullen weer opduiken.
* Desiderius Perkamentus, de broer van Albus zal "waarschijnlijk" een rol spelen.
* De Wemels zullen ook ditmaal in de vuurlinie staan.
* Er zullen twee personages méér sterven dan Rowling oorspronkelijk van plan was; één personage dat oorspronkelijk zou sterven, zal het dan wel weer overleven. Over welke personages het gaat is niet bekend.
* Het boek zal de laatste ultieme confrontatie tussen Harry en Voldemort bevatten.
* Er komt informatie over de inhoud van de eerdere brieven die Perkamentus aan tante Petunia schreef.
* Het zal duidelijk worden wat Harry's neef Dirk zag toen de Dementor hem benaderde.
* De spiegel die Harry van Sirius kreeg om contact met hem op te nemen zal een rol spelen. Ook zal Zwarts mogelijk in het boek voorkomen hoewel Rowling nog niet wil onthullen in welke vorm.
* Het wordt duidelijk wat er is gebeurd met de vliegende motorfiets van Sirius Zwarts.
* De voorloper van Voldemort; Grindelwald, heeft iets te maken met de uiteindelijke plot.
* Er wordt iets meer bekend over Harry's grootouders.
* De schuld die Wormstaart heeft aan Harry, doordat die hem gered heeft, zal een rol spelen.
* De triomfantelijke glans in Perkamentus' ogen aan het einde van boek vier is een belangrijk gegeven.
* Harry zal weer in de tijd teruggaan.
* Een niet-magisch karakter zal magie bedrijven onder wanhopige omstandigheden.
* De auto van Meneer Wemel zal terugkeren.
* Sneep zal een belangrijke en onverwachte rol spelen.
* Eén van Harry's klasgenoten wordt leraar op Zweinstein.
* Verder heeft Rowling aangegeven dat veel geruchten die op het internet de ronde doen, onzin zijn. De hierboven genoemde feiten zijn dan ook door de schrijfster zelf bevestigd, en afkomstig van haar eigen website of uit door de schrijfster gegeven interviews.
* Er komt géén vervolg op de Harry Potter-boeken, hoewel Rowling zelf zegt te zullen blijven schrijven, mogelijk onder een pseudoniem.
* Albus Perkamentus is definitief dood.
* Er komt géén "prequel" (voorloper) op de Harry Potter-boeken. Wel zal Rowling zich gaan wijden aan een Harry-Potter encyclopedie.


Verlekkerd op dood metaal


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-07-2007 13:05 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

en dat die door haarzelf zijn bevestigd heb je zeker van internet

hey, maar je mag die feitjes gewoon voor je houden hoor. ik lees liever gewoon t boek.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 04-07-2007 13:12 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 30 juni 2007 9:03 schreef Murdering Monk het volgende:
Nou, Perkamentus was anders al behoorlijk dood.

Maar wel benieuwd.


En hij zal vast uit zijn as herrijzen...
zou wel leuk zijn overigens.
En Harry gaat dood, daar durf ik wel een biertje om te verwedden...anders blijft Voldemort leven!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-07-2007 13:16 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

oh ik dacht meer als in: Harry moet wel dood gaan anders gaat er na Rowling iemand anders met dat personage aan haal omdat er geld geroken wordt.

maar dat is lang niet zo romantisch en spannend als jou argument


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 04-07-2007 13:19 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Nee niet romantisch, maar wel slim bedacht!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-07-2007 13:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ga straks wel de nieuwe film bekijken in de IMAX bios in a'dam!


Zenial


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 04-07-2007 13:43 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 13:38 schreef Zenial het volgende:
Ik ga straks wel de nieuwe film bekijken in de IMAX bios in a'dam!


Film verschijnt: 11 juli 2007 (Nederland en België)

Denk niet dat je hem zult kunnen zien..


Verlekkerd op dood metaal


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-07-2007 13:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Da's toch snel genoeg? Of heb jij een vaste limiet aan 'straks'?


Zenial


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 04-07-2007 13:57 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

nou ja, 12 juli vind ik ook niet echt straks hoor,
da's meer vandaag nog!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-07-2007 20:01 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 29 juni 2007 15:05 schreef Erbrechen het volgende:
hp is saai.. ik moest ooit gedwongen naar een film van hem in de bioscoop voor school.. het was naar.

Kan kloppen, want de films zijn ook gewoon kut.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-07-2007 21:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

niedes


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2007 13:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

voor de zeer ongeduldigen:

http://bayimg.com/album/NaaacAaAB

hoeveel hadden ze ook al weer aan beveiligingen etc uitgegeven???

(en alleen een debiel gaat toch zo een boek lezen lijkt me trouwens)


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen