IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2007 13:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Oh ja, vorige week die nieuwe film in de bios gezien. Best leuk.


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2007 14:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mijn vriendin is een complete Harry Potter fanaat

Dus we gaan aanstaande vrijdag met haar broer en haar ouders naar de nieuwe film en daarna meteen door naar de lokale Asda, waar vanaf klokslag middernacht het 7e deel van de serie verkocht wordt. En dan zal ze ongetwijfeld wel de hele nacht op blijven om dat boek uit te lezen.

Nou ja, ieder zijn meug. Verder is ze heel lief en zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 14:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 juli 2007 14:54 schreef Mark het volgende:
Mijn vriendin is een complete Harry Potter fanaat

Dus we gaan aanstaande vrijdag met haar broer en haar ouders naar de nieuwe film en daarna meteen door naar de lokale Asda, waar vanaf klokslag middernacht het 7e deel van de serie verkocht wordt. En dan zal ze ongetwijfeld wel de hele nacht op blijven om dat boek uit te lezen.
Hey, dat ga ik vrijdagavond ook doen met Jolijn



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2007 14:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Als ik zaterdagnacht na een lange filmavond moe en zeiknat geregend aansluit achteraan de immens lange rij wachtenden met mijn schoonfamilie, dan kan ik in elk geval troost vinden in de wetenschap dat ik niet alleen ben hierin


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 18-07-2007 20:31 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Ik vond de 5e film eigenlijk helemaal niet zo goed. Er zijn hele belangrijke details weggelaten of helemaal verkeerd gedaan. Nou ja.. zoiets heb je helaas altijd met boek verfilmingen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2007 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 20:31 schreef Dodo het volgende:
Ik vond de 5e film eigenlijk helemaal niet zo goed. Er zijn hele belangrijke details weggelaten of helemaal verkeerd gedaan. Nou ja.. zoiets heb je helaas altijd met boek verfilmingen.




niet gek natuurlijk als ze van een boek zo dik als een telefoonboek de kortste Harry Potter film tot nu toe omaken. Echter, ik vond het wel een goede film, die de vaart er lekker inhield en vond ook dat de aanpassingen acceptabel waren. En voor en meer gedetaillerd beeld van het Harry potteruniversum moet je gewoon het boek nog een keer lezen. Oja, de tonks in de film was wel een babe zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-07-2007 20:50]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-07-2007 22:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Zaterdag HP op de mat. Natuurlijk in het engels. Anders is HP geen balzak aan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 18-07-2007 23:00 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 22:53 schreef Smoochy het volgende:
Zaterdag HP op de mat. Natuurlijk in het engels. Anders is HP geen balzak aan.


Moet je dan als je hem uit hebt zeggen wat er allemaal gebeurt!! Ik ga wachte tot de nederlandse vertaling. Heb ooit eens een de 5e in het engels gekocht maar lees ik nooit niet meer. Waarom zou je ook als je de nederlandse versie er van hebt? Gewoon paar maaanden wachten, lukt wel.


Verlekkerd op dood metaal


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-07-2007 23:04 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik zal niks zeggen als ik hem uit heb.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2007 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 23:04 schreef Smoochy het volgende:
Ik zal niks zeggen als ik hem uit heb.




Faustian Spirit of the Earth


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-07-2007 2:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 23:00 schreef MetalViking het volgende:
Moet je dan als je hem uit hebt zeggen wat er allemaal gebeurt!! Ik ga wachte tot de nederlandse vertaling. Heb ooit eens een de 5e in het engels gekocht maar lees ik nooit niet meer. Waarom zou je ook als je de nederlandse versie er van hebt? Gewoon paar maaanden wachten, lukt wel.


Ik zou maar geen geenstijl lezen effe dan LOL


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-07-2007 18:18 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Morgen de film kijken, overmorgen het boek halen


Hatsjikidee!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 19-07-2007 18:49 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik lees dat kreng ooit weleens als het me uitkomt. Nu moet ik eerst meuk lezen voor de boekenlijst.



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 21-07-2007 2:04 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Sterven:
- Dwaaloog (gedood door Voldemort)
- Hedwig
- Dobby (gedood door Beatrix Van Detta)
- Wormstaart
- Sneep (gedood door Voldemort)
- Voldemort (gedood door Harry Potter)

Gewond:
- George Wemel (verliesd een oor)
- Hermelien (gefolterd)


Verlekkerd op dood metaal


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2007 2:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha geniaal toch nog iemand die het maar even verneukt voor de rest

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 21-07-2007 2:07]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-07-2007 2:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 2:04 schreef MetalViking het volgende:
Sterven:
- Dwaaloog (gedood door Voldemort)
- Hedwig
- Dobby (gedood door Beatrix Van Detta)
- Wormstaart
- Sneep (gedood door Voldemort)
- Voldemort (gedood door Harry Potter)

Gewond:
- George Wemel (verliesd een oor)
- Hermelien (gefolterd)




Faustian Spirit of the Earth


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 21-07-2007 10:03 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Dankjewel!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-07-2007 10:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Handig, scheelt weer lezen.
Het boeit me echt geen zier als kindjes zoals metalviking het voor een ander willen verpesten (als er al ook maar iets van waar is hihi). Ik lees immers wel vaker stiekem eerst het einde, voor ik de rest ga lezen.

http://www.nu.nl/news/1161098/1203/Harry_gaat_niet_dood.html

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-07-2007 10:15]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-07-2007 10:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh en de reacties op dat stukje zijn geweldig!
http://www.nujij.nl/harry-gaat-niet-dood.655163.lynkx


Ik ging alleen maar naar het weer kijken en wat zie ik in dicke letters? Leuk toch gespoilt.

Ben all dagen niet online omdat dit wilde vermeiden. En nu dit.

Omdat je blijkbar ontplooft van je haat voor mensen die nog eens iets LEUK vinden in het leven. Prima, vind je Harry Potters niets? Blijf er dan van af! Als je anders niet opgevonden word er zijn artsen voor, maar kinderen de pret nemen alleen omdat je een beetje applaus wil van de andere zynische mensen van deze wereld, dit is echt laag.

Te laag. En dat nu.nl dit ondersteund, terwijl ze zelf een artikel hebben geplaatst over de lekkages en ze zelfs een "dreigement" noemen.

Maar goed, vrijheid van meningsuiting betekend blijkbar voor sommigen "hoe kan ik zo veel mogelijk mensen kwetsen?"

Ik heb er verder geen worden voor.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-07-2007 10:18]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-07-2007 10:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tering, IQ equivalent aan mijn schoenmaat....


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-07-2007 10:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 10:21 schreef varanus het volgende:
Tering, IQ equivalent aan mijn schoenmaat....


Je moet de rest eens lezen, het is werkelijk waar verschrikkelijk dramatisch.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 21-07-2007 10:26 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com


Ik heb een hekel aan spoilers, maar dat is wat je noemt overdreven.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 21-07-2007 10:33]



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-07-2007 23:04 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Je moet het boek dan ook halen en gelijk uitlezen. Voor mij is het dus geen spoiler (meer)

Leuk boek trouwens. Tenminste niet alle 7 delen voor niets gelezen

En de film was ook leuk



Hatsjikidee!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-07-2007 23:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juli 2007 2:04 schreef MetalViking het volgende:
Sterven:
- Dwaaloog (gedood door Voldemort)
- Hedwig
- Dobby (gedood door Beatrix Van Detta)
- Wormstaart
- Sneep (gedood door Voldemort)
- Voldemort (gedood door Harry Potter)

Gewond:
- George Wemel (verliesd een oor)
- Hermelien (gefolterd)
Is de Nederlandse versie ook al uitgelekt?



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 22-07-2007 23:40 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 2:04 schreef MetalViking het volgende:
Sterven:
- Dwaaloog (gedood door Voldemort)
- Hedwig
- Dobby (gedood door Beatrix Van Detta)
- Wormstaart
- Sneep (gedood door Voldemort)
- Voldemort (gedood door Harry Potter)

Gewond:
- George Wemel (verliesd een oor)
- Hermelien (gefolterd)


Update: Fred Wemel, Remus Lupos,Nymphadora Tonks sterven ook.

quote:
Op 22 juli 2007 23:10 schreef Judge M. het volgende:
Is de Nederlandse versie ook al uitgelekt?


Nee, maar ik ken genoeg engels om te weten wie sterft, het valt uitgebreid te lezen op wikipedia. Voor wie dus meer van het plot wil weten, raad ik wikipedia aan.

Vandaag ook naar de film gaan kijken en ik vond hem dik in orde


Verlekkerd op dood metaal


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen