IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-07-2007 23:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juli 2007 23:40 schreef MetalViking het volgende:
Nee, maar ik ken genoeg engels om te weten wie sterft, het valt uitgebreid te lezen op wikipedia. Voor wie dus meer van het plot wil weten, raad ik wikipedia aan.
Ik raad mensen gewoon aan het boek zelf te lezen



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 22-07-2007 23:46 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2007 23:44 schreef Judge M. het volgende:
Ik raad mensen gewoon aan het boek zelf te lezen


Ben er mee bezig, heb hem gedownload in pdf op de pc, zodra de nederlands versie uit is kopen


Verlekkerd op dood metaal


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-07-2007 23:50 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2007 10:08 schreef MMayo het volgende:
Handig, scheelt weer lezen.
Het boeit me echt geen zier als kindjes zoals metalviking het voor een ander willen verpesten (als er al ook maar iets van waar is hihi). Ik lees immers wel vaker stiekem eerst het einde, voor ik de rest ga lezen.

http://www.nu.nl/news/1161098/1203/Harry_gaat_niet_dood.html


Ik denk dat als Mijnheer Nico naast mij zou zitten in de bioscoop en op het moment supreme dat geintje uit zou halen, hij gedwongen is om de rest van zijn leven door een buisje te moeten ademen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2007 8:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2007 23:50 schreef WMP het volgende:
Ik denk dat als Mijnheer Nico naast mij zou zitten in de bioscoop en op het moment supreme dat geintje uit zou halen, hij gedwongen is om de rest van zijn leven door een buisje te moeten ademen.





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2007 8:08]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2007 8:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het laatste deel was zeer bevredigend. jammer dat het nu over is.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 23-07-2007 8:23 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Oeh, ik ben pas halverwege. Nog driehonderd bladzijden genieten, hoera!

Maar wat doe ik hier nog? Ik moet lezen!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 23-07-2007 10:07 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Altijd HP ontlopen omdat ik dacht dat het toch niks voor mij was. Afgelopen week het eerste boek maar eens meegenomen op vakantie, die was na 1.5 dag uit. Deel 2 maar gekocht, die ging snel uit, uiteindelijk deel 3 en 4 ook nog op vakantie gekocht en uit gelezen :D Nu de rest van de week maar even ergens vandaan halen want het is best verslavend


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-07-2007 11:17 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ach, al die doden; in de toch nog volgende delen (cash levert inspiratie op) tovert Harry ze weer allemaal tot leven vermoed ik...

En nee, ik ben niet zo'n HP-fan


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 07-08-2007 16:27 by Weerlicht Wijzig reactieProfiel van WeerlichtQuote dit bericht

Ik vind HP geweldig, ze tot leven toveren zal ze niet doen, dan verliest het laatste deel teveel impact.

ik vind het zelfs jammer dat het voorbij is na 7 boeken, kon er na deel 7 een traantje over wegpinken.

maarja ik had gelijk over snape, daar ben ik allang tevreden over, daar had ik nog zware ruzie over ooit met een meisje, dus speciaal voor haar :

niet dat ze het ooit zal lezen, maar ik ben het kwijt


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 07-08-2007 16:47 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Heerschend boek, in 1 ruk uitgelezen. Had gelijk over het R.A.B. persoon (R.A.S. in NL versie) vond het midden stuk soms een tikkeltje langzaam gaan, vooral gezien het begin een sneltrein is die binnen 4 pag. op 140 km/u zit. Ben nu aan het herlezen

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 07-08-2007 16:48]


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 07-08-2007 16:56 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Vond er altijd maar weinig aan, totdat ik de audioboeken ging luisteren. Stephen Fry is echt een vette verteller, waardoor het verhaal meer tot leven komt. Ben dankzij die vent al bijna toe aan boek 5.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-08-2007 17:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 augustus 2007 16:56 schreef Arasazi het volgende:
Vond er altijd maar weinig aan, totdat ik de audioboeken ging luisteren. Stephen Fry is echt een vette verteller, waardoor het verhaal meer tot leven komt. Ben dankzij die vent al bijna toe aan boek 5.


Leuk idee! Waar heb je die gevonden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 07-08-2007 18:56 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Internet.

Hier kan je de torrent downloaden, daar staan alle boeken(bhv de laatste) bij gelezen door Stephen Fry. Wel in het Engels trouwens, maar dat is alleen maar een voordeel, klinkt veel mooier dan het NL's.

[Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 07-08-2007 18:56]


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-08-2007 18:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Boefje!

Ja, das verboden heh


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 07-08-2007 19:23 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Daarom fluisterde ik het ook..

[Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 07-08-2007 19:23]


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 07-08-2007 22:00 by Weerlicht Wijzig reactieProfiel van WeerlichtQuote dit bericht

haha, slim, laat ze het maar niet horen dat je download XD

het boek ging idd langzaam in het midden, maarja R.A.B klopt inderdaad, moest er wel 3 oudere boeken weer voor openslaan voor ik die als mogelijke verdachte had gevonden... verslaafd? neuh


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 02-09-2007 17:34 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Op zondag 2 september is het zover!

Dan wordt het omslag van het zevende deel uit de serie onthuld: Harry Potter en de Relieken van de Dood. Dat gebeurt tijdens Manuscripta, de nieuwe opening van het boekenseizoen, op het Westergasfabriekterrein in Amsterdam. Uitgeverij De Harmonie nodigt voor deze feestelijke gebeurtenis 350 Harry Potterfans uit om hierbij aanwezig te zijn.


Verlekkerd op dood metaal


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 03-09-2007 17:02 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Aanschouw de nederlandstalige kaft van het 7e en laatste deel van Harry Potter, Harry Potter en de relieken des doods!




Verlekkerd op dood metaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2007 17:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jeuj!! Draakje!!!
Zie het ding vanzelf wel verschijnen, heb het boek vorig jaar december al besteld.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-09-2007 17:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nou, poehé, en nu?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2007 17:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De kaft aaien en vervolgens als onderzetter gebruiken natuurlijk, d0h!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-09-2007 17:10 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 september 2007 17:08 schreef MMayo het volgende:
De kaft aaien en vervolgens als onderzetter gebruiken natuurlijk, d0h!


Hehehe, ik snap niet waarom er zo'n poeha is over een kaft van een boek... Alsof minder mensen hem zouden kopen als het een teringlelijke kaft is... maarja, Potterse maar verder, ik heb er niets mee.



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 20-10-2007 11:44 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

In Utrecht de eerste Harry Potterstraat ter wereld?

De Harry Potter Fanclub heeft het initiatief tot een Potterpetitie genomen en roept alle fans op een verzoekschrift te ondertekenen om de bestaande Utrechtse “Potterstraat” officieel te laten omdopen tot “Harry Potterstraat”, voor zover bekend de eerste ter wereld.

De Harry Potterfanclub heeft uiteraard eerst onderzoek gedaan in de archieven om de herkomst van de Potterstraat na te gaan. Deze is onduidelijk: de naam zou kunnen komen van een middeleeuwse familie De Potter of kunnen duiden op een potten-en pannenmarkt of te maken kunnen hebben met een reeds lang geleden afgebroken huis dat De Pot zou hebben geheten.

Van de Harry Potterserie verschijnt in de nacht van 16 op 17 november a.s. het zevende en laatste deel in Nederlandse vertaling. Joanne K.Rowling heeft een geweldig werk afgesloten dat miljoenen kinderen én volwassenen over de hele wereld tot lezen heeft aangespoord en dat daarmee tevens iets is wat behoort tot het gemeenschappelijk cultuurbezit van alle kinderen over de hele wereld.

Deze aspecten zouden zwaar moeten wegen bij de beslissing of het verzoek zal worden ingewilligd door de Gemeente Utrecht.

Men kan meedoen aan deze petitie door het formulier op www.kinderboekwinkel.net in te vullen of persoonlijk in de Kinderboekhandel, Ganzenmarkt 10 te Utrecht vóór 16 november 2007.

De (Nederlandse) Harry Potterfanclub werd in 1999 bij het verschijnen van het tweede deel in Utrecht opgericht door Lia Reedijk en Brigitte Plasmans van de Utrechtse Kinderboekhandel. De fanclub heeft ruim 10.000 leden van alle leeftijden.


Verlekkerd op dood metaal


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 20-10-2007 13:38 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Homofiel ende kansloos



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-10-2007 17:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2007 13:38 schreef Skyggesang het volgende:
Homofiel ende kansloos


quote:

J.K. Rowling outs Hogwarts character

By HILLEL ITALIE



NEW YORK — Harry Potter fans, the rumors are true: Albus Dumbledore, master wizard and Headmaster of Hogwarts, is gay. J.K. Rowling, author of the mega-selling fantasy series that ended last summer, outed the beloved character Friday night while appearing before a full house at Carnegie Hall.

After reading briefly from the final book, "Harry Potter and the Deathly Hallows," she took questions from audience members.

She was asked by one young fan whether Dumbledore finds "true love."

"Dumbledore is gay," the author responded to gasps and applause.

She then explained that Dumbledore was smitten with rival Gellert Grindelwald, whom he defeated long ago in a battle between good and bad wizards. "Falling in love can blind us to an extent," Rowling said of Dumbledore's feelings, adding that Dumbledore was "horribly, terribly let down."

Dumbledore's love, she observed, was his "great tragedy."

"Oh, my god," Rowling concluded with a laugh, "the fan fiction."

Potter readers on fan sites and elsewhere on the Internet have speculated on the sexuality of Dumbledore, noting that he has no close relationship with women and a mysterious, troubled past. And explicit scenes with Dumbledore already have appeared in fan fiction.

Rowling told the audience that while working on the planned sixth Potter film, "Harry Potter and the Half-Blood Prince," she spotted a reference in the script to a girl who once was of interest to Dumbledore. A note was duly passed to director David Yates, revealing the truth about her character.

Rowling, finishing a brief "Open Book Tour" of the United States, her first tour here since 2000, also said that she regarded her Potter books as a "prolonged argument for tolerance" and urged her fans to "question authority."

Not everyone likes her work, Rowling said, likely referring to Christian groups that have alleged the books promote witchcraft. Her news about Dumbledore, she said, will give them one more reason.


Ja, ja. Dumbledore is gay. lol

IMHO is dit gewoon een goedkope publiciteitsstunt aangezien bij mijn weten in de boeken niks over Dumbledore's heameausexualiteit staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-10-2007 17:38]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen