IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-06-2003 23:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 22:17 schreef Rasputin het volgende:
Harr pottery is Gay!!


Prima! Gay is okeej!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-06-2003 23:10 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:42 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb een paar dagen geleden deel 2 gezien.. Ik ben helemaal verliefd op Dobby. Wat is dat een schatje..

Dat vond ik dus zo'n irritant mormel. Leek in niets op hoe hij in het boek voorgesteld werd (niet uiterlijk, maar qua gedragingen.)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2003 23:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 23:10 schreef Lies het volgende:
Dat vond ik dus zo'n irritant mormel. Leek in niets op hoe hij in het boek voorgesteld werd (niet uiterlijk, maar qua gedragingen.)
Heb die boeken niet gelezen. Dus ik vond het gaaf.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2003 22:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 22:17 schreef Rasputin het volgende:
Harr pottery is Gay!!


Duidelijk de boeken niet gelezen raspy! H.P toont duidelijk affectie(en nog wel meer) voor een vrouwelijk tegenspeelster. Mannen die opvrouwen vallen zijn per niet gay, Harry is een man, dus Harry is NIET gay.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-06-2003 22:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 14 juni 2003 22:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Duidelijk de boeken niet gelezen raspy! H.P toont duidelijk affectie(en nog wel meer) voor een vrouwelijk tegenspeelster. Mannen die opvrouwen vallen zijn per niet gay, Harry is een man, dus Harry is NIET gay.




K heb de boeken wel gelezen, en ook nog eens de films gezien.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2003 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Zo, deel 5 is gelezen. schitterend boek weer. Laat deel 6 maar komen!!!!!


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 22-06-2003 23:56 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Mijn zusje is een extreme hp-fan (zoals wel meer). Ze heeft ook een eigen website enzo.. Wel grappig..ik heb de boeken ook gelezen, maar vind het niet geweldig ofzo.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 23-06-2003 0:27 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Wie ging er nu eigenlijk dood in deel 5?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-06-2003 0:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 19:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Zo, deel 5 is gelezen. schitterend boek weer. Laat deel 6 maar komen!!!!!

Als je het zo snel uitleest is er toch niets aan?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2003 9:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 0:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Als je het zo snel uitleest is er toch niets aan?


ja, toch wel hoor. Harry potter is verre van ingewikkeld en leest als een stripboek. verder lees ik altijd (heel) snel. maar nu heb ik extra snel gelezen omdat ik zeer nieuwsgierig was naar de afloop (en wie er zou sneuvelen) en de hete adem van mijn vrouw in mijn nek voelde (die het boek ook wilde lezen). maar over enkele maanden lees ik het boek nog eens op literatuur snelheid.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-06-2003 9:35 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 9:27 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, toch wel hoor. Harry potter is verre van ingewikkeld en leest als een stripboek. verder lees ik altijd (heel) snel. maar nu heb ik extra snel gelezen omdat ik zeer nieuwsgierig was naar de afloop (en wie er zou sneuvelen) en de hete adem van mijn vrouw in mijn nek voelde (die het boek ook wilde lezen). maar over enkele maanden lees ik het boek nog eens op literatuur snelheid.

Kben er ook al in begonnen en het leest inderdaad heerlijk snel wel! kheb nu een half uurtje gelezen en zit al op pagina 60, dus dat gaat best rap! vanavond maar eens even een paar uurtjes ervoor gaan zitten! heerlijk muziekie aan en gaan....


I Find That I Am Not There...


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-06-2003 11:08 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ben in slaap gevallen bij deel I, maar wil eigenlijk nog wel een tweede poging wagen. Lag toen namelijk meer aan mij, denk ik, dan aan de film


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Lies
Usericon van Lies
Posted 23-06-2003 11:48 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 19:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Zo, deel 5 is gelezen. schitterend boek weer. Laat deel 6 maar komen!!!!!

Stuud deel 5 dan maar op naar mij; weet ik ook wat er gebeurt!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-06-2003 11:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 11:48 schreef Lies het volgende:
Stuud deel 5 dan maar op naar mij; weet ik ook wat er gebeurt!


Ho! ik eerst!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2003 12:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

helaas, ik houd hem lekker zelf.



Lies
Usericon van Lies
Posted 26-06-2003 20:29 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

't Is toch lekker niet meer nodig. 'k Heb 'm van iemand anders kunnen afnemen


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 20:29 schreef Lies het volgende:
't Is toch lekker niet meer nodig. 'k Heb 'm van iemand anders kunnen afnemen

Nou, dan zien we jou voorlopig niet meer hier denk ik zo.


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 21:16 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

grmbl, wil het ooklezen


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:16 schreef Kragh'Zyl het volgende:
grmbl, wil het ooklezen


Je schijnt het boek van het internet te kunnen downloaden. Ik weet alleen niet waar.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-01-2004 20:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kvond deel 5 zwaar kut!!!

geef my The Prisoner Of Azkheban!!


I Find That I Am Not There...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2004 20:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2001 17:40 schreef Shadowjin het volgende:
Ok, ik weet dat het misschien kinderachtig is maar lezen jullie ook Harry Potter?
ik wel hehe


Ik heb ze allemaal gelezen, ik ben kinderachtig.. ik vind dat leuk!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2004 20:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 23:08 schreef Vampie het volgende:
Prima! Gay is okeej!


Vampie..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-01-2004 20:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 20:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Vampie..
ZIJ is daarentegen niet gay

En ik vind Harry Potter maar een slap aftreksel

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-01-2004 20:59]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-01-2004 21:26 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 27 januari 2004 20:59 schreef Elfensteen het volgende:
En ik vind Harry Potter maar een slap aftreksel


Waarvan?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 27-01-2004 22:39 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Ik stel voor dat jullie allemaal een potter-shirt aantrekken voor graspop 2004.
Kan ik jullie gelijk ook eens in het gezicht uitlachen met jullie stomme kleuterlectuur.


Uit liefde voor ZM.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen