IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ProgPower Europe 2004 Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 02-03-2004 13:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Op zaterdag 2 en zondag 3 oktober zal voor de zesde keer het internationale Progressieve Metalfestival ProgPower plaatsvinden. De lokatie is wederom JC Sjiwa in Baarlo (L).

De bands die tot nu toe bevestigd zijn:
PLATITUDE (Zweden)
TOMORROW'S EVE (Duitsland)
THE DUST CONNECTION (Nederland)
AMORPHIS (Finland)

Meer bands zullen de komende tijd aangekondigd worden.

Kijk op http://www.progpower.com/pp_europe/index.htm voor meer info.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-03-2004 13:40 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, Amorphis, die wil ik wel eens live zien! FF afwachten wat er nog meer komt, en wat ze dit jaar weer voor entree durven te vragen....


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-03-2004 15:54 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Amorphis
De rest zegt me eigenlijk niet veel, maar vorig jaar was't ook best gaaf


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-03-2004 15:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

valt dit jaar een beetje tegen tot nu toe...
heb amorphis al gezien tijdens elegy tour ... dus die hoef ik nu niet meer te zien....


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-03-2004 16:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 13:40 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hmmm, Amorphis, die wil ik wel eens live zien! FF afwachten wat er nog meer komt, en wat ze dit jaar weer voor entree durven te vragen....


Wij doen er vanaf de eerste editie alles aan om de entree zo goedkoop mogelijk te houden. Hebben ook nooit een prijsverhoging ingevoerd (in 1999 kostte een kaartje 40 gulden, in 2003 20 euro per dag).

Vergelijk het maar eens met andere festivals. 40 a 50 euro per dag is tegenwoordig heel gewoon. Dan valt het bij ons wel mee met de helft daarvan..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-03-2004 16:39 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

20 € per dag is niet veel vind ik


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-03-2004 18:52 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Nou, ik vond 20 euro voor After Forever als headliner (in 2002 dacht ik) toch wel erg veel, ik ben toen halverwege dat optreden naar huis gegaan van ellende (Sorry, AF is niet bepaald min ding)! En was die 40 gulden toen niet voor 2 dagen??? Maar ja, in vergelijking met andere festivals van die grootte (mits er fatsoenlijke bands komen!) valt het dan met de entree wel mee.

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 02-03-2004 18:53]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-03-2004 19:57 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 18:52 schreef DecomposingBitch het volgende:
En was die 40 gulden toen niet voor 2 dagen???


Nee, het was toen maar 1 dag.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-03-2004 21:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

AMORPHIS



[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-03-2004 21:13]


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-03-2004 23:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

De volgende twee bands zijn aan de line up toegevoegd:

ALL TOO HUMAN (USA)

ALCHEMIST (Australie, eerste europese optreden ooit!)



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-03-2004 20:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En weer drie bands toegevoegd:

- ADAGIO (Frankrijk)
- SYMPHORCE (Duitsland)
- MORGANA X (Nederland)

Binnenkort hopen we de tweede verrassende headliner aan te kondigen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-03-2004 23:12 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Van mij mag dezelfde headliner als in de VS komen
Savatage


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-03-2004 23:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 23:13 schreef Daops het volgende:
ALCHEMIST (Australie, eerste europese optreden ooit!)

vet...

Even tussendoor, ik dacht dat Progpower best een groot festival was? Frappante locatie, zo in the middle of nowhere.... Of zit er naast JC Sjiwa één of ander stoer festivalterrein?


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 24-03-2004 0:31 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:24 schreef Daops het volgende:
- ADAGIO (Frankrijk)





zo kan ie wel weer


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-03-2004 7:56 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 23:55 schreef Dwaallicht het volgende:
vet...

Even tussendoor, ik dacht dat Progpower best een groot festival was? Frappante locatie, zo in the middle of nowhere.... Of zit er naast JC Sjiwa één of ander stoer festivalterrein?


Progpower is een indoor festival en JC Sjiwa is niet super groot. Is groot genoeg voor een leuk klein festival. Weet niet precies hoeveel mensen er in kunnen, maar ik verwacht niet dat er veel meer in kunnen als 300 stuks.


Op je knie en pijp voor genade!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-03-2004 10:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Symphorce en Amorphis
Nu begint het aantrekkelijker te worden


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-03-2004 11:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 7:56 schreef JuronymouS het volgende:
Progpower is een indoor festival en JC Sjiwa is niet super groot. Is groot genoeg voor een leuk klein festival. Weet niet precies hoeveel mensen er in kunnen, maar ik verwacht niet dat er veel meer in kunnen als 300 stuks.


In Sjiwa kan 750 man (balkon erbij). Precies groot genoeg voor een festival als het onze. Het genre heeft een zeer fanatieke aanhang, maar niet zo'n omvangrijke dat je er een festival-weiland mee vult


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-03-2004 12:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Afgelopen zondag speelde The Dust Connection toch in de 013? IK was helemaal zonder cash dus ik kon niet.. excuses. Dat ga ik goedmaken op Progpower


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-03-2004 13:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:58 schreef Tormented soul het volgende:
Afgelopen zondag speelde The Dust Connection toch in de 013? IK was helemaal zonder cash dus ik kon niet.. excuses. Dat ga ik goedmaken op Progpower


Klopt, was best een gezellig middagje. Volgende keer beter


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-04-2004 15:04 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Katatonia wil ik ook best wel eens zien

Ik ben eens benieuwd of Dreamscape ook komt, die nieuwe CD is namelijk geweldig


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-04-2004 16:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tomorrow's Eve
Adagio
All To Human

Alleen die drie zijn al een ware verplichting om te gaan!!!!
Maar speelt Dirk Bruineberg nou nog mee bij Adagio?

P.s: complimenten voor deze line-up tot nu toe heren van de organisatie. Alleen Amorphis vindt ik een zeer vreemde eend in de bijt....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-04-2004 13:39 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

De laatste namen zijn bevestigd!

Als tweede headliner hebben we THE GATHERING (NL) geboekt die een speciale show zullen spelen voor ProgPower.

Verder staan vast:
KATATONIA (Zweden)
AMARAN (Zweden)

Maandag 19 april zal de voorverkoop starten, aanvankelijk alleen weekendtickets. Deze zullen zoals gewoonlijk 40 euro kosten. Kijk hiervoor op http://www.progpower.com/ppeurope



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2004 12:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De band In-Tension (gisteren CD'tje van gehad) meldt op haar website dat ze op de Progpower-zondag spelen. Klopt dat?



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-04-2004 12:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 april 2004 12:49 schreef Judge M. het volgende:
De band In-Tension (gisteren CD'tje van gehad) meldt op haar website dat ze op de Progpower-zondag spelen. Klopt dat?
Hey, die stonden laatst in het voorprogramma van Sun Caged in Eindhoven. Als ze op progpower spelen hebben ze het rap ver geschopt voor een Rock-academie projectje!

Het klonk live best aardig eigenlijk, alleen een beetje eentonig.


I'm not being rude. You're just insignificant.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-04-2004 14:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

amorphis in baarlo?! wtf!!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-04-2004 15:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben er alleen al voor Amorphis, Katatonia en Symphorce...
niet dat ik Katatonia niet wil zien (damn, geniale band!) maar wat doet een doom/gothic rockband op een progressive en powerfestival


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen