IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : buitenaards leven Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-09-2002 22:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 september 2002 22:36 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dat was wel een golf die de moeite waard was. er zijn dacht ik zeer duidelijke opnames gemaakt en zelfs het leger gaf toe dat er rare dingen gebeurden. maar of het buitenaards was is natuurlijk een ander verhaal.

Het was zeker de moeite waard.. Er is toen 1 goeie foto gemaakt, die redelijk duidelijk is en waarvan bewezen is dat het niet getruceerd is.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vermoed overigens dat het amerikanen waren. (en een zeer mooie foto!)


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-09-2002 22:47 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik ben gisteren weer ontvoert door groene mannetjes.
En niemand die me gelooft!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-09-2002 22:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 september 2002 22:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vermoed overigens dat het amerikanen waren. (en een zeer mooie foto!)

Heh ja, toen die oorlog in Afganistan begon heb ik op tv van die zwarte driehoeken gezien die geluidsloos opstijgen.. Toen viel er een eurocent.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:47 schreef Frietbal het volgende:
Ik ben gisteren weer ontvoert door groene mannetjes.
En niemand die me gelooft!


ik wel hoor frietbal. waren het de donkergroene of de lichtgroene?


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-09-2002 22:52 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:51 schreef attila_de_hun het volgende:
ik wel hoor frietbal. waren het de donkergroene of de lichtgroene?


Lichtgroene.
En ze ontvoeren me iedere week.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 26-09-2002 22:54 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 26 september 2002 22:52 schreef Frietbal het volgende:
Lichtgroene.
En ze ontvoeren me iedere week.

oei dan is het wel erg ja, die donkergroene zijn nog redelijk te vertrouwen. Maar die lichtgroene..... arme arme jongen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:52 schreef Frietbal het volgende:
Lichtgroene.
En ze ontvoeren me iedere week.


ja joh, typisch die lichtgrone. maar het is in de naam der wetenschap moet je maar denken.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-09-2002 22:58 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:54 schreef rajackar het volgende:
oei dan is het wel erg ja, die donkergroene zijn nog redelijk te vertrouwen. Maar die lichtgroene..... arme arme jongen


Ik ben er geestelijk ook helemaal kapot van.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-09-2002 22:59 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:57 schreef attila_de_hun het volgende:
ja joh, typisch die lichtgrone. maar het is in de naam der wetenschap moet je maar denken.


Wat moeten ze nou met een jongen zoals ik?
Ik drink alleen maar biertjes.
Mijn lever wil een bejaarde van 90 nog niet meer hebben.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 23:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:59 schreef Frietbal het volgende:
Mijn lever wil een bejaarde van 90 nog niet meer hebben.


Op zulke levers "kicken"ze nou net. als je vanaf nu alleennog maar spa blauw gaat drinken verdwijnen ze.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 23:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:40 schreef hexxor het volgende:

Prime directives van The Illuminati order :
(wie veel lef heeft moet maar eens lid worden en de geheimen van binnenuit aan ons kenbaar maken )

http://www.oneworldorder.org/primedirectives.html





wat is dit voor een vage groep??


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 27-09-2002 16:01 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:15 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is dit voor een vage groep??


Wow! wel erg hoe-het-zou-moeten-zijn zeg.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 27-09-2002 16:06 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 23:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Op zulke levers "kicken"ze nou net. als je vanaf nu alleennog maar spa blauw gaat drinken verdwijnen ze.


Spa blauw kan mijn lever niet meer aan.
Dus helaarsch.....het blijft bij


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-09-2002 16:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

*kuch* Beetje meer on-topic graag.


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-11-2002 11:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

http://www.bbc.co.uk/kent/fun_stuff/weird/ufo.shtml

Er zitten toch echt een paar stukjes tussen waarvan ik onder de indruk ben.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 14-11-2002 14:00 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Het idee van een UFO wordt van de hand gewezen, maar er wordt toegegeven dat niet duidelijk is wat het object was omdat het gewoon van de radar verdween.




Is het idee van een UFO nou niet juist dat niet bekend is wat het was?

Maar goed, afgezien van flauw commentaar op taalgebruik, zal ik nu trachten serieus te doen

Zoals de overgrote meederheid geloof ook ik dat buitenaards leven bestaat, maar contact met buitenaardse intelligentie gaat er bij mij vrij moeilijk in.

Wat betreft buitenaards leven, de 'fossielen' die ze vonden in bijvoorbeeld de stenen van Mars geven helaas geen uitsluitel, je ziet alleen een vormpje onder de electronenmiscroscoop, wat een organisme of een eiwitkristal kan zijn geweest, maar voor hetzelfde geld is het gewoon een raar gevormd stukje steen. Wel jammer, want hoe dichtbij en hoe klein het leven dan ook mag zijn, als het onafhankelijk van ons is ontstaan is het wel erg interessant om te kijken wat de moleculaire samenstelling zu zijn van dergelijke organismen. Stel bijvoorbeeld dat ze net als ons DNA, aminozuren en eiwitten hebben, of juist heel wat anders, dat is vanuit evolutionair oogpunt zeer interessant.

Verder is leven moeilijk te definieren, en misschien heeft onze aarde ook wel levensvormen waar we het bestaan niet eens van weten, of erkennen. Dat is een beetje het probleem, wat is leven? Vanuit een bepaald oogpunt kan je argumenteren dat een computer virus een levensvorm is, hij plant zich voort, verspreidt zich, en infecteerd niewe gastheren en verspreidt zich verder, vrijwel op dezelfde manier als een 'echt' virus, maar dan digitaal. Maar dan is er ook nog de discussie of een 'normaal' virus überhaupt wel leven is, of gewoon een redelijk complexe samenstelling van moleculen, maar ja, alles is eigenlijk een complexe samenstelling van moleculen, en toch worden bepaalde structuren 'leven' genoemd.

Een moeilijk dilemma dus

En toch (of misschien wel daarom) geloof ik in buitenaards leven

Wat betreft Venus, ik moet zeggen dat in dat artikeltje een flinke dosis suggestief taalgebruik werd gebruikt, en ook vraag ik me af hoe ze zoveel details weten van de moleculaire opbouw van de atmosfeer, als ze pas in 2005 iets erheen sturen om de atmosfeer te onderzoeken. Niet dat ik wil zeggen dat ik niet geloof in leven op Venus, het zou best mogelijk kunnen zijn, maar het artikel heeft een bijsmaak alsof het zo goed als bewezen is, en dat draagt weinig bij aan de wetenschappelijke geloofwaardigheid ervan (en helaas des te meer aan de 'paranoia' van de rest van de bevolking).

NP: Grave Digger - Knights Of The Cross


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 14-11-2002 14:19 by BMM Wijzig reactieProfiel van BMMQuote dit bericht

Marcel ken er afstammeling van zijn.... aan ze gekken bekken te zien hahaha


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-11-2002 16:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

he!!!

Ik was al aan het zoeken naar een buitenaards leven topic

Volgens mij moet het er zijn, (aantal zonnen/aantal planeten is zo immens groot dat de kans die misschien klein, zelfs bij bijvoorbeeld 1 op duizend miljard, toch zeer plausibel word)

Misschien is het beste bewijs voor intelligent leven dat ze nog niet contact met ons hebben gemaakt

Stel voor je komt als vredelievende alien in een baan rond deze planeet en je kijkt door je telescopen en apparaten naar de mensjes beneden met hun oorlogen en geweld dan draai je toch gelijk om en vlieg je weg zo hard je kunt?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-11-2002 2:25 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 11:40 schreef beli mawr het volgende:
Wel, ik bekijk het kritisch:
zeggen dat we de enige zijn in het hele onmetelijke oneindige prachtige facinerende wonderbaarlijke zoo oude mysterieuze geheimzinnige leuke boeiende universum is eeeeeee......enooooooooooo......oooorm egoïstisch, gewoonweg egoïstisch tot de 99999999.....999999999+oneindig (efkes wiskundig doen) macht .
Maar hebben die andere "beschavingen" wel de techologie om tot hier te komen , je moet weten dat het volgende zonnestelsel een paar honderd of zelfs duizend lichtjaar (de afstand die het licht in één jaar aflegt en als je weet dat de snelheid van het licht zo'n 300000kilometer per SECONDE is, is dat ver, heeeeeeee...eeeeeeeel ver, 9.4608 maal 10 tot de 12de macht km, één lichtjaar wel te zeggen), dus, als student luchtvaart en ruimtevaart zeg ik dat deze technologie wel enorm superieur moet zijn.

maar ik geloof er wel in, in buitenaards leven.

Beli uw dienaar



Jij als student luchtvaart en ruimtevaart zou misschien eens iets alternatiever moeten gaan nadenken. Dat wij met onze technologie niet naar ander leven toe kan wil niet zeggen dat zij niet naar ons toe kunnen komen.
Want wat als het buitenaards leven (waar ik ook van overtuigd ben dat het bestaat) eens van een ENORME planeet afkomt met dus een tragere spin waardoor 1 dag voor hen, voor ons 7602 jaar duurt. Dan is die 1000000 jaar reizen (met de lichtsnelheid) voor hen makkelijk te overbruggen .


Follow the freezing moon...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-11-2002 11:03 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

, kun je dat iets meer uitleggen? Ik zie niet echt de link tussen de lengte van een dag op een andere planeet, want 100000 jaar is nog steeds een hele lange tijd (we bekijken het toch vanuit ons standpunt?)

confused...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 16-11-2002 15:06 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Zullen ze "daar" ook bier hebben. hehe.




Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-11-2002 21:02 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 16 november 2002 11:03 schreef Phriar het volgende:
, kun je dat iets meer uitleggen? Ik zie niet echt de link tussen de lengte van een dag op een andere planeet, want 100000 jaar is nog steeds een hele lange tijd (we bekijken het toch vanuit ons standpunt?)

confused...


Waar hij op doelde was volgens mij dat de buitenaardse wezens misschien wel veel langer leven, en daarom grotere reizen kunnen maken en dergelijken.

Wat ze dan zouden willen op onze aarde is een tweede, maar het is op zich een interessante gedachte, immers, bijna al het leven hier is aangepast aan het aardse dag/nacht ritme (er zullen vast uitzonderingen zijn van ondergrondse organismen en dergelijken, maar toch is de rol van onze dag erg groot).

NP: Dew Scented - Blueprints Of Hate


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-11-2002 13:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Dat hun planeet langzamer draait heeft toch niks met levensduur te maken?



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-11-2002 13:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:02 schreef Pil het volgende:
Waar hij op doelde was volgens mij dat de buitenaardse wezens misschien wel veel langer leven, en daarom grotere reizen kunnen maken en dergelijken.

Wat ze dan zouden willen op onze aarde is een tweede, maar het is op zich een interessante gedachte, immers, bijna al het leven hier is aangepast aan het aardse dag/nacht ritme (er zullen vast uitzonderingen zijn van ondergrondse organismen en dergelijken, maar toch is de rol van onze dag erg groot).



Hhhhhmmm..., interessante gedachtengang idd. Vanuit een chemisch oogpunt lijkt het me echter zeer onwaarschijnlijk, dat organismen een dergelijk lange tijd geconserveerd kunnen worden. Dus dan maar intelligentie overbrengen in een anorganisch of abstract systeem? Het zou kunnen.

De afstanden alleen al in een melkwegstelsel zijn echter zo onvoorstelbaar groot, dat het zeer onwaarschijnlijk is, dat een buitenaardse beschaving ons weet te vinden.

Sterker nog, hoe kunnen ze ons vinden? Radiosignalen zenden we pas ong. 100 jaar uit, dus is er een straal van 100 lichtjaar van signalen om ons heen, die aangeeft dat er hier intelligent leven is... Da's helemaal niks!!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen